Maven der er faldet ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

min genere oss lidt men jeg kan bar ikk ligge ordentligt om natten eller sidde på bestemte måder.. men jeg er oss sikker på det hele nok ska gå godt for dig

Det hører nok med at det er lidt træls de sidste uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Det hører nok med at det er lidt træls de sidste uger

ja  men tror oss det er så træls for mig fordi jeg ved sidste vejning havde taget 19,3 kg på

så den ligger nok på 21kg nu hehe

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja  men tror oss det er så træls for mig fordi jeg ved sidste vejning havde taget 19,3 kg på

så den ligger nok på 21kg nu hehe

Velkommen i klubben Jeg var ved lægen i uge 29 og der stod den på 15 kilo.. Er spændt på hvad vægten siger ved jordmoderen på mandag Hihi

Anmeld

17. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Velkommen i klubben Jeg var ved lægen i uge 29 og der stod den på 15 kilo.. Er spændt på hvad vægten siger ved jordmoderen på mandag Hihi

det var da jeg var til jordmor her i uge 28+2 eller 29+2  a vægten var sneget op på de der næsten 20 kg.. puhh sys godt nok det er meget, men de kommer a igen, med eller uden arbejde hehe

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

det var da jeg var til jordmor her i uge 28+2 eller 29+2  a vægten var sneget op på de der næsten 20 kg.. puhh sys godt nok det er meget, men de kommer a igen, med eller uden arbejde hehe

Det er godt at være viljestærk!

Anmeld

17. december 2009

4xGreve

min nåede slet ikke at synke inden jeg fødte..
Men nu ved jeg hvad det vil sige at føde meget for tidligt og i det hele taget for tidligt og jeg vil inegn chancer tag... vær ekstre opmærksom - det koster dig ingen ting, og lyt til din krop hvis du er det mindste i tvivl så ring til din læge, jordmorder eller fødegangen...

Knus Stina

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

WiitrioeN skriver:

min nåede slet ikke at synke inden jeg fødte..
Men nu ved jeg hvad det vil sige at føde meget for tidligt og i det hele taget for tidligt og jeg vil inegn chancer tag... vær ekstre opmærksom - det koster dig ingen ting, og lyt til din krop hvis du er det mindste i tvivl så ring til din læge, jordmorder eller fødegangen...

Knus Stina

Ja, du fødte 3 måneder for tidlig, ikk? Jeg skal nok lytte til min krop... jeg skal til jordmoder på mandag, der spørger jeg hende om det er helt i orden det hele..

Tak for svaret

Knus

Anmeld

17. december 2009

4xGreve

Sabrina17 skriver:

Ja, du fødte 3 måneder for tidlig, ikk? Jeg skal nok lytte til min krop... jeg skal til jordmoder på mandag, der spørger jeg hende om det er helt i orden det hele..

Tak for svaret

Knus

jo det gjorde jeg... Og jeg vil ønske jeg havde lyttede noget mere til min krop, for når jeg tænker over det havde jeg nok mærkede det før jeg gjorde så...

Og det lyder rigtig fornuftigt

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

WiitrioeN skriver:

jo det gjorde jeg... Og jeg vil ønske jeg havde lyttede noget mere til min krop, for når jeg tænker over det havde jeg nok mærkede det før jeg gjorde så...

Og det lyder rigtig fornuftigt

Det er jeg ked af, jeg håber både du og din datter har det fint i dag

Anmeld

17. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Det er godt at være viljestærk!

tror jeg oss man blir nødt til, specielt for a holde humøret oppe når man føler sig som noget a en elefant hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.