Er det sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Corn

Min mand har ikke den store interesse i at vise frem.... Men det har jeg...

Er troppet op på hans arbejde med de to første og gør det også til sommer når nr 3 er ankommet.

Og der bliver dikket og kigget, men ikke én af hans kolleger holder øglen. Lille musen kommer op til mor eller bliver i liften.

Sådan kommer det ikke til at gå på mit arbejde...... Der må jeg nok ty til fysisk vold for at få bebse med hjem... Men de er også flest i bedstemor-alderen og ellers er det fædre med små-børn

Så ja, jeg synes du er sippet, ingen siger barnet skal gå på omgang, og er det vigtigt for ham, at hans omgangskreds har set bebs, så ville det tælle for mig. Og tag da selv med, de vil garanteret også gerne sige tillykke til dig, og høre om dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

4xGreve

Jeg vil bestemt ikke sige du er sippet, det er dit lille barn vi taler om, du som hans mor har den ret at sige nej osv. du skal beskytte ham, og sige til og fra på hans vegne...

Det der er jo kun til glæde for far og de der høns men hvad med lille mand sikke da en omgang...

Jeg vil helst sikkert ha sagt det samme som dig slet ingen tvivl der, og ja gu er man da stolt af sit lille vidunder men det betyder jo ikke at du skal slæbe det stakkels barn rundt alle steder bare fordi folk vil kigge, nusse, røre og holde, man skal lære ikke at tag hensyn til andre, først og fremmes skal man altid tag hensyn til den lille og hvad der er bedst for ham/hende...

for det at kigge, nusse, røre og holde kan faktisk i et barns øjne virke meget skræmmende...

Hvis du er sippet er jeg meget værre hehe...

Syntes du gør det helt rigtige og når i kommer hjem skal i alle sammen lige ha ro på og ha fundet hverdagen og jer selv og dte kan man jo ikke så godt hvis man skal suse rundt

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

det er dit valg, vil ike kalde det sippet..men jeg besøgte da mit arbejde og min mand måtte da gerne gøre det samme-)

Men man behøver jo ikke lige gøre det 2 dage efter fødslen, man kan jo vente 2-3 uger...og de små bliver da ikke forvirret, de sover som regelt fra det hele:-)

Anmeld

16. december 2009

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Nu må jeg lige høre.... Min svigermor syntes vist jeg er en sipppe!

Min kæreste går jo i skole, han er ved at læse til pædagog. Og der er rigtig mange piger i hans klasse. Og de mener så at når jeg har født, så skal min kæreste ta Maathias med i skole så de kan se ham og nusse om ham... Der siger mor her jo så NEJ!

Skisme ikke om han skal med derop og kigges på af 35 hoveder, hvorefter den ene så vil holde ham, også vil den anden! De må hellere end gerne se ham, men så må de komme herhjem...

Vist både min kæreste og svigermor mener at det er sippet. Men seriøst det er da lige til at gøre sådan en lille str forvirrret!

Kram

Jeg vil ikke vudere om du er sippet el ej  Men det er da meget normalt at man i barsels perioden tager guldkumpen med på både mors og fars arbejde ,, Den lille skal da vises frem ,,,  Tror du ikke du har et problem med det pga det kun er en masse tøser ??  Hvorfor tror du han skal gå på omgang hos alle ?? Ville du have samme problem hvis det havde været en skole / arbejdsplads kun med fyre ??   Det mest naturlige ville jo have været at du også tog med ,, 

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Jeg vil ikke vudere om du er sippet el ej  Men det er da meget normalt at man i barsels perioden tager guldkumpen med på både mors og fars arbejde ,, Den lille skal da vises frem ,,,  Tror du ikke du har et problem med det pga det kun er en masse tøser ??  Hvorfor tror du han skal gå på omgang hos alle ?? Ville du have samme problem hvis det havde været en skole / arbejdsplads kun med fyre ??   Det mest naturlige ville jo have været at du også tog med ,, 

Ja det tænkte jeg os om det var pga af en masse tøser. Jeg synes da klart at han skal have den lille med op og vises frem især fordi det er det han ønsker og det er jo ikke svære end du tager med og så møder alle de "høns" som sikkert er helt finde alligevel 

Knus Diana 

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Mammi ,,, skriver:

Jeg ville have det fuldstændig lige sådan hvis det kun var fyre.... Jeg syntes ikke han skal ligge der som udstilling dukke foran 35 mennesker.... Som sagt hvis de så gerne vil se ham, så er de mere end velkommen til at komme og se ham.... Jeg forstår udemærket godt at manden gerne vil vise ham frem, og vil jeg jo også gerne selv, men det kan også gøres på en mere rolig måde hvor der ikke står en masse oven i hianden og gerne vil se og røre....

Jeg har sagt til ham at jeg ikke ville have det godt med ikke at komme med, da jeg gerne ville kunne se hvad der sker. Og det har intet at gære med at jeg ikke tror han selv kan klare det, det er bare så jeg kan se hvad der sker og kan sige fra hvis jeg syntes det bliver for meget. Netop fordi jeg ikke vil have han skal gå fra arm til arm....

Anmeld

16. december 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Min kæreste går jo i skole, han er ved at læse til pædagog. Og der er rigtig mange piger i hans klasse. Og de mener så at når jeg har født, så skal min kæreste ta Maathias med i skole så de kan se ham og nusse om ham... Der siger mor her jo så NEJ!

Skisme ikke om han skal med derop og kigges på af 35 hoveder, hvorefter den ene så vil holde ham, også vil den anden! De må hellere end gerne se ham, men så må de komme herhjem...

Vist både min kæreste og svigermor mener at det er sippet. Men seriøst det er da lige til at gøre sådan en lille str forvirrret!

Kram

jeg kan godt lidt se hvad du mener.... det skal heller ikke være for en hver pris.... det gælder om at i først og fremmest får tilfredsstillet jeres egne behov før fnildre tøserne i din kæreste´s klasse får tilfredsstillet deres...

men hvis alt går godt og i har det godt osv, så synes jeg ikke der er noget i vejen for at i alle 3 måske alle 4 tager ud på skolen og viser vidunderet frem:0)

Anmeld

16. december 2009

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Jeg ville have det fuldstændig lige sådan hvis det kun var fyre.... Jeg syntes ikke han skal ligge der som udstilling dukke foran 35 mennesker.... Som sagt hvis de så gerne vil se ham, så er de mere end velkommen til at komme og se ham.... Jeg forstår udemærket godt at manden gerne vil vise ham frem, og vil jeg jo også gerne selv, men det kan også gøres på en mere rolig måde hvor der ikke står en masse oven i hianden og gerne vil se og røre....

Jeg har sagt til ham at jeg ikke ville have det godt med ikke at komme med, da jeg gerne ville kunne se hvad der sker. Og det har intet at gære med at jeg ikke tror han selv kan klare det, det er bare så jeg kan se hvad der sker og kan sige fra hvis jeg syntes det bliver for meget. Netop fordi jeg ikke vil have han skal gå fra arm til arm....

Hvad så når den lille skal med ned og vises frem i storebrors børnehave ???   Det er jo utroligt vigtigt for den stolte storebror at kunne vise lille bror frem   Der kan hurtigt være 50 forkølede børnehoveder og 4 pædagoghoveder til at kigge   Det hverken slider el forvirrer lillebror så længe han er på jeres arm el i liften og detr skulle han da også bare blive når far viser frem ,, Farmand vil vel sønnike det bedste når alt kommer til alt ,

Anmeld

16. december 2009

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kram

hmm ja  jeg må sige at jeg ikke helt forstår dig

Synes at det er dejligt at han gerne vil vise jeres guldklump frem og synes da at du skal ta' med og dele den oplevelse....når den STOLTE far viser lilledrengen frem Så kan du jo også selv sige fra, de kan jo nøjes med at kigge og ikke holde mv.

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

S´nippen her synes ikke du er sippet. Og hvad bilder din svigermor sig lige ind. Nu er jeg jo første gangs gravid, men har da læst at den nye mutti ikke så gerne giver den lille fra sig. Så hvis de vil se vidundert tænker jeg så må de da komme på barsel s visit. Det er jo ikke nogen ny bil der skal vises frem

Kram Tvilling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.