Tiger & Elin Woods...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Miamaja

Heidi-Godsk skriver:

Jeg må sige at jeg er så ligeglad.. Det er deres sag, og i øvrigt så vedkommer det vel ikke resten af verden?!?!?

Du har helt ret- det er en privat sag og burde vaere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

DK

Miamaja skriver:

apro pro de der star fuckere. saadan er det sgu' ogsaa paa min mands forrige arbejdsplads. specielt er det populaert for advokat secretaerer at score advokaterne, har jeg tit hort.

Jep. Når jeg bliver en fancy-pancy advokat, vil jeg også have en 21 årig mega-muskuløs-Jacob-Black-agtig type til at være min sekretær!! 

Mums

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

DK skriver:

Jep. Når jeg bliver en fancy-pancy advokat, vil jeg også have en 21 årig mega-muskuløs-Jacob-Black-agtig type til at være min sekretær!! 

Mums

haha Ja, klart Der er et par smukke kvindelige advokater paa mandens kontor, og de er bare gode til at holde sekretaer og advokat fjanteriet nede, er jeg sikker paa! Dejligt at se en masse kvindelige advokater i disse tider

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

DK skriver:

Mums

Og JEG ønsker mig en italiensk au-pair, god krop, brune øjne, og smækker krop!

Anmeld

15. december 2009

oo

DK skriver:

Mums

ååååårh! når jeg bliver litterat vil jeg kun...æh...læse højt for lækre jacob-black-agtige unge mænd

Anmeld

15. december 2009

DK

Jubiii.... en Jacob Black til alle!! Det skal skisme være mit nytårsforsæt tror jeg!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.