Er det sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

LouiseNielsen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Sippet nej, men tænker, at din mand jo er lige så ellevild for at vise Jeres netilkomne vidunder frem som du selv er:0)

Så jeg ville, hvis jeg var dig tage med ham, og så er du der selv til at sige stop:0)Så er i sådan 50/50:0)

Knus

Selvfølgelig, og må han også hellere end gerne.... Men så kan han vel sige til dem at de kan komme herhjem, for det må de hellere end gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Valle81

LouiseLarsen skriver:

Selvfølgelig, og må han også hellere end gerne.... Men så kan han vel sige til dem at de kan komme herhjem, for det må de hellere end gerne!

Jo det kan han:0)

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Jeg ville tage med - det er da ikke fordi din kæreste ikke kan klare ham alene - men fordi så bette en ven jo gerne vil have mad i tide og utide - og der er moar altså bare nr 1.

Jeg har aldrig været ude for at nogen ville tage William op uden at spørge mig - og hvis I timer det rigtigt, så sover drengen fra det hele.

Du er ikke sippet - du vil bare det bedste for din dreng - men han går jo ikke i stykker af at blive beundret - og jeg forstår godt at din kæreste gerne vil vise sit vidunder frem!

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

Ja, du er vist noget sippet.

Manden bliver naturligvis stolt over sit afkom, og vil gerne vise det frem. Tag dog med. Få da hilst på "de der høns" og få det afmystificeret lidt. Måske er de ikke så hønsede når det kommer til stykket!

Anmeld

16. december 2009

Risen

Heej .. Nej synes ikke du er sippet.. Overhovedet ikke.. Kan godt forstå at du har det sådan . Synes også det er fair nok at de tager hjem til dig og ham, så er der lidt mere ro på tingene og afslappede omgivelser.. MEEN husk også at tænke positivt omkring at din mand gerne vil vise jeres skønne bæbs frem.. Han er jo pave stolt.. Så husk at sige at du synes det er en god ide men om at I ikke kan gøre det hjemme i vante omgivelser.. Det forstår han nok..

Anmeld

16. december 2009

Sisley

Jeg synes overhovedet ikke du er sippet! Baby er sgu da ikke et kæledyr man tager med i skole og viser frem. For mig ville det være fint med besøg eller at jeg selv var med ved skolebesøget.

Anmeld

16. december 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mebach skriver:

Manden bliver naturligvis stolt over sit afkom, og vil gerne vise det frem. Tag dog med. Få da hilst på "de der høns" og få det afmystificeret lidt. Måske er de ikke så hønsede når det kommer til stykket!

Fuldstændig enig.

Nogen gange kan ting altså gøres til et problem, som egentlig slet ikke er det.

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Enig med McB, men må også sige at jeg nemt synes farmand selv kan tage baby med... Mon ikke også du skal ud til veninderne, hvor de holder baby en efter en...

Så jo på dette punkt vil jeg mene du er sippet...

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Stumpen skriver:

Enig med McB, men må også sige at jeg nemt synes farmand selv kan tage baby med... Mon ikke også du skal ud til veninderne, hvor de holder baby en efter en...

Så jo på dette punkt vil jeg mene du er sippet...

Der er jo stor forskel på om der sidder et par veninder som jeg kender rigtig godt, eller om der står 35 mennesker som jeg ikke kender....

Men nej vil heller ikke slæbe ham med rundt til veninder den første stk tid, skal folk se ham må de komme her og det gælder alle.....

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

LouiseLarsen skriver:

Der er jo stor forskel på om der sidder et par veninder som jeg kender rigtig godt, eller om der står 35 mennesker som jeg ikke kender....

Men nej vil heller ikke slæbe ham med rundt til veninder den første stk tid, skal folk se ham må de komme her og det gælder alle.....

Fair nok kan bare ikke selv se problemet i det..

og nej jeg kan ikke se en forskel, det er også hans barn som han ønsker at vise frem til hans venner/studiekammerater..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.