Ikke for at støde nogen ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mca<3

wamse skriver:

fordi nogen gange er den følelse af at elske mine lækre børn så stor, at jeg glædeligt deler det med mine venner på fb 

Jeg ville ALDRIG tænke at det var forlorent at andre skrev om deres tanker og følelser Nu har jeg flere gange læst om andre der undrer sig/studser over/ ikke forstår/ m.m. hvorfor andre skriver som de gør i deres statusopdateringer, og DET undrer mig mere, hvorfor man går så meget op i hvad andre ønsker at poste der. Altså ikke surt menet, men kan ikke forstå hvorfor man går så meget op i hvad andre gør.

hvad bruger du din statusopdateringer til? Jeg bruger den lige fra ligegyldige ting - mine følelser. 

Jeg bruger den nok mest til hurtige informationer som jeg ved nogle på min profil gerne ville vide ,,,   Føler det bare så underligt folk skriver så indlysende ting som netop det og andre lufter deres møg beskidte vasketøj på deres status opdat ,,  Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

oo

så kunne man jo vende den og sige, at når du skriver "tænker store tanker" i din statusbesked, så er det fordi det ikke normalt er noget du gør dig i/at det er helt nyt for dig ??

statusbeskeden er vel en slags "sådan her har jeg det lige nu", og det er vi mange der bruger den til - også det mere indlysene følelser. Og så vil jeg lige sige, at min mand sagtens kan finde på at skrive, at han elsker mig på facebook i sin statusbesked og jeg syntes det er vildt hyggeligt hvis han er på arbejde og jeg sidder herhjemme og fx kæmper med en eksamensopgave, at gå på facebook og så har han skrevet sådan en "indlysene" besked derinde

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Mette-Marie skriver:

Jeg har tænkt det samme, så mange gange Så jeg bliver ikke stødt, men synes faktisk at det virker umodent/barnligt at skrive "elsker min familie mega meget". Nå, nu får jeg nok hug....

Jeg er en af dem der skriver "Puha hvor jeg dog elsker min mand og datter" jeg kan da bestemt ikke se hvad problemet er i at fortælle man elsker dem der er en nærmest!

Barnligt, tjah det synes jeg nu ikke, kunne se hvis jeg skrev "OrrH JaH ÆlSkEr dem BaRe SååååH Meget Ik' Ogggså!" Men at jeg skriver jeg synes min mand er fantastisk dejlig, at min datter er fantastisk dejlig, er bare for at få mine følelser ud ..

Har du aldrig elsket nogen så meget, så du er lige ved at "eksplodere" med følelser, tjah, det lyder måske nok barnligt, men det er nu engang sådan jeg har det ..

Jeg har også lavet en video til min datter for at vise hende min kærlighed når hun bliver ældre, for hvis jeg kunne skulle hele verden da vide hvor højt jeg elsker hende! Den form for kærlighed er naturlig for mig ...

Og hvor er jeg egentlig glad for jeg ikke er "bange" for at vise mine følelser ..

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

jillkolsbjerg skriver:

Tror nu mest det bare er for at "fortælle" eller "vise" omverdenen hvor glaaaad man faktisk er.....vi kvinder ligger jo sjældent låg på vores følelser...smiler;-) Min kæreste kan da godt finde på at skrive at han elsker mig om bebsen i mavsen på facebook...så andre også kan se det;-).....når folk skriver det tænker jeg da bare.....ej hvor er det da bare dejligt at man er så glad at man vil vise det til alle.....heller skrive det end at læsse ud med en masse negativitet som rigtig mange gør på facebook - og bruger det som en eller anden indirekte sviner......negativitet smitter!......smil til verden og den smiler til dig;-).

Knus fra jill som elsker sin kæreste meget højt...hehe.....

P.S. ingen bullerbank harfra - 

Tark   Jeg elsker da også min familie utroligt højt ,, Men det behøver jeg ikke skrive til dem på facebook ,,

Vi siger det dagligt til hinanden .. Uhh ja ,, har en del der lufter sit beskidte vasketøj derinde ,,, Altså der krummer man tæer

Anmeld

14. december 2009

jillkolsbjerg

Tjuhl skriver:

så kunne man jo vende den og sige, at når du skriver "tænker store tanker" i din statusbesked, så er det fordi det ikke normalt er noget du gør dig i/at det er helt nyt for dig ??

statusbeskeden er vel en slags "sådan her har jeg det lige nu", og det er vi mange der bruger den til - også det mere indlysene følelser. Og så vil jeg lige sige, at min mand sagtens kan finde på at skrive, at han elsker mig på facebook i sin statusbesked og jeg syntes det er vildt hyggeligt hvis han er på arbejde og jeg sidder herhjemme og fx kæmper med en eksamensopgave, at gå på facebook og så har han skrevet sådan en "indlysene" besked derinde

Fuldstændig enig

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er en af dem der skriver "Puha hvor jeg dog elsker min mand og datter" jeg kan da bestemt ikke se hvad problemet er i at fortælle man elsker dem der er en nærmest!

Barnligt, tjah det synes jeg nu ikke, kunne se hvis jeg skrev "OrrH JaH ÆlSkEr dem BaRe SååååH Meget Ik' Ogggså!" Men at jeg skriver jeg synes min mand er fantastisk dejlig, at min datter er fantastisk dejlig, er bare for at få mine følelser ud ..

Har du aldrig elsket nogen så meget, så du er lige ved at "eksplodere" med følelser, tjah, det lyder måske nok barnligt, men det er nu engang sådan jeg har det ..

Jeg har også lavet en video til min datter for at vise hende min kærlighed når hun bliver ældre, for hvis jeg kunne skulle hele verden da vide hvor højt jeg elsker hende! Den form for kærlighed er naturlig for mig ...

Og hvor er jeg egentlig glad for jeg ikke er "bange" for at vise mine følelser ..

Jo jeg elsker da alle 3 unger og min mand voldsomt højt   Man vil da altid elske sine unger ...   Og jo jeg er tit ved at eksplodere og bliver nogengange bange fordi jeg elsker dem så højt og det lader jeg dem vide hver evig eneste dag ,, Alle 4  Men derfor giver det mig ikke et behov for at dele det med gud og hver mand ,, Gud og hver mand ved det vel ??  Og egentlig bekymrer det mig ikke om gud og hver mand ved det .

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Jo jeg elsker da alle 3 unger og min mand voldsomt højt   Man vil da altid elske sine unger ...   Og jo jeg er tit ved at eksplodere og bliver nogengange bange fordi jeg elsker dem så højt og det lader jeg dem vide hver evig eneste dag ,, Alle 4  Men derfor giver det mig ikke et behov for at dele det med gud og hver mand ,, Gud og hver mand ved det vel ??  Og egentlig bekymrer det mig ikke om gud og hver mand ved det .

Vi viser vel allesammen vi elsker vores børn på en eller anden måde til andre mennesker? ..

Du viste jo også gladeligt alle de fine billeder frem af din søn til kalenderen (som jeg forresten synes var rigtig skønne) og det havde du da et behov for at dele med alle os herinde, hvilket er helt naturligt! Så et eller andet sted, uden at skrive det i ord, synes jeg det var det samme

Anmeld

14. december 2009

BOBS

Mammi ,,, skriver:

Reelt bare et spørgsmål ,,,

Status opdateringer ,,,  Det har sprunget mig i øjnene længe både her og på face book at rigtigt mange ,, kun kvinder skriver ,, Elsker min mand og min familie ,,, Elsker min dejlige mand og børn ,, Elsker min familie mm ,,,   Jeg kunne aldrig drømme om at skrive sådan ,,  Er det ikke indlysende at man elsker sin familie ??  Det virker så forlorent at man er nød til at skrive sådan ,,  Tror i ikke omverdenen ved det ???

Undrer mig ,, Kunne aldrig drømme om at skrive sådan og hvorfor gør mænd det aldrig ??? 

Nu får jeg jo nok på nakken Men vil egentligt bare vide hvorfor i har det behov ??

ha ha er 28...og jeg skriver jeg eeelsker min lille familie....fordi det var lige den tanke der faldt mig ind da jeg som "nystarter" for et par dage siden så statusbesked.  synes umiddelbart ikke det får mig til at lyde barnlig....men igen vi er jo SÅ forskellige

men giver dig faktisk fuldstændig ret i at det er indlysende. Og mig får du "ikke på nakken". Byrder kan også blive for store ha ha ha SJovt så forskellige ting man ligger mærke til

Men altså synes ikke det virker forlorent...måske det bare er det der fylder ? Hvis jeg nu altså skal analysere det i småstykker...

Modigt og fint du tager det op

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

som da man skrev på sin hånd da man gik i 7 kasse.

Vil du have en tastefejls plade?

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

Tjuhl skriver:

Jo det er det .. Og folk kan så tænke ,, hmm ,,, er det mon fordi hun elsker sin familie ??  Er hun uvenner med manden ???  Vil hun søge nyt job ???   Ærligt tror du ikke andre er lige glade ???  Jeg skriver da ikke direkte hva jeg føler ved at skrive sådan ,, Syntes bare den er så åndsvag , specielt herinde hvor deres mand da aldrig sidder og chatter   Om jeg aldrig har tænkt store tanker før er det ikke sagen uvedkommende ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.