Måske der er noget galt med mig...... (en lille opfordring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
47 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Men jeg synes der er temmelig dårlig stemning her inde...

Når nogen svarer på forskellige tråde, så vælger trådstarter simpelthen ikke og svare nogen. Hvis der bliver svaret er det grimme svar, som måske bare godt kunne blive sagt på en anden måde!

Hvor er julestemningen henne? Den er her, men forsvinder en gang imellem. TAL DA FOR SØREN PÆNT TIL HINANDEN!

hilsen Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Bare mig..

Vil bare sige, at du bestemt ikke er ene om at have den tanke. :/

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

marikka skriver:

Vil bare sige, at du bestemt ikke er ene om at have den tanke. :/

Synes det er ærgeligt...

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Kan du give et eksempel på hvilke tråde du snakker om, for jeg syntes ikke lige jeg har set det....

Men jo har da før lagt mærke til tråde hvor folk ikke altid får svaret lige pænt.

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

DatterMalou skriver:

Synes det er ærgeligt...

Ja det synes jeg også. Da jeg startede herinde, var det helt igennem fantastisk, men synes det er lidt for dårlig den måde det er blevet til.

Men noget andet er, at jeg synes folk er blevet enormt dårlige til at svare når der ligges noget ind. Hvis man alligevel er inde  og kigge, kan man da godt lide smide en lille en. Jeg undre mig bare over at der er 300 der kigger men 3 der svarer. Det er måske bare mig!?

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Det første jeg tænkte da jeg så denne tråd var: Er det nu tid til det igen?? Sådan en tråd her tror jeg endnu mindre vækker julestemningen til live, jeg bliver personlig irriteret over dem, men synes ikke jeg kan se hvad du mener, men måske læser jeg de forkerte tråde

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

marikka skriver:

Ja det synes jeg også. Da jeg startede herinde, var det helt igennem fantastisk, men synes det er lidt for dårlig den måde det er blevet til.

Men noget andet er, at jeg synes folk er blevet enormt dårlige til at svare når der ligges noget ind. Hvis man alligevel er inde  og kigge, kan man da godt lide smide en lille en. Jeg undre mig bare over at der er 300 der kigger men 3 der svarer. Det er måske bare mig!?

Jeg har det også sådan. Der er så meget godt her inde stadig, men det her er noget jeg bliver trist over.. Jeg bruger tid på og svare, og så er vedkommende måske ligeglad. Nå men så fuck fuck da..

Uha det er jeg selv slem til og gøre. Desværre. Har måske bare ikke så meget og sige som jeg gerne ville have.

I det nye år er det helt klart noget jeg vil gøre bedre..

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Kan du give et eksempel på hvilke tråde du snakker om, for jeg syntes ikke lige jeg har set det....

Men jo har da før lagt mærke til tråde hvor folk ikke altid får svaret lige pænt.

Jeg kan nævne een, den du lige har oprettet idag, i retning af: er jeg sippet.

Jeg har skrevet 2 svart til dig, en del har svaret og måske sagt det på en lidt forkert måde..

Men tror så nok bare det er mig..

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Stumpen skriver:

Det første jeg tænkte da jeg så denne tråd var: Er det nu tid til det igen?? Sådan en tråd her tror jeg endnu mindre vækker julestemningen til live, jeg bliver personlig irriteret over dem, men synes ikke jeg kan se hvad du mener, men måske læser jeg de forkerte tråde

Jamen altså......... så er det godt der er noget der hedder ordet er frit.

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

marikka skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvilke nogen du har skrevet og spurgt om, men mange spørgsmål går igen som f.eks hvor længe gik du over? Hvad vejede dit barn ved fødselen, vil du vide kønnet osv osv og jeg tror at når man har svaret på det et par gange, jamen så er har man bare ikke lyst til at svare igen, men ved godt at det ikke er fair over for nye mødre eller nye gravide, som ikke var videre interessede i de spørgsmål tidligere, da det ikke var relevant for dem på det tidspunkt...

Men om det er andre spørgsmål du hentyder til ved jeg jo ikke..

Tror folk svarer når de mener de har noget at berette om, end bare at skrive "enig med x" og husk nu på at folk udefra også læser med her på siden, så de kan jo nemt være blandt de 300...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.