Tjuhl skriver:
jeg syntes også vi hører rigtig rigtig meget om Tiger Woods herhjemme, og jeg forstår ikke hvorfor det er så spændende at 1) en mand knalder udenom og 2) at være elskerinde blot for at blive berømt...altså, hvad er man berømt for? for at kunne knalde?! i dont get it
jeg ville aldrig tilgive Søren utroskab, om det var knaldning med 1 eller 7 kvinder eller om det var følelsesmæssig investering i en anden kvinde uden noget fysisk, jeg ville blive dybt dybt såret og miste troen på OS. det må være ganske forfærdeligt at skulle igennem pressen når man finder ud af at ens mand har været en utro - men jeg ville nu aldrig lave en Clinton/Beckham (og det håber jeg da heller ikke Søren ville!)
jeg synes der er en forskel om det er en enkel 'svupser' eller flere af slagsen og hvor mange forskellige det er med.
Jo flere, gor det hele vaerre foler jeg, men kan udmaerket folge dig. I mange aar indtil vel jeg blev gift, har jeg faktisk altid sagt, nej, jeg ville gaa med det samme hvis han bare kyssede med en anden!! eller var emotionelt investeret i en anden, men nu er jeg faktisk i tvivl. Det kan muligvis godt vaere en stor fejltagelse at blive, men hvem ved...
Anmeld