utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.494 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Anonym trådstarter

Her i går aftes fandt jeg ud af at min kæreste (som er far til det barn jeg venter mig)  mødtes med andre kvinder når han er på "Arbejde", skrev med dem og sådan og gav dem hans nummer så de bare kunne skrive til ham.  Jeg Blev enorm ked af det, skuffet og gal, Og fortalte ham at jeg vidste det, og først nægtede han og så her til aften har han indrømmet at det er rigtigt

Sidder her og overvejer om jeg bare skal pakke mine ting og skride

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Saaby

Anonym skriver:

Her i går aftes fandt jeg ud af at min kæreste (som er far til det barn jeg venter mig)  mødtes med andre kvinder når han er på "Arbejde", skrev med dem og sådan og gav dem hans nummer så de bare kunne skrive til ham.  Jeg Blev enorm ked af det, skuffet og gal, Og fortalte ham at jeg vidste det, og først nægtede han og så her til aften har han indrømmet at det er rigtigt

Sidder her og overvejer om jeg bare skal pakke mine ting og skride

Hej med dig..

Det må være hårdt for dig lige nu, jeg har enormt ondt af dig. Men det er jo nok kun dig selv, der kan svare på hvad du skal. Men hvis du vil give det hele en chance til, og han også vil det. Så burde du sikkert kræve, at han søger noget hjælp.

Der er jo en grund, og det er kun ham selv der kan gøre noget nu.

Jeg er ked af på dine vegne, at du skal dette igennem..

Håber alligevel du får en god jul..

Anmeld

19. december 2009

Ranarupta

Åh nej!

Hvor er det bare usselt og tarveligt af ham!

Jeg synes, at der spiller flere faktorer ind, når man overvejer, hvad man vil gøre...

Hvor længe har man været sammen?
Hvor længe har det stået på?
Hvordan er hans egen "holdning" til det?

Men jeg har også den tanke selv, at jeg virkelig skulle overbevises om, at forholdet er værd at blive i.

Åh, det er noget rod. Og jeg er virkelig ked af det på dine vegne! 

Karina

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

mariannesaaby skriver:

Hej med dig..

Det må være hårdt for dig lige nu, jeg har enormt ondt af dig. Men det er jo nok kun dig selv, der kan svare på hvad du skal. Men hvis du vil give det hele en chance til, og han også vil det. Så burde du sikkert kræve, at han søger noget hjælp.

Der er jo en grund, og det er kun ham selv der kan gøre noget nu.

Jeg er ked af på dine vegne, at du skal dette igennem..

Håber alligevel du får en god jul..

Mange tak, Jeg Ved virkelig ikk om jeg vil væk fra ham eller om jeg skal tilgive det denne gang

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Åh nej!

Hvor er det bare usselt og tarveligt af ham!

Jeg synes, at der spiller flere faktorer ind, når man overvejer, hvad man vil gøre...

Hvor længe har man været sammen?
Hvor længe har det stået på?
Hvordan er hans egen "holdning" til det?

Men jeg har også den tanke selv, at jeg virkelig skulle overbevises om, at forholdet er værd at blive i.

Åh, det er noget rod. Og jeg er virkelig ked af det på dine vegne! 

Karina

Ja meget :s

Altså vi har været sammen næsten et år, og jeg er 6 mdr henne, men det har været Helt perfekt indtil nu, Og så vidt jeg ved er det først li startet nu her for nogle uger siden, Og han Undskylder Helt vildt li nu, og prøver at gøre alt godt igen, Men Jeg Holder Virkelig meget af ham/Elsker ham, derfor jeg ikk ved om jeg skal Blive eller ej 

Mange tak for krammet, har brug for det li nu

Anmeld

19. december 2009

Lise

Anonym skriver:

Mange tak, Jeg Ved virkelig ikk om jeg vil væk fra ham eller om jeg skal tilgive det denne gang

Det lyder ikke som en enkelt smutter - men om noget han har gjort gentagne gange med forskellige kvinder...

Jeg ville ikke engang overveje det i dit tilfælde - ville allerede være skredet!

Håber det hele løser sig for dig.

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Det lyder ikke som en enkelt smutter - men om noget han har gjort gentagne gange med forskellige kvinder...

Jeg ville ikke engang overveje det i dit tilfælde - ville allerede være skredet!

Håber det hele løser sig for dig.

så vidt jeg ved har det kun stået på i nogle uger, men ja det har ikk været den samme kvinde 2 gange.

Jeg er meget i tvivl li nu.

Ville bare ud med det, For er virkelig ked af det li nu

Anmeld

19. december 2009

Lone Jakobsen

synes ikke rigtigt jeg kan give dig et råd.... for jeg har selv prøvet at stå gravid og med en meget "dum" vordende far...og jeg ved at ingenting er sort og hvidt.

men jeg vil sende dig en stor og håbe at du finder den rigtige løsning for dig og den lille du bærer rundt på.

Anmeld

19. december 2009

sarahb

jeg var smuttet.. i står i den vigtigste tid i jeres liv og ikke engang der kan han opføre sig acceptabelt.. Jeg ville ALDRIG finde mig i sådan noget, jeg er ikke en kvinde man kører rundt, lyver overfor eller tager røven på. Ville aldrig kunne se mig selv i øjnene hvis jeg så gennem fingrene med det.. OG det er HANS tab jo!

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

synes ikke rigtigt jeg kan give dig et råd.... for jeg har selv prøvet at stå gravid og med en meget "dum" vordende far...og jeg ved at ingenting er sort og hvidt.

men jeg vil sende dig en stor og håbe at du finder den rigtige løsning for dig og den lille du bærer rundt på.

Mange tak

Skal bare have det hele tænkt igennem :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.