Ikke for at støde nogen ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mca<3

BOBS skriver:

...og forresten må mit profilbillede jo så også springe dig i øjenene og det er fordi at det er sådanne tanker der fylder hos mig i øjeblikket, og det håber jeg da selvfølgelig bliver respekteret! og selvfølgelig er fremmede mennesker da ligeglade, det skal de da også være. Man kan jo ikke være ven med hele verden, eller bekymre sig om den hele tiden Men det er nu mit statement!

og jeg synes stadig det er modigt og fint du tager det op..Synes det er iorden at man undrer sig, især hvis du kan holde den fine tone du giver gennem dine svar her i tråden. Der SKAL jo være plads til alle.

Hvorfor skulle og ville jeg ikke holde den fine tone ??  Derher er jo ikke et angreb men en undren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Mca<3

suanne85 skriver:

Hvis jeg evt skriver en status eller lign hvor der f.eks står at jeg elsker min dreng Emil er det fordi han måske har givet mig en perfekt dag den dag eller måske har været meget syg og man bare har brug for lige at give udtryk for det fordi det har været en overvældende dag.

Men tror aldrig jeg har skrevet at jeg elsker min familie eller lign. Men om min dreng skrive rjeg det gladeligt, men måske det også aftager når han bliver ældre.. Altså ikke at jeg elsker ham

Tak for svar   Ja kan godt være det aftager med alderen ,, hvorfor ved jeg ikke

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mammi ,,, skriver:

Tak for svar   Ja kan godt være det aftager med alderen ,, hvorfor ved jeg ikke

Var så lidt. er måske nok fordi at man langsom kommer ud af den rus man får med et lille barn i armene

Anmeld

14. december 2009

BOBS

Mammi ,,, skriver:

Hvorfor skulle og ville jeg ikke holde den fine tone ??  Derher er jo ikke et angreb men en undren

jeps formulerede mig nok ikke helt klart Der skal være plads til at man undrer sig, og synes du har gjort det fint uden at angribe, som du selv lagde ud med at skrive: at du ikke var ude på at angribe!

Det skrevne ord aka misforståelser

Hmm måske jeg bare skulle være blevet i min seng idag *LOL*

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

suanne85 skriver:

Var så lidt. er måske nok fordi at man langsom kommer ud af den rus man får med et lille barn i armene

Ja det kan godt være ,, Men du fortæller dem det stadig dagligt  Mine store på 14 og 17 får det af vide dagligt og de siger det også til mig ,,,  Vigtigt at holde fast i også når de bliver store ,, Mange glemmer at sige det faktisk

Anmeld

14. december 2009

Mca<3

BOBS skriver:

jeps formulerede mig nok ikke helt klart Der skal være plads til at man undrer sig, og synes du har gjort det fint uden at angribe, som du selv lagde ud med at skrive: at du ikke var ude på at angribe!

Det skrevne ord aka misforståelser

Hmm måske jeg bare skulle være blevet i min seng idag *LOL*

Også mig   Men det sneer jo ,, så self skule man da stå op og ud og nyde det dejlige vejr

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mammi ,,, skriver:

Ja det kan godt være ,, Men du fortæller dem det stadig dagligt  Mine store på 14 og 17 får det af vide dagligt og de siger det også til mig ,,,  Vigtigt at holde fast i også når de bliver store ,, Mange glemmer at sige det faktisk

Emil får det af vide hcer dag, måske for tit hehe men mindst engang om dagen og det er ved senge tid bliver sjovt når han selv kan sige det

Anmeld

14. december 2009

wamse

suanne85 skriver:

he he jeg er 35 og mine børn er 16, 14 og 4 år, og rusen kommer man ikke ud af de er stadigvæk lige så fantastiske som den første dag, så rusen fortager sig såmænd ikke fordi de ikke er nyfødte mere. 

Men ud over det, så afhænger det vel af den person vi er, måden vi gør tingene, og jeg er 35 og jeg har altid været sådan, at jeg meget åbent bruser ud men ALT, hvad der fylder i mig, derfor vil mine status på fb også bære præg deraf, ellers ville de jo ikke afspejle mig.

Anmeld

14. december 2009

wamse

Mammi ,,, skriver:

Også mig   Men det sneer jo ,, så self skule man da stå op og ud og nyde det dejlige vejr

æv hvor er det strengt  ej pjat, det var det med sneen. Jeg eeelsker sne, og der er intet her i Haderlsev

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

he he jeg er 35 og mine børn er 16, 14 og 4 år, og rusen kommer man ikke ud af de er stadigvæk lige så fantastiske som den første dag, så rusen fortager sig såmænd ikke fordi de ikke er nyfødte mere. 

Men ud over det, så afhænger det vel af den person vi er, måden vi gør tingene, og jeg er 35 og jeg har altid været sådan, at jeg meget åbent bruser ud men ALT, hvad der fylder i mig, derfor vil mine status på fb også bære præg deraf, ellers ville de jo ikke afspejle mig.

Ja det er rigtigt. Mine forældre har aldrig kaldrt mig skat eller sagt de elsker mig, ikke hvad jeg kan hsuek, jeg ved det bare.

Jeg der  imod kalder Emil for lille skat og siger til ham jeg elsker ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.