At se fjernsyn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må små børn se fjernsyn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.992 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Anonym trådstarter

Vi har en dreng som er under 1 år og han elsker at se fjernsyn.

Jeg læste i et blad, mens jeg var gravid, at det er lærerigt at lade små børn se fjernsyn, men jeg er alligevel i tvivl.

Han ser jo ikke fjernsyn heletiden, men han ser det mens jeg vasker op eller gør rent.

Hva mener i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Valle81

Jeg synes det er helt okay:0)

Alt med måde....ikke timer om dagen, men en halv time her og der.

Fjernsyn har aldrig været et no go herhjemme, de må gerne se tv. Vi ser morgentv sammen i et kvarter, og så ser vi børnetime eller hvad nu når det er. I weekender, en halv time her og der:0)

Mener bestmt også det kan være lærerigt og afslappende. Der sker så meget óm ørerne, at de også bare, ligesom os oksne har brug for at lave ingenting og koble af til flimmer:0)

Christina

Anmeld

9. december 2009

BOBS

hejsa er fuldstændig enig med valle81. Min er også lige under et år, og hun ser også ind imellem playhouse disney f.eks. eller f.eks. dvd med cirkeline osv....det er ikke hver evig eneste dag og også lige en halv time hist og her, og imens tumler hun ofte rundt...og tror også de har det skønt med at slappe af på den måde....og jeg læste mens jeg var gravid at havde jeg det godt havde hun det også godt... og hvor er det lidt hyggeligt når man selv står og nynner "cirkeline har fødselsdag" på sit arbejde

Anmeld

9. december 2009

Diana...

Det synes jeg da bare er helt i orden.

Jeg ville sgu ønske Lucas på snart 10 måneder gad bare se 10 min fjernsyn men NÆÆ NEJ det gider han sgu ikke.

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

min søn på 1½ elsker at se tv, han ser en film inden han skal sove på sit værelse og når han vågner om morgnen, så kobler han lige af på den måde. nogen gange vil han også  se det i løbet af dagen, han siger selv til..

Anmeld

9. december 2009

TbCp

Det ser jeg ingen problemer i. Liva ser idt morgentv og så igen når vi laver aftensmad....så er der ro

Så længe de ikke sidder der i døgndrift synes jeg ikke det gør noget som helst

Anmeld

9. december 2009

Anne85

Jeg tror bestemt også børn kan have brug for at smide sig på sofaen og koble af foran fjernsynet efter en lang dag. Herhjemme ser Kristian nok også sammenlagt en times tid om dagen og det synes jeg er fint. Så længe man er lidt kritisk overfor hvad det er de ser... og ser det meste af det sammen med dem... for jeg kan mærke på min søn at han suger det til sig og selv uskyldige "toget Thomas" eller "byggemand bob" kan have uhyggelige scener når det bliver set med en 2 årigs fantasi  Kristian kan fx blive meget ked af det når "Thomas" kører galt eller lignende... men ser vi det sammen har vi mulighed for at snakke om hvad det er der sker

Anmeld

9. december 2009

Vingummien

Det syntes jeg er helt find så længe det ikke er hele tiden, tror Emil har set lidt tv en gang imellem siden han blev født næsten hehe, så har han f.eks siddet på skødet imens man selv så tv og da han blev lidt større kunne han ligge på tæppe eller sidde i skråstol i nogle minutter imens man lige gjorde rent eller andet.

Han er 16 mdr nu og han ser nok lidt tv hver dag eller også køre voice i baggrunden da han elsker musik.

Men tv på eget værelse der går mange år endnu hos os i hvert fald.

Anmeld

9. december 2009

4xGreve

Daniella ser tegnefilm hver dag, da Daniella er en meget følsom pige har hun bug for en pause når hun kommer hjem og det for¨år foran fjernsynet med samme tegnefilm hver dag og med lidt at spise også sidder vi der og hygger indtil hun er klar igen nogen dage tager det 5 min andre dage 15 min. men syntes at så længe at det er berherskede så er det okay, dog køre fjernsyent altid i baggrunden men kun som baggrundsstøj da vi ikke har eller høre radio...

Anmeld

9. december 2009

Mormilla

Jeg hae sagt ja. Men det skal ikke være for meget! Synes at i den alder har de brug for at lege og ikke sidde for meget bag en skærm. Min søn er 18 mån. han gider ikke at se tv. Men her i julen har jeg kunne få ham til at se jule kalender. Men han fiser rundt i mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.