Tiger & Elin Woods...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Miamaja

'Over here' horer vi om Tiger uafbrudt. Synes egentlig det slet ikke vedkommer nyhederne da det er en privat sag, MEN hvad synes I om sagaen. Og ville I kunne tilgive jeres mand et sidespring med en kvinde men ogsaa et hav af sidespring med mere end 7 kvinder? Er der en forskel paa hvor mange og hvor lidt?

Der er jo alligevel en del kvinder der bliver (for bornenes skyld? pengene? familien?)... Hvad mener I

Tiger Woods' wife Elin Nordegren may be considering a trip to Sweden. FOR PICS OF TIGER WOODS' ALLEGED MISTRESSES, CLICK IMAGE.Tiger Woods' silence after his accident and rumors swirling around Rachel Uchitel (below) is hurting the image of the world's No. 1 golfer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

4xGreve

jeg vil ALDRIG kunne blive ved en mand der har haft et side spring for kan han det så er det ikke et lykkeligt forhold også er man beder tjent med at være hevr for sig og det samme er børene...

jeg vil aldrig kunne tilgive det, mener det er noget af det væreste man kan gøre mod sin partner...

Men tilgengæld mener jeg heller ikke at det er okay at dte skal blæses sådan op i medierne for det er en privat sag og når det er sådan i medierne så bliver det jo ikke kun hårde for tiger og elin men også for deres stakkels børn som måske ikke havde behøvet at høre at deres far havde været deres mor utro med adskelige andre damer osv. Stakkels børn...

Anmeld

8. december 2009

oo

jeg syntes også vi hører rigtig rigtig meget om Tiger Woods herhjemme, og jeg forstår ikke hvorfor det er så spændende at 1) en mand knalder udenom og 2) at være elskerinde blot for at blive berømt...altså, hvad er man berømt for? for at kunne knalde?! i dont get it

jeg ville aldrig tilgive Søren utroskab, om det var knaldning med 1 eller 7 kvinder eller om det var følelsesmæssig investering i en anden kvinde uden noget fysisk, jeg ville blive dybt dybt såret og miste troen på OS. det må være ganske forfærdeligt at skulle igennem pressen når man finder ud af at ens mand har været en utro - men jeg ville nu aldrig lave en Clinton/Beckham (og det håber jeg da heller ikke Søren ville!)

Anmeld

9. december 2009

Klumpe-dumpe

Jeg synes det er en meget privat sag. Så jeg forstår slet ikke det bliver blæst sådan op.

I den sportsverden jeg kommer i, hvor jeg er "tæt" på prof.- spillerne, kan jeg ikke udpege een eneste, som IKKE har været utro. Så det er altså noget alle mænd i sportsverden gør. -Og som kone, ved de hvad de går ind til. (Ikke det redfærdige gøre det)

-Om jeg selv ville "godtage" utroskab (altså hvis jeg havde en mand) kommer helt an på situationen.

Anmeld

9. december 2009

Lise

Jeg synes at jeg efterhånden er ret træt af at høre om Tiger Woods  

Anmeld

9. december 2009

Rasmine

I liiiike it...

Jo mere gossip, jo bedre.

Anmeld

9. december 2009

wamse

Jeg har helt ærligt sprunget let og elegant over alt det med Tiger Woods, for synes det er vammelt som medierne roder i kendtes privatliv

Med hensyn til at ville finde mig i utroskab. Nej jeg tror ikke jeg ville kunne tilgive det, men måske situationen var noget andet, hvis man rent faktisk stod i det

Anmeld

9. december 2009

Miamaja

Mebach skriver:

I liiiike it...

Jo mere gossip, jo bedre.

haha.. jeg har det saadan at det virkelig ikke vedrore mig eller andre overhovedet men jeg kan samtidig ikke lade vaere med at lytte til det

Anmeld

9. december 2009

Miamaja

Tjuhl skriver:

jeg syntes også vi hører rigtig rigtig meget om Tiger Woods herhjemme, og jeg forstår ikke hvorfor det er så spændende at 1) en mand knalder udenom og 2) at være elskerinde blot for at blive berømt...altså, hvad er man berømt for? for at kunne knalde?! i dont get it

jeg ville aldrig tilgive Søren utroskab, om det var knaldning med 1 eller 7 kvinder eller om det var følelsesmæssig investering i en anden kvinde uden noget fysisk, jeg ville blive dybt dybt såret og miste troen på OS. det må være ganske forfærdeligt at skulle igennem pressen når man finder ud af at ens mand har været en utro - men jeg ville nu aldrig lave en Clinton/Beckham (og det håber jeg da heller ikke Søren ville!)

jeg synes der er en forskel om det er en enkel 'svupser' eller flere af slagsen og hvor mange forskellige det er med.

Jo flere, gor det hele vaerre foler jeg, men kan udmaerket folge dig. I mange aar indtil vel jeg blev gift, har jeg faktisk altid sagt, nej, jeg ville gaa med det samme hvis han bare kyssede med en anden!! eller var emotionelt investeret i en anden, men nu er jeg faktisk i tvivl. Det kan muligvis godt vaere en stor fejltagelse at blive, men hvem ved...

Anmeld

9. december 2009

oo

Miamaja skriver:

jeg synes der er en forskel om det er en enkel 'svupser' eller flere af slagsen og hvor mange forskellige det er med.

Jo flere, gor det hele vaerre foler jeg, men kan udmaerket folge dig. I mange aar indtil vel jeg blev gift, har jeg faktisk altid sagt, nej, jeg ville gaa med det samme hvis han bare kyssede med en anden!! eller var emotionelt investeret i en anden, men nu er jeg faktisk i tvivl. Det kan muligvis godt vaere en stor fejltagelse at blive, men hvem ved...

jeg tror simpelthen ikke på svupsere, jeg kommer jo ikke "bare" til at sætte mig på en andens mands..pik...det er noget jeg tager et valg om at jeg vil gøre. så jeg ville ikke kunne tilgive det overhovedet, niksenbiksen karen blixen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.