utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg var smuttet.. i står i den vigtigste tid i jeres liv og ikke engang der kan han opføre sig acceptabelt.. Jeg ville ALDRIG finde mig i sådan noget, jeg er ikke en kvinde man kører rundt, lyver overfor eller tager røven på. Ville aldrig kunne se mig selv i øjnene hvis jeg så gennem fingrene med det.. OG det er HANS tab jo!

Det er jeg normalt os, men li nu er jeg i tvivl, har ikk talt med ham sådan rigtigt hele dagen, tog bare hjem til mor i morges og har været der hele dagen. og sidder overvejer det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

jillkolsbjerg

Anonym skriver:

Her i går aftes fandt jeg ud af at min kæreste (som er far til det barn jeg venter mig)  mødtes med andre kvinder når han er på "Arbejde", skrev med dem og sådan og gav dem hans nummer så de bare kunne skrive til ham.  Jeg Blev enorm ked af det, skuffet og gal, Og fortalte ham at jeg vidste det, og først nægtede han og så her til aften har han indrømmet at det er rigtigt

Sidder her og overvejer om jeg bare skal pakke mine ting og skride

Åh gud.....hvor bliver jeg altså ked af det på dine vegne Det er vel noget alle frygter;-( hvor kan han altså bare ikke være det bekendt. Hva kan de kvinder virkelig have gjort for at fortjene hans opmærksomhed.....ikke en s..., det burde han da kunne se....han er rent ud sagt et kæmpe fjols, men kan sagtens følge dig. Min faster lærte mig engang " at kunne tilgive er den største gave du kan give dig selv og andre" selvom det er svært. jeg har selv et meget stort hjerte og kan næsten tilgive hva somhelst....det bliver desværre også udnyttet til tider.....men husk på søde uanset - der er intet skidt der ikke er godt for noget. og det er sandt. Tro mig - jeg er desværre opvokset i et meget belastet hjem - men har lært at tilgive;-)

til dig.

knus fra jill

Anmeld

19. december 2009

sarahb

Anonym skriver:

Det er jeg normalt os, men li nu er jeg i tvivl, har ikk talt med ham sådan rigtigt hele dagen, tog bare hjem til mor i morges og har været der hele dagen. og sidder overvejer det hele.

kan godt forstå det hele bar er helt roddet lige nu og du skal overveje hva du vil.
Men jeg tænker at gå fra tanken om andre kvinder og så have kontakt til dem er et stort skridt og noget han har tænkt over og overvejet og så er han kommet til en beslutning der lyder joo dem skal jeg da lige snakke m.m. med. det er bare en beslutning der gør at man bevidst ved at man sårer sin kone/kæreste og det er han åbenbart pis hamrende ligeglad med.
Jeg ville aldrig kunne få mig selv tli at "synke" sådan, at man synes det r ok. eller at man kan leve med det. for jeg ved jeg ALDRIG vil glemme.. aldrig.. hver gang han skal ud af døren vil jeg ikke kunne stole på ham.

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

jillkolsbjerg skriver:

Åh gud.....hvor bliver jeg altså ked af det på dine vegne Det er vel noget alle frygter;-( hvor kan han altså bare ikke være det bekendt. Hva kan de kvinder virkelig have gjort for at fortjene hans opmærksomhed.....ikke en s..., det burde han da kunne se....han er rent ud sagt et kæmpe fjols, men kan sagtens følge dig. Min faster lærte mig engang " at kunne tilgive er den største gave du kan give dig selv og andre" selvom det er svært. jeg har selv et meget stort hjerte og kan næsten tilgive hva somhelst....det bliver desværre også udnyttet til tider.....men husk på søde uanset - der er intet skidt der ikke er godt for noget. og det er sandt. Tro mig - jeg er desværre opvokset i et meget belastet hjem - men har lært at tilgive;-)

til dig.

knus fra jill

Jeg kommer os selv fra et belastet hjem og har været i voldelig forhold og der har jeg altid bare tilgivet og tilgivet og fik næsten aldrig noget ud af det. Og så Stoppede jeg med det, og derefter har altid været smuttet når der bare har været en løgn eller noget.

Men Denne gang er Det virkelig anderleders, derfor jeg er så meget i tvivl. For det ene sted kan jeg nok godt tilgive ham fordi jeg holder så meget af ham, og det andet sted har jeg os lyst til at smutte for jeg ved ikk om det sker igen :s

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

kan godt forstå det hele bar er helt roddet lige nu og du skal overveje hva du vil.
Men jeg tænker at gå fra tanken om andre kvinder og så have kontakt til dem er et stort skridt og noget han har tænkt over og overvejet og så er han kommet til en beslutning der lyder joo dem skal jeg da lige snakke m.m. med. det er bare en beslutning der gør at man bevidst ved at man sårer sin kone/kæreste og det er han åbenbart pis hamrende ligeglad med.
Jeg ville aldrig kunne få mig selv tli at "synke" sådan, at man synes det r ok. eller at man kan leve med det. for jeg ved jeg ALDRIG vil glemme.. aldrig.. hver gang han skal ud af døren vil jeg ikke kunne stole på ham.

Jeg har det heller ikk særlig godt med at han er på arbejde li nu, Fordi jeg fandt ud af det i går, og tror at han er sammen med en, men han siger at han ikk er , han har lært sin lektie nu.  Jeg Ved ikk hva jeg skal gøre. Skal bare igang med at tænke hva der er bedst for mig selv og barnet.

Anmeld

19. december 2009

sarahb

ja det er det vigtigste tænk på dig selv og barnet og bliv ikke forblændet af søde ord osv.. tænk kun på dig selv.

Ønsker dig det bedste..

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja det er det vigtigste tænk på dig selv og barnet og bliv ikke forblændet af søde ord osv.. tænk kun på dig selv.

Ønsker dig det bedste..

Mange tak

Anmeld

19. december 2009

N&J

Hej, syntes godt nok det er noget af en træls situation han har sat jer i.. men hvis du vælger at blive, så er det jo ikke sådan at han bare kan tilgives med det samme, det kræver arbejde og forpligtelse fra hans side, så hvad med at høre ham om hvad han mener han skal gøre for at I kan komme over det, hvis han ikke engang har tænkt over det, så er det måske ikke kun den ene gang det kommer til at ske, har han istedet nogle konkrete tiltag klar så du kan få opbygget din tillid til ham igen, så viser det måske at der er handling bag hans ord.. det er jo nemt nok at sige at han ikke vil gøre det igen..

Håber det allerbedste for jer...

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

NikitasMoar skriver:

Hej, syntes godt nok det er noget af en træls situation han har sat jer i.. men hvis du vælger at blive, så er det jo ikke sådan at han bare kan tilgives med det samme, det kræver arbejde og forpligtelse fra hans side, så hvad med at høre ham om hvad han mener han skal gøre for at I kan komme over det, hvis han ikke engang har tænkt over det, så er det måske ikke kun den ene gang det kommer til at ske, har han istedet nogle konkrete tiltag klar så du kan få opbygget din tillid til ham igen, så viser det måske at der er handling bag hans ord.. det er jo nemt nok at sige at han ikke vil gøre det igen..

Håber det allerbedste for jer...

Har li skrevet til ham at han får Én chance, og skal bevise at han fortryder, og alt det skal snakkes igennem, og Har os sagt til ham jeg ikk tilgiver ham bare li sådan.

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Her i går aftes fandt jeg ud af at min kæreste (som er far til det barn jeg venter mig)  mødtes med andre kvinder når han er på "Arbejde", skrev med dem og sådan og gav dem hans nummer så de bare kunne skrive til ham.  Jeg Blev enorm ked af det, skuffet og gal, Og fortalte ham at jeg vidste det, og først nægtede han og så her til aften har han indrømmet at det er rigtigt

Sidder her og overvejer om jeg bare skal pakke mine ting og skride

Ej altså...

Sender dig et ordenligt kram...

Tarveligt gjort af ham... Hvorfor har han ikke været ærlig fra start

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem..

Hvordan fandt du ud af det?

Du skal gøre det, du føler er bedst for dig/Jer! For guds skyld - Følg dit hjerte!

Krammer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.