Måske der er noget galt med mig...... (en lille opfordring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Det første jeg tænkte da jeg så denne tråd var: Er det nu tid til det igen?? Sådan en tråd her tror jeg endnu mindre vækker julestemningen til live, jeg bliver personlig irriteret over dem, men synes ikke jeg kan se hvad du mener, men måske læser jeg de forkerte tråde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mira0911

Ranarupta skriver:

Jeg synes også, at der til tider kan være en hård stemning herinde, men jeg vælger at være blind på det område. 
Jeg tror dog ikke, at jeg ville være blind, hvis det hårde svar var direkte til mig.
Men når folk skriver grimt, så synes jeg faktisk at det er lidt sjovt (på den sørgelige måde)... For det må være folk, der er umodne/hårde i filten eller bare så oprørte over indlægget, at de reagerer.

MEN jeg synes, at man skal sortere lidt i, hvad man selv skriver, når man opretter et indlæg. Man skal kunne håndtere de forskellige meninger og svar - og ikke mindst de forskellige måder at skrive det på.

Når det så er sagt, så synes jeg altså at stemningen kan være hård, på trods af, at jeg synes, at det er lidt sjovt.  

Men vi skal alle kunne være her og føle os velkomne  

Jeg nyder i hvert fald at være her - synes at der er rigtigt mange skønne mødre og mødre in spe!

Glædelig jul 

Karina 13+4

Eller så skal de ses/høres....

Anmeld

16. december 2009

Ranarupta

MoarJ skriver:

Eller så skal de ses/høres....

Er ikke helt med...  Hvad mener du?

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

Ranarupta skriver:

Er ikke helt med...  Hvad mener du?

Det jeg mener er. Stort set på alle forums, er der bruger, der absolut svare hårdt i indlæg eller total flabet, og på den måde tror brugere at de skal ses eller høres... Generelt have opmærksomhed....

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

MoarJ skriver:

Det jeg mener er. Stort set på alle forums, er der bruger, der absolut svare hårdt i indlæg eller total flabet, og på den måde tror brugere at de skal ses eller høres... Generelt have opmærksomhed....

Ja, det har du ret i! 

Anmeld

17. december 2009

Lone Jakobsen

jeg synes ikke stemningen herinde virker dårlig....og bliver en debat for "krigerisk" ja så plejer jeg at lade den være.

jeg vil gerne argumentere for noget, men det skal stadig være i et pænt sprog.

ang. det med at citere, så synes jeg det er super smart, fordi jeg ellers har problemer med at huske de steder jeg har svaret, og derfor ikke får læst hvis nogen reagere på lige nøjagtigt mit svar.

Anmeld

17. december 2009

Lillefe

DatterMalou skriver:

Men jeg synes der er temmelig dårlig stemning her inde...

Når nogen svarer på forskellige tråde, så vælger trådstarter simpelthen ikke og svare nogen. Hvis der bliver svaret er det grimme svar, som måske bare godt kunne blive sagt på en anden måde!

Hvor er julestemningen henne? Den er her, men forsvinder en gang imellem. TAL DA FOR SØREN PÆNT TIL HINANDEN!

hilsen Sofie

nææ jeg kan ikke se hvad du mener.. der er altid nogen som svare dumt.. men syntes da også der er masser posetive

Anmeld

19. december 2009

jillkolsbjerg

DatterMalou skriver:

Fedt endnu en der tør og stå frem. Ja der er kliker, men det vil der vel altid være. Hat nok noget med og gøre at nogen ser hinanden IRL og andre ikke gør - de gemmer sig bag skærmen (mig)

Jeg kan kun være enig,-) jeg synes selv jeg er flink til at lige at ligge en lille hilsen når jeg kigger på indlæg;-) Og ja som førstegangs gravid er man spændt, nervøs, bekymret, glad og alt mulig mere...og vil gerne dele det med nogen...specielt når man som jeg går alene hjemme pga en sygemelding...så er det rart at kunne "snakke" lidt med folk...det gør at man ikke føler sig helt så ensom med sine tanker....kan da derfor også blive lidt ked når man opretter en tråd...mange kigger på men ikke kommenterer;-) Så ja det er tydeligt at der er nogen der får "besvaret" deres tråd mere end andre.....men sådan er livet jo.....desværre Jeg fortsætter ihærdigt med at oprette en tråd når jeg lyster...om ikke andet kommer jeg da ud med både gode og "dårlige" tanker;-)

Knus fra jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.