Maven der er faldet ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

jaa han har det bare super og er en stor dreng nu 12½ kg og 18 mdr, han elsker mad.. vi har også vejet 3000 eller mindre i min søskende flok på 3.

Det er godt han elsker mad... Det er bestemt bedre end hvis han er kræsen Og så synes jeg små børn skal være lidt runde Gerne med elastikker Hihi.. Det er så sødt!!

Ja, vi er en børneflok på 5 Men min mor var godt nok også ryger, har hørt de kan blive mindre af den grund, men ved ikke helt om jeg tror på det... Min søster har 2 piger, som blev født til tiden og de var begge 2 på 3000g. og hun er ikke ryger.. Men tror det er meget forskelligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

Det er godt han elsker mad... Det er bestemt bedre end hvis han er kræsen Og så synes jeg små børn skal være lidt runde Gerne med elastikker Hihi.. Det er så sødt!!

Ja, vi er en børneflok på 5 Men min mor var godt nok også ryger, har hørt de kan blive mindre af den grund, men ved ikke helt om jeg tror på det... Min søster har 2 piger, som blev født til tiden og de var begge 2 på 3000g. og hun er ikke ryger.. Men tror det er meget forskelligt!

jeg tror også det er meget forskelligt...

jeg har ikke oplevet noget endnu som han ikke kan lide og han får alt som os.. det er så dejligt, når der bliver spist hva der kommer på bordet..

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

jeg tror også det er meget forskelligt...

jeg har ikke oplevet noget endnu som han ikke kan lide og han får alt som os.. det er så dejligt, når der bliver spist hva der kommer på bordet..

Spiser han også grøntsager og frugt? Det havde jeg svært ved at få ned i min niece, som jeg passede i 6 måneder. (6-12 mdr.)

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

Spiser han også grøntsager og frugt? Det havde jeg svært ved at få ned i min niece, som jeg passede i 6 måneder. (6-12 mdr.)

ja det elsker han, det spiser vi rigtig meget af..

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

ja det elsker han, det spiser vi rigtig meget af..

Hihi, det er jo bare godt! Wow, håber også ham her har sans for mad Nu er hans far også kok, så mon ikke det kommer helt af sig selv...

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

Hihi, det er jo bare godt! Wow, håber også ham her har sans for mad Nu er hans far også kok, så mon ikke det kommer helt af sig selv...

jo, det må være skønt med en kok..

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

jo, det må være skønt med en kok..

Ja, jeg må sige jeg også nyder det

Men han mener at lille Blob her, må komme ud i køkkenet og hjælpe til, så snart han kan stå og nå op til komfuret på en stol, så han kan lære at lave mad i en tidlig alder.. Men der er jeg jo sådan lidt : Nej da, han kan jo brænde sig og komme galt afsted!!! Hehe, men nu må vi se, det kan være det bliver helt helt anderledes end hvad vi lige tror nu

Anmeld

17. december 2009

luckas-mor

jeg sys måske oss min mave er faldet ned,,
jeg venter også en lille dreng 

er i 31+3 idag og har lidt så meget a plukveer a de troed jeg var ved a føde den ene gang, nu får jeg mellem 3-4 stk om natten og forskellige i løbet a dagen men jeg ved ikke rigtigt jeg har jo næsten 9 uger igen

natascha

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

jeg sys måske oss min mave er faldet ned,,
jeg venter også en lille dreng 

er i 31+3 idag og har lidt så meget a plukveer a de troed jeg var ved a føde den ene gang, nu får jeg mellem 3-4 stk om natten og forskellige i løbet a dagen men jeg ved ikke rigtigt jeg har jo næsten 9 uger igen

natascha

Ok Men jeg synes bare min er faldet meget, ikke bare lidt og det er det der gør mig lidt bekymret, men nu må vi se.. Det er sikkert ingenting Og heller ikke for dig

Men min mave er faldet så meget at den genere mig, det gjorde den ikke før, der var den bare stor

Anmeld

17. december 2009

luckas-mor

min genere oss lidt men jeg kan bar ikk ligge ordentligt om natten eller sidde på bestemte måder.. men jeg er oss sikker på det hele nok ska gå godt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.