LouiseLarsen skriver:
Hejsa Piger!
Nu må jeg lige høre.... Min svigermor syntes vist jeg er en sipppe!
Min kæreste går jo i skole, han er ved at læse til pædagog. Og der er rigtig mange piger i hans klasse. Og de mener så at når jeg har født, så skal min kæreste ta Maathias med i skole så de kan se ham og nusse om ham... Der siger mor her jo så NEJ!
Skisme ikke om han skal med derop og kigges på af 35 hoveder, hvorefter den ene så vil holde ham, også vil den anden! De må hellere end gerne se ham, men så må de komme herhjem...
Vist både min kæreste og svigermor mener at det er sippet. Men seriøst det er da lige til at gøre sådan en lille str forvirrret!
Kram
Det er muligvis lidt sippet, men jeg selv erkender blankt at jeg er en sippe og at der er ting jeg ikke bryder mig om.
Af de få ting jeg er blevet kaldt sippet med kan jeg da fortælle at jeg ikke bryder mig om at andre rører ved min mave - "klappe baby" ååååh du er blevet så fin. øhh fingrene væk.
Som jeg har det nu ønsker jeg heller ikke fremmede med fingrene i barnevognen når vi er ude og handle, så vil da klart købe sådan en "ønsker ikke at blive rørt" som kan hænge..
Kan godt forstå du ikke ønsker 35 der skal holde og nusse. Men synes samtidig også at de da skal være velkommen til at komme og se babyen.. Det er jo de færreste der kommer, når det rent faktisk kommer til stykket.. 
Skal nok også lige sluge en "ordenlig kamel" når der skal holdes barnedåb og bebse skal på "omgang" imellem alle... pyyyha!
Kærlig hilsen
Sippe Zette 
Anmeld