utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ej altså...

Sender dig et ordenligt kram...

Tarveligt gjort af ham... Hvorfor har han ikke været ærlig fra start

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem..

Hvordan fandt du ud af det?

Du skal gøre det, du føler er bedst for dig/Jer! For guds skyld - Følg dit hjerte!

Krammer!

takker

Sjovt nok blev jeg kontaktet af den ene af dem der skrev det til mig, troede ikk på det, så fik jeg et billede af hva han havde skrevet til hende på facebook og så gik det li så stille op for mig, hvordan han havde ændret sig i de sidste par dage, ( nu det ikk første gang jeg har været ude for en kæreste var mig utro). og så indrømmede han her i dag at det var sandt

Men har skrevet til ham her til aften at jeg giver ham Én chance mere, og han skal bevise for mig at det er det var en fejl for hans side der aldrig sker igen, og vi skal snakke om det, Og at jeg IKK bare sådan tilgiver ham,  der er en masse tillid der skal bygges op igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

takker

Sjovt nok blev jeg kontaktet af den ene af dem der skrev det til mig, troede ikk på det, så fik jeg et billede af hva han havde skrevet til hende på facebook og så gik det li så stille op for mig, hvordan han havde ændret sig i de sidste par dage, ( nu det ikk første gang jeg har været ude for en kæreste var mig utro). og så indrømmede han her i dag at det var sandt

Men har skrevet til ham her til aften at jeg giver ham Én chance mere, og han skal bevise for mig at det er det var en fejl for hans side der aldrig sker igen, og vi skal snakke om det, Og at jeg IKK bare sådan tilgiver ham,  der er en masse tillid der skal bygges op igen.

Egentlig lidt "sjovt" en af pigerne skriver til dig....

Jeg har selv været igennem et par forhold, hvor der var utroskab til det groveste... Slet ikke sjovt...

Jeg var så dum at blive ved den ene, han gjorde det igen og igen...

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Egentlig lidt "sjovt" en af pigerne skriver til dig....

Jeg har selv været igennem et par forhold, hvor der var utroskab til det groveste... Slet ikke sjovt...

Jeg var så dum at blive ved den ene, han gjorde det igen og igen...

ja meget :s men er faktisk ret glad for hun gjorde det, og hun sagde at hun sys jeg skulle vide det.

det var jeg os i mit sidste forhold gav ham chancer på chancer, og det er derfor jeg sagde at det kun er Én chance her. Og håber ikk han spilder den

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

ja meget :s men er faktisk ret glad for hun gjorde det, og hun sagde at hun sys jeg skulle vide det.

det var jeg os i mit sidste forhold gav ham chancer på chancer, og det er derfor jeg sagde at det kun er Én chance her. Og håber ikk han spilder den

Selvfølgelig er det rart hun selv lige gav besked... Hvis du ikke havde hørt fra hende, havde din kæreste vel heller ikke sagt noget til dig? af sig selv?

Min han sagde intet til mig... Jeg fik det afvide af andre omveje, og så tændte han jo fuldstændigt af på mig...

Og det gør de jo sjovt nok, når de ved den er galt med utro f.eks...

Anmeld

19. december 2009

LotteGabriella

sarahb skriver:

kan godt forstå det hele bar er helt roddet lige nu og du skal overveje hva du vil.
Men jeg tænker at gå fra tanken om andre kvinder og så have kontakt til dem er et stort skridt og noget han har tænkt over og overvejet og så er han kommet til en beslutning der lyder joo dem skal jeg da lige snakke m.m. med. det er bare en beslutning der gør at man bevidst ved at man sårer sin kone/kæreste og det er han åbenbart pis hamrende ligeglad med.
Jeg ville aldrig kunne få mig selv tli at "synke" sådan, at man synes det r ok. eller at man kan leve med det. for jeg ved jeg ALDRIG vil glemme.. aldrig.. hver gang han skal ud af døren vil jeg ikke kunne stole på ham.

Er HELT enig med dig, må jeg sige

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Selvfølgelig er det rart hun selv lige gav besked... Hvis du ikke havde hørt fra hende, havde din kæreste vel heller ikke sagt noget til dig? af sig selv?

Min han sagde intet til mig... Jeg fik det afvide af andre omveje, og så tændte han jo fuldstændigt af på mig...

Og det gør de jo sjovt nok, når de ved den er galt med utro f.eks...

Nej tror jeg ikk.

Men han tændte ikk af han blev stille og sagde så det ikk passede, Og så blev jeg jo gal, og snakkede ikk med ham, og da han kom hjem, sov jeg og så gik han ind til mig og prøvede at lægge armen om mig og ligge sig ind til mig men skubbede ham væk. men kunne godt mærke på ham at han Virkelig skammede sig over det,

min Eks Tændte jo os fuldstændig af når det var jeg opdagede det, dengang.

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Nej tror jeg ikk.

Men han tændte ikk af han blev stille og sagde så det ikk passede, Og så blev jeg jo gal, og snakkede ikk med ham, og da han kom hjem, sov jeg og så gik han ind til mig og prøvede at lægge armen om mig og ligge sig ind til mig men skubbede ham væk. men kunne godt mærke på ham at han Virkelig skammede sig over det,

min Eks Tændte jo os fuldstændig af når det var jeg opdagede det, dengang.

Og de skal altid liiiige prøve og fedte sig ind igen...

Ham jeg er sammen med nu, han har heller ikke været for heldig med kærester.. Den ene var ham utro, da han selv var tilstede, og den anden gjorde det forbi, da de skulle flytte sammen.... Stakkels mand..

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Og de skal altid liiiige prøve og fedte sig ind igen...

Ham jeg er sammen med nu, han har heller ikke været for heldig med kærester.. Den ene var ham utro, da han selv var tilstede, og den anden gjorde det forbi, da de skulle flytte sammen.... Stakkels mand..

Ja håber han forbedre sig !

Ja stakkels mand :s

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Ja håber han forbedre sig !

Ja stakkels mand :s

Håber I finder en løsning!

Anmeld

19. december 2009

Lillefe

Anonym skriver:

Her i går aftes fandt jeg ud af at min kæreste (som er far til det barn jeg venter mig)  mødtes med andre kvinder når han er på "Arbejde", skrev med dem og sådan og gav dem hans nummer så de bare kunne skrive til ham.  Jeg Blev enorm ked af det, skuffet og gal, Og fortalte ham at jeg vidste det, og først nægtede han og så her til aften har han indrømmet at det er rigtigt

Sidder her og overvejer om jeg bare skal pakke mine ting og skride

Jeg må sige det igen.. sådanne mænd er simpelthen nogle svin.. lyder desværre ikke som noget med en smutter.. men hele flere smuttere! det lyder i min verden som noget han virkeligt har overvejet.. min teori er mænd de overvejer faktisk meget mere når de er utro end kvinder gør når de er det..! ..

Ud over det ved jeg det på egen krop at mænd virkeligt overvejer længe sådan som din for jeg har stået på den andens kvindes side! Men kunne ALDRIG drømme om at springe på ham! har blankt afvist.. har da min helt egen fantastiske mand herhjemme!

Jeg var smuttet.. ! held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.