Maven der er faldet ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Karo skriver:

hmmmm.

Jeg kender ikke rigtigt til det med sunkede maver. Min mave syndes jeg hele tiden hang da jeg ventede min søn og denne gang hvor vi skal have en pige syndes jeg maven er præsic ens med hvordan den var sidst.

Hvis jeg var dig ville jeg tage det stille og roligt. Du kan hverken gøre fra eller til, og det er vigtigt for barnet at du ikke går og bekymrer dig. Selv tror jeg ikke på at hvorvidt om maven hænger eller ej har noget at sige om hvornår man går i fødsel.

Så mit råd er at lade være med at tænke for meget på det og så bare slappe af og pas på dig selv og dit lille barn.

OK, tak for dit svar Jeg vil prøve at slappe lidt mere af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

hehe hvor sødt med hans fod... sådan som du beskriver det med hovedet, sådan havde jeg det da han lå med hovedet dernede men ikke stod fast, han pressede vildt meget nedaf, så måske han presser godt til eller har sat sig fast

jeg fødte ikke i uge 32. havde rigtig kræftige veer,kom på sygehuset og fik afvide at jeg var ved at føde. så gik det stærkt da jeg ikke var længere henne.. jeg fik noget anti vee drop, det modsatte af hvad man får når man bliver sat igang og veerne stoppede med det samme.. så var jeg indlagt i en uge, for hvis det sku gå igang igen,men det gjorde det ikke og jeg fødte i uge 37.. der vejede han 2790g, så en lille en..

ja, det er lidt sødt, men av for pokker!

Jeg vil spørge min jordmoder på mandag om han sidder fast eller om han måske er ved det

Puha, men det var da heldigt de kunne stoppe dine veer, så han først blev født i uge 37... Men 2790 g. er jo ikke vildt lille, det er under gennemsnittet, men det kunne jo have været meget værre! Godt han ventede med at komme ud til mor og far, så han fik chancen for at blive større

Anmeld

17. december 2009

mariamiss6

Min mave, og sandelig også babyen, i den 1. graviditet sad hele tiden meget lavt. Så lavt at min JM kommenterede det allerede i 20'erne engang, og så hoppede den ligesom op på midten, hvor den sad 14 dage ca. hvorefter den faldt igen, ca. 14 dage før jeg skulle føde....

Så det er nok meget individuelt....

Har du ikke tegn på forestående fødsel, så tror jeg altså ikke du skal bekymre dig...

Generelt i begge mine graviditeter, har maven hele tiden siddet nærmest helt nede i trussen, uden at det har været et problem...

1. fødsel skete 3 dage før termin og 2. gang på selve terminsdatoen.

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Solveig89 skriver:

Min mave sank dagen før jeg fødte, hvilket jeg gjorde i uge 35+5, så jeg ville være ekstra opmærksom, men hvad jeg ved er det meget forskelligt hvornår den synker.

Pyyh, nu sank min for et par uger siden ca., og han er stadig ikke kommet, så jeg håber bare han bliver derinde, til han er færdig!

Men tak for svaret, jeg vil helt sikker tænke over at slappe lidt af, når jeg får mine plukveer, så det forhåbentlig ikke bliver til mere..

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

mariamiss6 skriver:

Min mave, og sandelig også babyen, i den 1. graviditet sad hele tiden meget lavt. Så lavt at min JM kommenterede det allerede i 20'erne engang, og så hoppede den ligesom op på midten, hvor den sad 14 dage ca. hvorefter den faldt igen, ca. 14 dage før jeg skulle føde....

Så det er nok meget individuelt....

Har du ikke tegn på forestående fødsel, så tror jeg altså ikke du skal bekymre dig...

Generelt i begge mine graviditeter, har maven hele tiden siddet nærmest helt nede i trussen, uden at det har været et problem...

1. fødsel skete 3 dage før termin og 2. gang på selve terminsdatoen.

min mave sad rigtigt pænt, nede, men pænt.. ikke for langt nede eller for langt oppe.. Og nu er den bare sunket, så selv min mor er bekymret nu, da hun synes det virker mærkeligt

Men det er jo ikke sikkert det betyder noget, jeg er bare lidt bekymret...

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

ja, det er lidt sødt, men av for pokker!

Jeg vil spørge min jordmoder på mandag om han sidder fast eller om han måske er ved det

Puha, men det var da heldigt de kunne stoppe dine veer, så han først blev født i uge 37... Men 2790 g. er jo ikke vildt lille, det er under gennemsnittet, men det kunne jo have været meget værre! Godt han ventede med at komme ud til mor og far, så han fik chancen for at blive større

nej han var ikke lille i forhold til hva uge jeg var i, men han var en lille en..

Anmeld

17. december 2009

Momster89

Sabrina17 skriver:

Pyyh, nu sank min for et par uger siden ca., og han er stadig ikke kommet, så jeg håber bare han bliver derinde, til han er færdig!

Men tak for svaret, jeg vil helt sikker tænke over at slappe lidt af, når jeg får mine plukveer, så det forhåbentlig ikke bliver til mere..

Jeg  for at han bliver derinde

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

karina22 skriver:

nej han var ikke lille i forhold til hva uge jeg var i, men han var en lille en..

Ja, han måtte godt have rundet de 3000 g. Men han har det godt, ikk?

Jeg vejede 3050 g. og var 49 cm. ved fødslen.. Ligesom alle mine søskende.. Jeg håber min bette dreng også er over 3000g men under 4000g. Min kæreste var en på 4690g. og 56 cm

Jeg håber han går efter sin moar Hihi..

Men det vigtigste er han bliver derinde og har det godt

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Solveig89 skriver:

Jeg  for at han bliver derinde

Tak Det er jeg glad for

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabrina17 skriver:

Ja, han måtte godt have rundet de 3000 g. Men han har det godt, ikk?

Jeg vejede 3050 g. og var 49 cm. ved fødslen.. Ligesom alle mine søskende.. Jeg håber min bette dreng også er over 3000g men under 4000g. Min kæreste var en på 4690g. og 56 cm

Jeg håber han går efter sin moar Hihi..

Men det vigtigste er han bliver derinde og har det godt

jaa han har det bare super og er en stor dreng nu 12½ kg og 18 mdr, han elsker mad.. vi har også vejet 3000 eller mindre i min søskende flok på 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.