marikka skriver:
Ja det synes jeg også. Da jeg startede herinde, var det helt igennem fantastisk, men synes det er lidt for dårlig den måde det er blevet til.
Men noget andet er, at jeg synes folk er blevet enormt dårlige til at svare når der ligges noget ind. Hvis man alligevel er inde og kigge, kan man da godt lide smide en lille en. Jeg undre mig bare over at der er 300 der kigger men 3 der svarer. Det er måske bare mig!?
Nu ved jeg ikke lige hvilke nogen du har skrevet og spurgt om, men mange spørgsmål går igen som f.eks hvor længe gik du over? Hvad vejede dit barn ved fødselen, vil du vide kønnet osv osv og jeg tror at når man har svaret på det et par gange, jamen så er har man bare ikke lyst til at svare igen, men ved godt at det ikke er fair over for nye mødre eller nye gravide, som ikke var videre interessede i de spørgsmål tidligere, da det ikke var relevant for dem på det tidspunkt...
Men om det er andre spørgsmål du hentyder til ved jeg jo ikke..
Tror folk svarer når de mener de har noget at berette om, end bare at skrive "enig med x" og husk nu på at folk udefra også læser med her på siden, så de kan jo nemt være blandt de 300...

Anmeld