Mette-Marie skriver:
Jeg har tænkt det samme, så mange gange
Så jeg bliver ikke stødt, men synes faktisk at det virker umodent/barnligt at skrive "elsker min familie mega meget". Nå, nu får jeg nok hug....
Jeg er en af dem der skriver "Puha hvor jeg dog elsker min mand og datter" jeg kan da bestemt ikke se hvad problemet er i at fortælle man elsker dem der er en nærmest!
Barnligt, tjah det synes jeg nu ikke, kunne se hvis jeg skrev "OrrH JaH ÆlSkEr dem BaRe SååååH Meget Ik' Ogggså!" Men at jeg skriver jeg synes min mand er fantastisk dejlig, at min datter er fantastisk dejlig, er bare for at få mine følelser ud ..
Har du aldrig elsket nogen så meget, så du er lige ved at "eksplodere" med følelser, tjah, det lyder måske nok barnligt, men det er nu engang sådan jeg har det ..
Jeg har også lavet en video til min datter for at vise hende min kærlighed når hun bliver ældre, for hvis jeg kunne skulle hele verden da vide hvor højt jeg elsker hende! Den form for kærlighed er naturlig for mig ...
Og hvor er jeg egentlig glad for jeg ikke er "bange" for at vise mine følelser ..
Anmeld