Tiger & Elin Woods...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Miamaja

Dansker i England skriver:

Jeg fandt ud af i august sidste år, at min mand havde en anden ved siden af mig. Jeg "smed ham ud" af huset med det samme, og jeg havde absolut ingen lyst til nogensinde at se ham igen. Efter en uges tid kom vi på talefod igen, og vi forsøgte at give vores forhold en chance mere, men efter et par måneder, fandt jeg ud af, at jeg ikke kunne glemme det - det var altid i min bevidsthed, og derfor blev vi skilt. Her i foråret tog vi kontakt igen, og vi talte ud om det hele, og jeg har nu tilgivet ham (vi blev også gift igen). Det tog lang tid at få tilliden tilbage, men jeg stoler 100% på ham nu, og vi har det rigtig godt sammen.

Alle tiders I kunne faa det godt igen sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Det der undre mig mest her, er de star-fucker.... Det synes jeg er virkelig KLAMT!!!!

Fyren kan være den mest ubeskrivelige intet sigende person. Men lige så snart disse SFér finder ud af, han dyrker prof sport er de der med det samme.

Der er sagar en der har formådet at knep*e 17 ud af 20 spillere på en sæson    

apro pro de der star fuckere. saadan er det sgu' ogsaa paa min mands forrige arbejdsplads. specielt er det populaert for advokat secretaerer at score advokaterne, har jeg tit hort.

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

apro pro de der star fuckere. saadan er det sgu' ogsaa paa min mands forrige arbejdsplads. specielt er det populaert for advokat secretaerer at score advokaterne, har jeg tit hort.

Hmmm tjo men over there, tjerne advokter vel mere end en ganske almindelige middel-mådig ishockey spiller.... Altså når de spiller i DK, er det IKKE fordi de aflagte "stjerner" tjener kassen...

I det mindste er der et formål med det, hvis det er en advokat der tjerne kassen, get the picture???

Anmeld

10. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Hmmm tjo men over there, tjerne advokter vel mere end en ganske almindelige middel-mådig ishockey spiller.... Altså når de spiller i DK, er det IKKE fordi de aflagte "stjerner" tjener kassen...

I det mindste er der et formål med det, hvis det er en advokat der tjerne kassen, get the picture???

jaja..  det er pengene de lugter de lumske damer der. det er ret almindeligt. min mands bror giftede sig med sin sekretaer og min mand har arbejdet med en gift advokat som i ren hemmelighed fik et barn udenfor aegteskab med en af sine sekretaere.yikes.. min mands forrige sekretaer var en ret laekker 21 aarig som altid gik rundt med meget dyb v-udskaering hmm.. mor her var ikke glad for det men nu har han heldigvis faaet en tor kedelig dame paa 52!!

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

jaja..  det er pengene de lugter de lumske damer der. det er ret almindeligt. min mands bror giftede sig med sin sekretaer og min mand har arbejdet med en gift advokat som i ren hemmelighed fik et barn udenfor aegteskab med en af sine sekretaere.yikes.. min mands forrige sekretaer var en ret laekker 21 aarig som altid gik rundt med meget dyb v-udskaering hmm.. mor her var ikke glad for det men nu har han heldigvis faaet en tor kedelig dame paa 52!!

og hende på 52 får med garnti mere fra hånden....  altså af job-mæssige ting.

Hmmm men det er altså også lidt klamt, at disse folk hopper i den... Her stod de ligefrem og talte om under bruseren, hvem der skulle knep*e hende i weekenden

Forøvrigt var det ikke dig der kunne tage ting med hjem fra US. -og hvor i DK befinder I jer når I er her???

Ps. hhhmmmm måske jeg kun falde i hvis det var en rigtig big NHL star   

Anmeld

11. december 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jeg tror simpelthen ikke på svupsere, jeg kommer jo ikke "bare" til at sætte mig på en andens mands..pik...det er noget jeg tager et valg om at jeg vil gøre. så jeg ville ikke kunne tilgive det overhovedet, niksenbiksen karen blixen!

Haha som du da kan sige det!!!

Men jeg er fuldstændig enig!!!!!!

Anmeld

11. december 2009

susan82

malucca09 skriver:

Det der undre mig mest her, er de star-fucker.... Det synes jeg er virkelig KLAMT!!!!

Fyren kan være den mest ubeskrivelige intet sigende person. Men lige så snart disse SFér finder ud af, han dyrker prof sport er de der med det samme.

Der er sagar en der har formådet at knep*e 17 ud af 20 spillere på en sæson    

He he, jeg ved hvem du tænker på   Mon hun får/har lige så travlt efter der er kommet kæreste i hus

Utroskab og sidespring kan jeg slet ikke acceptere. Hvis min mand var mig utro, så ville jeg hele tiden føle en stor smerte ved at se på ham, så han skal bare forsvinde ud af mit synsfelt! At man kan være så ligeglad med andres følelser, og kun tænke på sig selv og sine lyster.

Anmeld

11. december 2009

Rasmine

Miamaja skriver:

Er man en star fucker fordi man knalder en advokat?

Knalder man ikke bare en kollega?

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

Mebach skriver:

Er man en star fucker fordi man knalder en advokat?

Knalder man ikke bare en kollega?

Nu var det ment som ifb. med at gaa efter andres maend.

Anmeld

14. december 2009

Heidi.

Jeg må sige at jeg er så ligeglad.. Det er deres sag, og i øvrigt så vedkommer det vel ikke resten af verden?!?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.