gravid efter p pillestop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Sofiedk

Jeg er desværre en af dem der trækker statestikken den forkerte vej, jeg stoppede med p-piller til feb 2 år siden og er stadig ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

BabyThilde

her gik der mellem 13 og 14 måneder før der var gevinst

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

Bliver helt nervøs for at skulle vente så længe. Men skal man det så må man tage det med. Glædelig jul til alle.

Anmeld

21. december 2009

4kløver

jeg smed dem sidst i dec 08 og gravid januar 09. Fik lige en mens  og har nu en dejlige pige på snart 2 måneder  så der er ikke alle der venter længe.. og jeg havde taget p-piller i næsten 11år

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

4kløver skriver:

jeg smed dem sidst i dec 08 og gravid januar 09. Fik lige en mens  og har nu en dejlige pige på snart 2 måneder  så der er ikke alle der venter længe.. og jeg havde taget p-piller i næsten 11år

der er godt nok nogen der er hurtige  nu er vi igang for anden gang her, hvis ikke der er gevindst denne gang så er det 3. forsøg vi ser frem til. Så i må siges at være noget hurtigere end jeg kan hamle op med hihi tillykke med den lille  hun er smuk.

Anmeld

21. december 2009

ghm

Jeg smed P-pillerne 5 juli 09 og positiv den 3 aug, i troen om det der nok ville gå 5-7 mdr efter pille stop, da det er det lægerne siger man kan forvente.
Dog havde jeg ikke presset om og blive gravid med det samme da jeg forventede der ville gå et halvt år mindst.

Da jeg var tyve år ønskede jeg rigtig meget og blive gravid, og jeg blev skabsgravid, brysterne blev store og ømme, kvalme, metalsmag i munden.
Jeg tror godt man psykisk kan presse sig selv for hårdt til at det ude bliver.
Om end det er svært så smid bekymringerne om ikke og blive gravid på hylden og nyd sex'en. og vupti så er du gravid

Anmeld

21. december 2009

4kløver

mullesmith2 skriver:

der er godt nok nogen der er hurtige  nu er vi igang for anden gang her, hvis ikke der er gevindst denne gang så er det 3. forsøg vi ser frem til. Så i må siges at være noget hurtigere end jeg kan hamle op med hihi tillykke med den lille  hun er smuk.

Hejsa.... det er til tider ikke sjovt at kan blive gravid hurtigt. for jeg blev gravid som 17 år på en glemt p-pille.. som manden siger at jeg bare skal se et par herre underbukser så er jeg gravid..(tør ikke engang at ha sex med manden pt) jeg er jo ikke starte på p-piller

Anmeld

21. december 2009

Susanne79

Stoppede med P-piller i midten af november 2008 og testede positiv i slutningen af juni 2009.

jeg fik en akupunkturbehandling få dage før ÆL i juni og det hjalp åbenbart

Anmeld

21. december 2009

Lillemor

Det tog os 2 forsøg før den var der... og havde været på p-piller i over 6 år...

Held og Lykke med projektet..

Knus fra Lotte 27+5

Anmeld

21. december 2009

mortil4dejligepiger

Hej.

Har desværre ingen erfaringer med P-piller og graviditet - men jeg  rigtig meget for, at den er der denne gang for Jer! Tester du i morgen?

Jeg venter også min mens. i dag, men den er ikke kommet endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.