Tvilling skriver:
Jeg synes det er RIGTIG rart du tager det op. Da jeg er medlem af 2 baby forums og pt må jeg desværre tilstå det ikke er baby.dk jeg foretrækker desværre. For synes der er nogen der er SÅ søde til at svarer. Men det er gerne de samme. Det er tydeligt at se der er kliker herinde. Nu får jeg nok desværre også bølle bank eller en sne bold 
der vil altid være kliker, alle steder, uanset om det er på nettet eller IRL.. Og det synes jeg som sådan ikke der er noget i vejen med. Jeg synes ikke klikerne herinde giver et dårligt indtryk af de folk der nu er en del af dem...
Det er jo ikke sådan at du/i ikke må svare i en tråd, selvom den måske var en intern joke mellem mig og en anden bruger - hvilket sagtens kunne ske. Tværtimod, så synes jeg at de kliker der er herinde, kun handler om at en lille gruppe menneser har den samme sorte humor, eller har oplevet de samme ting, eller bare ganske enkelt skriver rigtig godt sammen. Eller at man kender hinanden IRL i forvejen.
Jeg synes ikke der er noget galt med kliker, så længe det ikke indebærer at 2-3 personer har "magten" over de andre brugere, eller hvad der er tilforladeligt og ikke, her på siden....
Og nej jeg er ikke sur, giver bare min mening med på vejen, ud fra et andet svar i tråden
Anmeld