Er det sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. december 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Nu må jeg lige høre.... Min svigermor syntes vist jeg er en sipppe!

Min kæreste går jo i skole, han er ved at læse til pædagog. Og der er rigtig mange piger i hans klasse. Og de mener så at når jeg har født, så skal min kæreste ta Maathias med i skole så de kan se ham og nusse om ham... Der siger mor her jo så NEJ!

Skisme ikke om han skal med derop og kigges på af 35 hoveder, hvorefter den ene så vil holde ham, også vil den anden! De må hellere end gerne se ham, men så må de komme herhjem...

Vist både min kæreste og svigermor mener at det er sippet. Men seriøst det er da lige til at gøre sådan en lille str forvirrret!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Munder

hmmmm, sippe er et lidt hårdt ord...

Da jeg havde født, tog vi da forbi både mig og min mands arbejde med lillefisen. Det er jo med glæde og stolthed man viser bebse frem.

Hvad med, at du selv tog med derud sammen med dem?

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Min kæreste går jo i skole, han er ved at læse til pædagog. Og der er rigtig mange piger i hans klasse. Og de mener så at når jeg har født, så skal min kæreste ta Maathias med i skole så de kan se ham og nusse om ham... Der siger mor her jo så NEJ!

Skisme ikke om han skal med derop og kigges på af 35 hoveder, hvorefter den ene så vil holde ham, også vil den anden! De må hellere end gerne se ham, men så må de komme herhjem...

Vist både min kæreste og svigermor mener at det er sippet. Men seriøst det er da lige til at gøre sådan en lille str forvirrret!

Kram

Altså jeg synes nu godt at du kan lade sig gøre! I er der jo til og sige stop..

Anmeld

16. december 2009

noahsmoar

jeg syntes bestemt ikke det er sippet, og endnu værre at din svigermor også mener det, da hun jo selv har været nybagt mor engang, og må vide hvordan man har det med at alle skal pille og rører og så videre!!!

jeg syntes din holdning er god!! De må gerne se ham, men så må de komme hjem til jer, det er helt iorden efter min mening!

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Dorte W. skriver:

hmmmm, sippe er et lidt hårdt ord...

Da jeg havde født, tog vi da forbi både mig og min mands arbejde med lillefisen. Det er jo med glæde og stolthed man viser bebse frem.

Hvad med, at du selv tog med derud sammen med dem?

Tror det er fordi jeg ved hvad det er for en flok høns at jeg har det sådan med det..... Som sagt må de hellere end gerne se ham, men så kan de jo komme her!

Tjoo jeg ku da godt ta med, men så tror jeg at min kæreste vil føle at det er fordi jeg ikke tør overlade Mathias til ham alene....

Anmeld

16. december 2009

smokin

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kram

Det er muligvis lidt sippet, men jeg selv erkender blankt at jeg er en sippe og at der er ting jeg ikke bryder mig om.

Af de få ting jeg er blevet kaldt sippet med kan jeg da fortælle at jeg ikke bryder mig om at andre rører ved min mave - "klappe baby" ååååh du er blevet så fin. øhh fingrene væk.

Som jeg har det nu ønsker jeg heller ikke fremmede med fingrene i barnevognen når vi er ude og handle, så vil da klart købe sådan en "ønsker ikke at blive rørt" som kan hænge..

Kan godt forstå du ikke ønsker 35 der skal holde og nusse. Men synes samtidig også at de da skal være velkommen til at komme og se babyen.. Det er jo de færreste der kommer, når det rent faktisk kommer til stykket..

Skal nok også lige sluge en "ordenlig kamel" når der skal holdes barnedåb og bebse skal på "omgang" imellem alle... pyyyha!

Kærlig hilsen

Sippe Zette

Anmeld

16. december 2009

noahsmoar

eller jeg havde self ikke tænkt den mulighed du kunne tage med!! hvis nu du tager med, kan du vel selv sige stop!

Anmeld

16. december 2009

Valle81

Hejsa:0)

Sippet nej, men tænker, at din mand jo er lige så ellevild for at vise Jeres netilkomne vidunder frem som du selv er:0)

Så jeg ville, hvis jeg var dig tage med ham, og så er du der selv til at sige stop:0)Så er i sådan 50/50:0)

Knus

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kram

Fædre at det til tider med og se igennem fingre med hvad børn må og ikke må - eller nogen gange kan de ikke rigtig sige stop. Forklar din kæreste at du gerne vil med, mor og også bedst i den første tid. Måske han bare kan sidde hos een af jer, og der ikke er nogen der tager ham op. Det skal folk da acceptere!

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Zette skriver:

Det er muligvis lidt sippet, men jeg selv erkender blankt at jeg er en sippe og at der er ting jeg ikke bryder mig om.

Af de få ting jeg er blevet kaldt sippet med kan jeg da fortælle at jeg ikke bryder mig om at andre rører ved min mave - "klappe baby" ååååh du er blevet så fin. øhh fingrene væk.

Som jeg har det nu ønsker jeg heller ikke fremmede med fingrene i barnevognen når vi er ude og handle, så vil da klart købe sådan en "ønsker ikke at blive rørt" som kan hænge..

Kan godt forstå du ikke ønsker 35 der skal holde og nusse. Men synes samtidig også at de da skal være velkommen til at komme og se babyen.. Det er jo de færreste der kommer, når det rent faktisk kommer til stykket..

Skal nok også lige sluge en "ordenlig kamel" når der skal holdes barnedåb og bebse skal på "omgang" imellem alle... pyyyha!

Kærlig hilsen

Sippe Zette

Til barnedåb gør det mig ikke spor, og ej heller når familie kommer på barsels besøg og vil se. Men det at det er 35 personer jeg ikke kender, gør at det skal han bare ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.