Måske der er noget galt med mig...... (en lille opfordring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Sesse89

Jeg syns ikk det er så slemt herinde i forhold til andre sider hvor der også findes en masse mødre. Der sker der med hakkeri, hønsegård og m.m.

Så på den måde kan jeg bedre lide at være her da jeg oplevet de svar jeg har fået positive og ikk i en tone hvor jeg følte mig stød eller hva man skal sige.

Dog har jeg tilgengæld oplevde det ved en kommentar af et billede jeg har herinde. Som gjord mig lidt ked.

Men tror nogen gange at man hurtig kommer til at virke sur eller noget fordi de er på skrift og ikk face to face. Selvom personen mener det godt selvom opfattelsen er en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Corn

Sesse89 skriver:

Men tror nogen gange at man hurtig kommer til at virke sur eller noget fordi de er på skrift og ikk face to face. Selvom personen mener det godt selvom opfattelsen er en anden

Helt enig.

Nogen gange er det skrevne jo en forkortelse af det man ville have sagt, så når jeg læser herinde, eller i andre fora, så er det med et hvis forbehold for, at man har forkortet sine tanker, så de ikke fylder så meget på skrift, og derved er man gået glip af nogle nuancer.

Anmeld

16. december 2009

mariamiss6

Tvilling skriver:

Jeg synes det er RIGTIG rart du tager det op. Da jeg er medlem af 2 baby forums og pt må jeg desværre tilstå det ikke er baby.dk jeg foretrækker desværre. For synes der er nogen der er SÅ søde til at svarer. Men det er gerne de samme. Det er tydeligt at se der er kliker herinde. Nu får jeg nok desværre også bølle bank eller en sne bold

der vil altid være kliker, alle steder, uanset om det er på nettet eller IRL.. Og det synes jeg som sådan ikke der er noget i vejen med. Jeg synes ikke klikerne herinde giver et dårligt indtryk af de folk der nu er en del af dem...

Det er jo ikke sådan at du/i ikke må svare i en tråd, selvom den måske var en intern joke mellem mig og en anden bruger - hvilket sagtens kunne ske. Tværtimod, så synes jeg at de kliker der er herinde, kun handler om at en lille gruppe menneser har den samme sorte humor, eller har oplevet de samme ting, eller bare ganske enkelt skriver rigtig godt sammen. Eller at man kender hinanden IRL i forvejen.

Jeg synes ikke der er noget galt med kliker, så længe det ikke indebærer at 2-3 personer har "magten" over de andre brugere, eller hvad der er tilforladeligt og ikke, her på siden....

Og nej jeg er ikke sur, giver bare min mening med på vejen, ud fra et andet svar i tråden

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

DatterMalou skriver:

Fedt endnu en der tør og stå frem. Ja der er kliker, men det vil der vel altid være. Hat nok noget med og gøre at nogen ser hinanden IRL og andre ikke gør - de gemmer sig bag skærmen (mig)

Jeg tror da bestemt alle tør stå frem, men måske er alle bare ikke enige med dig...

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

mjø..tænker faktisk ikke over det...har folk ikke samme mening som med så er det bare sådan det er...hidser mig ikke op over en flok høns herinde der ikke kan tage tingene for det der er..konversation og hygge og at give råd

Jeg er ligeglad, folk kan i princippet gøre hvad de vil, abre utroligt kvinder i en voksen alder kan være så møg barnlige....

God jul herfra til alle, også gimper!

Anmeld

16. december 2009

Valle81

DatterMalou skriver:

Du har ret.. Måske nogen bare er mere heldig end andre..

Ja det tror jeg:0)

Der er nogle herinde, som jeg tænker, wauw hvor er det bare skide godt formuleret, bare det var mig der havde skrevet dette:0)

Jeg kan nogle gange godt skrive et og mene et med det, men når det så er kommet ud, så er det ikke altid lige heldigt:0)

Men synes da det er vigtigt at du tager det op, det er jo fint at gøre opmærksom på det, vil bestemt tage det til efterretning:0)

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

DatterMalou skriver:

Derfor kan man godt bevare den pæne talemåde... Selv om du til tider virker en anelse sur, så er der da mange der svarer pænt til dig..

Men hvaaaad, det er svært når vi ikke kender hinanden eller ses IRL..

Hehe ja ja så virker jeg da heller ikke mere sur... Griner!

Men nej vi har alle forskellige måder at skrive på, og det bliver nogen gange bare tolket forkert.

Men alt i alt er det jo en dejlig side at komme på, og syntes det er sjælden at mundhuggeriet bliver meget slemt...

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

MariaE skriver:

God jul herfra til alle, også gimper!

Harh harh!!!

Gimpe selv!

Anmeld

16. december 2009

hannetheis

syntes heller ikke at der altid er så pæn en tone omgang herinde, men er ikke noget jeg har tænkt så meget over, alle kan jo have en dårlig dag. som gør at tonen i beskeden måske ikke lyder så rar, men der er også stor forskel på hvordan man læser.

Anmeld

16. december 2009

Vidunderligeunger

Tvilling skriver:

Jeg synes det er RIGTIG rart du tager det op. Da jeg er medlem af 2 baby forums og pt må jeg desværre tilstå det ikke er baby.dk jeg foretrækker desværre. For synes der er nogen der er SÅ søde til at svarer. Men det er gerne de samme. Det er tydeligt at se der er kliker herinde. Nu får jeg nok desværre også bølle bank eller en sne bold

dér vil jeg gi dig ret! jeg har tit fornemmet kliker... eller også er det nogen personers indlæg der bliver svaret mere på end andres??

jeg lavede i starten et indlæg som en  (!!!)  svarede på, blev egentlig ret ked af det, for der var nok 400 som kiggede.. så tænkte jeg da " hva... kan folk ikk lide en"??

jeg svarer ALTID hvis jeg kan svare noget eller giver andre ret i en tråd - også fordi hvis man får ret i noget man skriver af od til så bliver man da glad - eller jeg gør!

Godt emne at tage op - jeg har til tider overvejet at finde et andet forum.. men måske det bare er sårbarheden i perioder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.