Ikke for at støde nogen ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mca<3

MoarJ skriver:

Vil du have en tastefejls plade?

Hi hi jo tak ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Vi viser vel allesammen vi elsker vores børn på en eller anden måde til andre mennesker? ..

Du viste jo også gladeligt alle de fine billeder frem af din søn til kalenderen (som jeg forresten synes var rigtig skønne) og det havde du da et behov for at dele med alle os herinde, hvilket er helt naturligt! Så et eller andet sted, uden at skrive det i ord, synes jeg det var det samme

Øhh nej ,,   Dem viste jeg ikke til jer alle herinde gjorde jeg ?? Jeg viste dem til de tøser jeg skriver med i mødre gruppen ,,   Sidder du og kigger med i 1 kvartal 09 ??

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Mammi ,,, skriver:

Øhh nej ,,   Dem viste jeg ikke til jer alle herinde gjorde jeg ?? Jeg viste dem til de tøser jeg skriver med i mødre gruppen ,,   Sidder du og kigger med i 1 kvartal 09 ??

Jeg så det bare ved en tilfældighed, og jeg kigger da rundt forskellige steder herinde, da jeg synes der bliver drøftet mange gode og spændende ting, men nu må du ikke blive sur 

Jeg siger jo bare min mening ligesåvel som du siger din .. jeg tror bare vi allesammen viser det til andre, men på forskellige måder ...

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

mon ikke vi bare alle er forskellige og udtrykker vores følelser på forskellige måder?

Hjemme hos folk er det jo også forskelligt hvordan man viser følelser. Nogen siger gentagne gange om dagen "jeg elsker dig" (det gør vi herhjemme), og andre steder sker det sjældent. Nogen kommer med blomster og gaver for at vise hengivenhed osv... Smag og behag!

Anmeld

14. december 2009

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg har undret mig over de samme ting.

jeg synes en statusbesked er noget personligt som ingen skal blande sig i. men stadigvæk har det undret mig. jeg har fx. en veninde på fb. som næsten dagligt skriver at hun elsker sin mand og sine børn....og hvor er det bare en kanon dejlig ting at hun gør det. men at hun har behov for at skrive det dagligt.... ja det undrer mig altså lidt.

men igen som en anden skriver.... ja så viser jeg gladeligt billeder frem af mine børn....og det er da for at vise verden, hvor højt jeg elsker mine dejlige størrelser...så måske er vi ikke så forskellige, vi har bare forskellige måder at vise verden hvordan vi føler?

Anmeld

14. december 2009

BOBS

...og forresten må mit profilbillede jo så også springe dig i øjenene og det er fordi at det er sådanne tanker der fylder hos mig i øjeblikket, og det håber jeg da selvfølgelig bliver respekteret! og selvfølgelig er fremmede mennesker da ligeglade, det skal de da også være. Man kan jo ikke være ven med hele verden, eller bekymre sig om den hele tiden Men det er nu mit statement!

og jeg synes stadig det er modigt og fint du tager det op..Synes det er iorden at man undrer sig, især hvis du kan holde den fine tone du giver gennem dine svar her i tråden. Der SKAL jo være plads til alle.

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg så det bare ved en tilfældighed, og jeg kigger da rundt forskellige steder herinde, da jeg synes der bliver drøftet mange gode og spændende ting, men nu må du ikke blive sur 

Jeg siger jo bare min mening ligesåvel som du siger din .. jeg tror bare vi allesammen viser det til andre, men på forskellige måder ...

Self udtrygger vi os forskelligt ...  Nu var det fordi jeg undrede mig over folks status opdat . Det var det jeg spurgte om ... Jeg viser nogle bileder af min søn frem inde på vores 1 kvartal side så de kunne se hvor stor han er blevet . Vi har stort set alle mødt hinanden derinde ,,  Status opdat, her og på FB har da intet at gøre med om man viser sit barn frem el ej ,,,   Det var ikke for at angribe jer ,, Har da folk herinde og på FB  jeg holder rigtigt meget af som også skriver sådanne opdateringer .. Det var ren nysgerrighed og for at vide hvorfor behovet var der ,,, Lad dog være med at gå i forsvars position

Anmeld

14. december 2009

baby2010

Jeg synes ubetinget folk skal gøre lige præcis hvad de har lyst til!

MEN jeg synes også det er underligt... På en god dag tænker jeg, at folk bare er overhappy, og på en mindre god dag tænker jeg: "det var da utroligt som folk skal iscenesætte sig selv".

Det er lidt i tråd med dem som overklistrer deres entré med billeder af dem selv og venner og familie - sikkert meget sjovt og sødt, men bærer også lidt præg af "se mig, hvor succesrig og populær og lykkelig jeg er". Eller som de kvinder der får taget billeder af deres nøgne gravide maver af professionelle fotografer, for derefter at hænge dem op i deres hjem til offentlig skue... Hmmm...

Jeg kommer nok ikke helt til at forstå ovennævnte opførelser, men det er muligvis lidt klam jantelov, som gemmer sig inde i mig.... Eller også er det fordi jeg føler mig truet af andre folks lykke? Who knows...

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mammi ,,, skriver:

Reelt bare et spørgsmål ,,,

Status opdateringer ,,,  Det har sprunget mig i øjnene længe både her og på face book at rigtigt mange ,, kun kvinder skriver ,, Elsker min mand og min familie ,,, Elsker min dejlige mand og børn ,, Elsker min familie mm ,,,   Jeg kunne aldrig drømme om at skrive sådan ,,  Er det ikke indlysende at man elsker sin familie ??  Det virker så forlorent at man er nød til at skrive sådan ,,  Tror i ikke omverdenen ved det ???

Undrer mig ,, Kunne aldrig drømme om at skrive sådan og hvorfor gør mænd det aldrig ??? 

Nu får jeg jo nok på nakken Men vil egentligt bare vide hvorfor i har det behov ??

Hvis jeg evt skriver en status eller lign hvor der f.eks står at jeg elsker min dreng Emil er det fordi han måske har givet mig en perfekt dag den dag eller måske har været meget syg og man bare har brug for lige at give udtryk for det fordi det har været en overvældende dag.

Men tror aldrig jeg har skrevet at jeg elsker min familie eller lign. Men om min dreng skrive rjeg det gladeligt, men måske det også aftager når han bliver ældre.. Altså ikke at jeg elsker ham

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Mammi ,,, skriver:

Self udtrygger vi os forskelligt ...  Nu var det fordi jeg undrede mig over folks status opdat . Det var det jeg spurgte om ... Jeg viser nogle bileder af min søn frem inde på vores 1 kvartal side så de kunne se hvor stor han er blevet . Vi har stort set alle mødt hinanden derinde ,,  Status opdat, her og på FB har da intet at gøre med om man viser sit barn frem el ej ,,,   Det var ikke for at angribe jer ,, Har da folk herinde og på FB  jeg holder rigtigt meget af som også skriver sådanne opdateringer .. Det var ren nysgerrighed og for at vide hvorfor behovet var der ,,, Lad dog være med at gå i forsvars position

Det gør jeg skam heller ikke, er stille og rolig, det var ikke ment i en hård tone eller noget da (det er selvfølgelig ikke nemt at høre når nu det er tekst)  

Men jeg synes bare der er en sammenligning, og jeg er ikke den eneste kan jeg se .. Men svarede også bare på dit debatoplæg, og vi er jo allesammen forskellige, og tak for det, ellers havde det været kedeligt da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.