gravid efter p pillestop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

hej, jeg har desværre tror jeg gået og haft lidt mens smerter idag, dog er  der ikke mens endnu, men jeg tror det er på vej inden længe. jeg gider næsten ikke teste, for jeg tror desværrer ik den er der denne gang. Men næste gang så er den der

Lige e kommetar til det du skriver

Jeg gik med mens. ligende smerter i en uge... men blødte ikke og jeg var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

mullesmith2

Rollo skriver:

Lige e kommetar til det du skriver

Jeg gik med mens. ligende smerter i en uge... men blødte ikke og jeg var gravid

jamen, testene er jo negative, og det er tre dage siden jeg skulle have haft mens....  

Anmeld

23. december 2009

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

jamen, testene er jo negative, og det er tre dage siden jeg skulle have haft mens....  

Vil heller ikke give dig falske forhåbninger... men mine de første test var også negativ... men var gravid!

Men god jul ihvertfald...

Anmeld

24. december 2009

Kløver

det er ca 5 mdr siden jeg smed mine p-piller men er ingen gevinst endnu, desværre

held og lykke med projekt baby

Anmeld

24. december 2009

mullesmith2

Glædelig jul allesammen ;-) Kan ikke vente med at få den gode julemad og selfølgelig gaverne hihi  Min mens er ikke dukket op endnu, havde lidt mens smerter igår aftes da jeg gik i seng og regnede med det vare kommet er i morges, men nej der er intet. Jeg har testet idag også, den er stadig negativ. Tror ik jeg tør håbe på noget. Men jeg vil jo gerne have et par glas god rødvin i aften til julemade, tror i det er en dum ide selvom testen viser negativ men mens udebliver...?? nå men god aften til alle krammer herfra.

Anmeld

24. december 2009

mullesmith2

Maja84 skriver:

det er ca 5 mdr siden jeg smed mine p-piller men er ingen gevinst endnu, desværre

held og lykke med projekt baby

5 måneder det er bare længe når man venter på en positiv test.... puuuha, Håber 2010 bliver året hvor det sker  Glædelig jul

Anmeld

24. december 2009

mullesmith2

Rollo skriver:

Vil heller ikke give dig falske forhåbninger... men mine de første test var også negativ... men var gravid!

Men god jul ihvertfald...

jeg ved ik om jeg tør tro på at der kan være noget... men der er da et lille håb endnu  Glædelig jul

Anmeld

25. december 2009

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

jeg ved ik om jeg tør tro på at der kan være noget... men der er da et lille håb endnu  Glædelig jul

Jeg  for dig i hvertfald... Håber på det bedste og er spændt på at høre.... Måske det var en lidt forsinket julegave

Knus

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

Ja er nu på dag 29 i i cyklussen, sidste måned var den kun på 25 dage så det er det jeg har regnet udfra. Testede nagtiv igår så tror bare ik på der er noget... det mærker indimellem somom der kommer mens men ik hele tiden. tror ik på det er denne gang desværre

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

Tror i der er en chance for at jeg kan være gravid selvom testen igår var negativ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.