Måske der er noget galt med mig...... (en lille opfordring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tvilling skriver:

Jeg synes jo det kunne var rart som første gangs gravid og rigtig bekymret at der er nogle garvede der svarede. Ikke at jeg ikke får svar. Godt nok nogen gange gør jeg ikke. Ved ikke om mine tråde er helt udenfor dagsorden. Men det er jo tanker og følelser sådan en graviditet handler om. Og i går foreksempel forsøgte jeg at svarer en anden tråd, da jeg lige havde været til jordmor. For jeg forsøger at svarer, men skriver gerne det er hvad jeg har fået afvide. Fik jeg afvide der jo også en stor forskel du er jo 2 længere henne end vedkommende. Og tænkte, det gad jeg faktisk ikke kommentere på, da vi er forskellige og vores graviditeter er forskellige og ja jeg er uge 15, derfor kan det jo rent faktisk godt være at uge 13 mærker liv. Ups nu reagerede jeg jo alligevel på svaret...

det er mig som svarede der, og det var bestemt ikke ment surt (overhovedet) beklager hvis du har opfattet det sådan ..

det jeg mente er at i uge 15 er der sket meget forandring fra uge 13 og at der så var større chance for at du har mærket liv i uge 15 end uge 13. jeg kan ikke se hva jeg svarede forkert der??? jeg skriver jo også bare min viden og erfarring.. og som jeg skrev derinde, sku jeg ikke ku sige om hun har mærket liv i uge 12..

knus karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mira0911

Det er jo rigtig herlig hønsegård vi er i allesammen....

Kliker - Puha, dem der er der frygtelig mange af... Og det kan man ikke undgå... Så skal man dælme dulme være heldig...

Dårlig stemning? Hvor?

Jeg har slet ikke lagt mærke til... Pyt... Det er gået forbi min næse...

Ja der er bruger der skal spille smarte når de skal svare på indlæg...

"Jeg er sej" osv....Kommer med korte latterlige bemærkninger.

Og sådan er det stort på alle forums... Det kan man ikke undgå...

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Næææ det er godt nok ikke lige noget jeg har lagt mærke til på det sidste. Jeg synes der har været en rar stemning herinde længe

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Men jeg synes der er temmelig dårlig stemning her inde...

Når nogen svarer på forskellige tråde, så vælger trådstarter simpelthen ikke og svare nogen. Hvis der bliver svaret er det grimme svar, som måske bare godt kunne blive sagt på en anden måde!

Hvor er julestemningen henne? Den er her, men forsvinder en gang imellem. TAL DA FOR SØREN PÆNT TIL HINANDEN!

hilsen Sofie

HALELULJA!

jeg kan ikke fordrage når folk ikke svarer mig! og det sker ofte hvis man skriver det svar de egentlig ikke ønsker:0)

jeg siger ofte til mig selv, at "sådan er det" i et debat forum... man kan ikke bestemme over andre og det eneste man KAN gøre er aelv at svare ordentligt altid:0)

men jeg er enig med dig søde....

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

karina22 skriver:

det er mig som svarede der, og det var bestemt ikke ment surt (overhovedet) beklager hvis du har opfattet det sådan ..

det jeg mente er at i uge 15 er der sket meget forandring fra uge 13 og at der så var større chance for at du har mærket liv i uge 15 end uge 13. jeg kan ikke se hva jeg svarede forkert der??? jeg skriver jo også bare min viden og erfarring.. og som jeg skrev derinde, sku jeg ikke ku sige om hun har mærket liv i uge 12..

knus karina

Som de andre skriver. Kan korte svar opfattes forkert og virke som om man er sur. Det gjorde jeg jo så også der.

Måske bunder det også lidt i de kære HORMONER. yark. Jeg ved selv jeg nogen dage kan være mere nærtagende ind andre. Men som tråd starter har tanken strejfet mig nogle gange.

Og ja Kliker er da også IRL. Og dem skal der sørme også være plads til det var mere en konstatering. Men at 50 kigger og 1 eller 2 svarer, kan godt lige give tanken. Hmm var min tråd helt forkert.

Og Louise Larsen jeg synes BESTEMT ikke du har virket sur på mig ihvertfald.

Tvilling takker for debatten og håber på videre god dialog. Håber på en masse mere sne vejr. Og at folk vil der SKAL ud at kører passer på dem selv.

Kram

Anmeld

16. december 2009

Sisley

Hej alle

Jeg synes generelt der er en høflig tone herinde, men nogle gange bliver man måske misforstået fordi en meget væsentlig ting mangler i debatfora - kropssprog. Selvom vi har smileys osv. kan det være vanskeligt at se, om nogle ting bliver sagt med et smil på læbe o.lign.

En ting jeg til gengæld har bemærket - og nu håber jeg ikke jeg bliver misforstået som en sur tante - er det misbrug af citeringer der finder sted. Selv - i mine øjne - totalt uvæsentlig ting bliver citeret, når folk svarer. Jeg forstår altså ikke hvorfor. Alle læser jo hvad debatten handler om. Jeg kan forstå, at man citerer hvis man svarer på en konkret indlæg i debatten, men de fleste indlæg er jo svar på den oprindelig kommentar/spørgsmål og det har alle der svarer jo læst.

Julekrams til alle
Sisley

Anmeld

16. december 2009

Munder

Uhhh, det med tonen..... Det skrevne ord vil altid være og virke hårdere end når man står foran en person (kropssprog betyder rigtig meget, og det glipper altså nogle gange, når man sidder og skriver)

Mht. kliker, kan det vel ikke undgåes? Jeg har nu skrevet sammen med min mødregruppe i 4 år, så vi kender jo hinanden rigtig godt, og kan have en bestemt omgangstone.

Men når jeg bevæger mig rundt på baby.dk (og ikke er inde i august 2006) ser jeg altså ikke på hvem trådstarter er før jeg svarer et indlæg. Jeg svarer, hvis jeg mener jeg kan bidrage med noget.

Dorte

Anmeld

16. december 2009

Munder

Sisley skriver:

Hej alle

Jeg synes generelt der er en høflig tone herinde, men nogle gange bliver man måske misforstået fordi en meget væsentlig ting mangler i debatfora - kropssprog. Selvom vi har smileys osv. kan det være vanskeligt at se, om nogle ting bliver sagt med et smil på læbe o.lign.

En ting jeg til gengæld har bemærket - og nu håber jeg ikke jeg bliver misforstået som en sur tante - er det misbrug af citeringer der finder sted. Selv - i mine øjne - totalt uvæsentlig ting bliver citeret, når folk svarer. Jeg forstår altså ikke hvorfor. Alle læser jo hvad debatten handler om. Jeg kan forstå, at man citerer hvis man svarer på en konkret indlæg i debatten, men de fleste indlæg er jo svar på den oprindelig kommentar/spørgsmål og det har alle der svarer jo læst.

Julekrams til alle
Sisley

Øj, vi var enige om den med det manglende kropssprog

Jeg tror også citeringen bliver brugt, da den man citerer derigennem kan se, at der er en der har svaret.... (ved at ens nyhed blinker)

Anmeld

16. december 2009

Ranarupta

Jeg synes også, at der til tider kan være en hård stemning herinde, men jeg vælger at være blind på det område. 
Jeg tror dog ikke, at jeg ville være blind, hvis det hårde svar var direkte til mig.
Men når folk skriver grimt, så synes jeg faktisk at det er lidt sjovt (på den sørgelige måde)... For det må være folk, der er umodne/hårde i filten eller bare så oprørte over indlægget, at de reagerer.

MEN jeg synes, at man skal sortere lidt i, hvad man selv skriver, når man opretter et indlæg. Man skal kunne håndtere de forskellige meninger og svar - og ikke mindst de forskellige måder at skrive det på.

Når det så er sagt, så synes jeg altså at stemningen kan være hård, på trods af, at jeg synes, at det er lidt sjovt.  

Men vi skal alle kunne være her og føle os velkomne  

Jeg nyder i hvert fald at være her - synes at der er rigtigt mange skønne mødre og mødre in spe!

Glædelig jul 

Karina 13+4

Anmeld

16. december 2009

Sisley

Dorte W - tænkte nok der var en dybere mening med det, som jeg blot ikke havde forstået siden alle bruger citater :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.