Miamaja skriver:
men et kys, en email, en drom om en anden. der er jo mange variationer?
jo men alligevel, det er et valg man tager og hvis man er sammen med mig kommer man til at stå til ansvar for det valg.
altså...jeg vil dog sige, at en drøm om en anden er lige at stramme den, for man har jo en underbevidsthed der fungerer helt af sig selv, jeg har da fx drømt at jeg havde heftig sex med Klaus Pagh og det var altså ikke fordi jeg havde spor lyst til det i virkeligheden
, jeg har også drømt at jeg indledte et forhold til min ene svoger, men det er jo heller ikke fordi jeg har LYST til det, det er nærmere noget med, at han er en jeg kender fra folkeskolen og føler mig enormt meget knyttet til i forhold til andre...blabla, det var ikke det tråden handlede om 
men jeg ville sige, at med hensyn til drømme, så syntes jeg man skal drømme de drømme man nu engang drømmer (det er i hvert fald svært at lade være) og så må man jo gerne fantasere på livet løs, syntes jeg. det gør jeg da selv, ALLE mulige lækre mand kan da få en tur i kanen med mig I MIT HOVED. Men når jeg dyrker sex med min mand, er dte os to det handler om og ingen andre 
Anmeld