utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Lillefe

sarahb skriver:

kan godt forstå det hele bar er helt roddet lige nu og du skal overveje hva du vil.
Men jeg tænker at gå fra tanken om andre kvinder og så have kontakt til dem er et stort skridt og noget han har tænkt over og overvejet og så er han kommet til en beslutning der lyder joo dem skal jeg da lige snakke m.m. med. det er bare en beslutning der gør at man bevidst ved at man sårer sin kone/kæreste og det er han åbenbart pis hamrende ligeglad med.
Jeg ville aldrig kunne få mig selv tli at "synke" sådan, at man synes det r ok. eller at man kan leve med det. for jeg ved jeg ALDRIG vil glemme.. aldrig.. hver gang han skal ud af døren vil jeg ikke kunne stole på ham.

Så godt skrevet søde! SÅ godt skrevet.. ! som jeg også skrev.. det er noget han har overvejet.. virker sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Kruse90

sarahb skriver:

jeg var smuttet.. i står i den vigtigste tid i jeres liv og ikke engang der kan han opføre sig acceptabelt.. Jeg ville ALDRIG finde mig i sådan noget, jeg er ikke en kvinde man kører rundt, lyver overfor eller tager røven på. Ville aldrig kunne se mig selv i øjnene hvis jeg så gennem fingrene med det.. OG det er HANS tab jo!

jeg giver sarahB fuldstændig ret.
Kan ikke sige det bedre end hun har gjort.
Hvis det kan ske en gang, kan det også ske igen.
tro mig!!

Håber du finder en løsning.

Anmeld

23. december 2009

Bondepigen

Jeg ville aldrig kunne stole på den mand igen. Det lyder jo ikke som om det var en smutter (selv om jeg heller ikke kunne leve med det). Du skriver jo kvinde r.

Jeg var gået. Synes ikke du har fortjent det. Lad være at byde dig selv noget der kun er halvgodt, det er der ingen der har fortjent. Det er du for god til! Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men kan du leve med at han åbenbart ikke har nok i dig, som burde være kvinden i hans liv, I skal jo have barn sammen...??

Føler virkelig med dig!!!

Anmeld

23. december 2009

lollandpigen

Hejsa....

Føler virkelig med dig, at være utro er noget af det mest onde man kan gøre mod et andet menneske det gør så ondt og såre en rigtigt meget. Jeg har selv haft en kæreste der var mig utro og uanset hvad tror jeg på at en gang otro altid utro. Det lyder hårdt at det ligefrem er flere piger han har mødtes med at det ikke kun er 1..... 

Hvis jeg var dig ville jeg slå op med ham.... Det er hårdt når man skal have barn sammen og drømte om en rigtigt kernefamilie, men heller at man er glad end du gang på gang finder ud af at han har været sammen med andre og hvergang vil det gøre rigtigt ondt.

Du vil aldrig kunne stole på ham igen og altid gå og have mistænke til om han nu har lavet noget og det er ikke det værd efter min mening.

Men selvføgelig er det kun dig i sidste ende der kan afgøre hvad der skal ske...

Bare husk på at du ikke har fortjent at han har gjort det mod dig....

Håber alligeevel du får en dejlig jul.

Knus fra Dorthe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.