Ikke for at støde nogen ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

he he jeg er 35 og mine børn er 16, 14 og 4 år, og rusen kommer man ikke ud af de er stadigvæk lige så fantastiske som den første dag, så rusen fortager sig såmænd ikke fordi de ikke er nyfødte mere. 

Men ud over det, så afhænger det vel af den person vi er, måden vi gør tingene, og jeg er 35 og jeg har altid været sådan, at jeg meget åbent bruser ud men ALT, hvad der fylder i mig, derfor vil mine status på fb også bære præg deraf, ellers ville de jo ikke afspejle mig.

Men dejligt at høre at man ikke kommer ud at rusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Diana...

Ha ha Tanja hvor er du bare skøn griner. 

Der er da ikke noget bedre end at råbe ud til hele verden at man elsker sin familie og man har den dejligste familie og det er da skønt at læse at andre bare er så lykkelige ved deres familie

Knus Diana DER ELSKER SIN SKØNNE MAND OG VIDUNDERLIGE SØN OG SIN FJOLLET TANJA

Anmeld

14. december 2009

charlottekri

Mammi ,,, skriver:

Reelt bare et spørgsmål ,,,

Status opdateringer ,,,  Det har sprunget mig i øjnene længe både her og på face book at rigtigt mange ,, kun kvinder skriver ,, Elsker min mand og min familie ,,, Elsker min dejlige mand og børn ,, Elsker min familie mm ,,,   Jeg kunne aldrig drømme om at skrive sådan ,,  Er det ikke indlysende at man elsker sin familie ??  Det virker så forlorent at man er nød til at skrive sådan ,,  Tror i ikke omverdenen ved det ???

Undrer mig ,, Kunne aldrig drømme om at skrive sådan og hvorfor gør mænd det aldrig ??? 

Nu får jeg jo nok på nakken Men vil egentligt bare vide hvorfor i har det behov ??

måske er der bare nogle der er voksne nok til at glæde sig på andres vegne og dermed ikke synes at det er forlorent...

undskyld, men synes måske at denne tråd (har ikke læst det hele - gider ikke) er totalt spild at tid og at trådstarter måske bare prøver at få tiden til at gå, men at det skal gå med at rakke ned på andre, er jo hendes eget valg

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

charlottekri skriver:

måske er der bare nogle der er voksne nok til at glæde sig på andres vegne og dermed ikke synes at det er forlorent...

undskyld, men synes måske at denne tråd (har ikke læst det hele - gider ikke) er totalt spild at tid og at trådstarter måske bare prøver at få tiden til at gå, men at det skal gå med at rakke ned på andre, er jo hendes eget valg

Øhh du er så den første der mener jeg rakker ned på andre ,, Mon ikke bare du skulle være gået uden om denne tråd

Anmeld

14. december 2009

Nadi

Jeg synes det er skønt  

Selvom jeg ved min mand elsker mig synes jeg da det er rart når han siger det. Og sådan er det nok også med statusopdateringerne.

Det kan også være at man bare er så beruset og overfyldt af kærlighed til sine nærmeste at man bare har brug for at komme af med det.

-Nadia

Anmeld

16. december 2009

noahsmoar

hvis jeg skal være ærlig, så irreterer det mig egentlig lidt at du syntes det er forkert??

fordi jeg kan bestemt ikke se det forkerte, og barnlige i det, det er jo overhovedet ikke det sammen, som at skrive at man elsker en på sin hånd i 7, dengang vidste man ikke engang hvad at elske var for noget, det ved man først rigtig når man har fået børn! (ihvertfald efter min mening.)

Men jeg er såså stolt, og elsker min søn overalt på jorden, at alle gerne må vide hvor meget jeg elsker ham!! Og det kan jeg virkelig ikke se noget forkert i, hvorfor gå med alle sine følelser inde i sig selv, uden at slippe dem ud?

Anmeld

16. december 2009

BinaMor

jeg syntes det er dejligt folk vil og tør fortælle åbenlyst om deres kærlighed til mand/barn/kone..

desværre er det IKKE en selvfølge at man elsker dem.

Anmeld

16. december 2009

Maise

så kunne man jo vende den og sige, at når du skriver "tænker store tanker" i din statusbesked, så er det fordi det ikke normalt er noget du gør dig i/at det er helt nyt for dig ??

statusbeskeden er vel en slags "sådan her har jeg det lige nu", og det er vi mange der bruger den til - også det mere indlysene følelser. Og så vil jeg lige sige, at min mand sagtens kan finde på at skrive, at han elsker mig på facebook i sin statusbesked og jeg syntes det er vildt hyggeligt hvis han er på arbejde og jeg sidder herhjemme og fx kæmper med en eksamensopgave, at gå på facebook og så har han skrevet sådan en "indlysene" besked derinde

JEP. hmm tænker at glædelig jul egentlig også er indlysene. Dertil ville en hobby måske hjælpe på trådstarters irritation. Jeg undrer mig mere over hvorfor trådstarter gider at gå op i sadan noget og bruge sin energi og tid på det.

Anmeld

16. december 2009

hende1313

wamse skriver:

fordi nogen gange er den følelse af at elske mine lækre børn så stor, at jeg glædeligt deler det med mine venner på fb 

Jeg ville ALDRIG tænke at det var forlorent at andre skrev om deres tanker og følelser Nu har jeg flere gange læst om andre der undrer sig/studser over/ ikke forstår/ m.m. hvorfor andre skriver som de gør i deres statusopdateringer, og DET undrer mig mere, hvorfor man går så meget op i hvad andre ønsker at poste der. Altså ikke surt menet, men kan ikke forstå hvorfor man går så meget op i hvad andre gør.

hvad bruger du din statusopdateringer til? Jeg bruger den lige fra ligegyldige ting - mine følelser. 

Jeg har det på præcis samme måde .. Jeg føler at hvis jeg skriver det, så kommer jeg samme tid også ud med mine følelser .. Og det er bedre end noget andet .. Det er hvertfald bedre end at gå og holde det inde ..

Anmeld

16. december 2009

Simplyred

Vi har alle ret til at handle som vi vil, men argh, hvor synes jeg bare det er trist med den holdning  Jeg har selv en gammel veninde, der har sååå svært ved at håndtere at andre lufter deres følelser offentligt....- kærestepar eller ægtefæller "der går hånd i hånd i et supermarked er åndssvage...."  Og dem der skriver kærlige beskeder til hinanden på FB er åndssvage......etc

Jeg kommer ALDRIG til at forstå den holdning...-men der er sådan set heller ikke nogen der siger at vi allesammen skal være enige om alt

Mig og min mand går aldrig udenfor huset, uden at holde i hånd........-jeg elsker trygheden ved det og den der "han er min, og jeg er hans"-følelse..... og ja, mine børn bliver overdænget med kærlighedserklæringer dagen lang, og så betyder det INTET hvem der hører det

Kærligheden er det allerallerstørste, så hvorfor lægge skjul på den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.