Tiger & Elin Woods...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Jeg synes det er en meget privat sag. Så jeg forstår slet ikke det bliver blæst sådan op.

I den sportsverden jeg kommer i, hvor jeg er "tæt" på prof.- spillerne, kan jeg ikke udpege een eneste, som IKKE har været utro. Så det er altså noget alle mænd i sportsverden gør. -Og som kone, ved de hvad de går ind til. (Ikke det redfærdige gøre det)

-Om jeg selv ville "godtage" utroskab (altså hvis jeg havde en mand) kommer helt an på situationen.

uha, det chokere mig men egentlig er det vel realiteten indenfor disse store personligheder.

ov, ov hvorfor er det mon saaledes at saa mange maend ikke kan sige nej, naar de har en vidunderlig smuk dejlig kone derhjemme?... Kan jeg slet ikke forstaa noget af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Miamaja

Tjuhl skriver:

jeg tror simpelthen ikke på svupsere, jeg kommer jo ikke "bare" til at sætte mig på en andens mands..pik...det er noget jeg tager et valg om at jeg vil gøre. så jeg ville ikke kunne tilgive det overhovedet, niksenbiksen karen blixen!

men et kys, en email, en drom om en anden. der er jo mange variationer?

Anmeld

9. december 2009

oo

Miamaja skriver:

men et kys, en email, en drom om en anden. der er jo mange variationer?

jo men alligevel, det er et valg man tager og hvis man er sammen med mig kommer man til at stå til ansvar for det valg.

altså...jeg vil dog sige, at en drøm om en anden er lige at stramme den, for man har jo en underbevidsthed der fungerer helt af sig selv, jeg har da fx drømt at jeg havde heftig sex med Klaus Pagh og det var altså ikke fordi jeg havde spor lyst til det i virkeligheden, jeg har også drømt at jeg indledte et forhold til min ene svoger, men det er jo heller ikke fordi jeg har LYST til det, det er nærmere noget med, at han er en jeg kender fra folkeskolen og føler mig enormt meget knyttet til i forhold til andre...blabla, det var ikke det tråden handlede om

men jeg ville sige, at med hensyn til drømme, så syntes jeg man skal drømme de drømme man nu engang drømmer (det er i hvert fald svært at lade være) og så må man jo gerne fantasere på livet løs, syntes jeg. det gør jeg da selv, ALLE mulige lækre mand kan da få en tur i kanen med mig I MIT HOVED. Men når jeg dyrker sex med min mand, er dte os to det handler om og ingen andre

Anmeld

9. december 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

uha, det chokere mig men egentlig er det vel realiteten indenfor disse store personligheder.

ov, ov hvorfor er det mon saaledes at saa mange maend ikke kan sige nej, naar de har en vidunderlig smuk dejlig kone derhjemme?... Kan jeg slet ikke forstaa noget af.

Det der undre mig mest her, er de star-fucker.... Det synes jeg er virkelig KLAMT!!!!

Fyren kan være den mest ubeskrivelige intet sigende person. Men lige så snart disse SFér finder ud af, han dyrker prof sport er de der med det samme.

Der er sagar en der har formådet at knep*e 17 ud af 20 spillere på en sæson    

Anmeld

9. december 2009

Maise

Miamaja skriver:

'Over here' horer vi om Tiger uafbrudt. Synes egentlig det slet ikke vedkommer nyhederne da det er en privat sag, MEN hvad synes I om sagaen. Og ville I kunne tilgive jeres mand et sidespring med en kvinde men ogsaa et hav af sidespring med mere end 7 kvinder? Er der en forskel paa hvor mange og hvor lidt?

Der er jo alligevel en del kvinder der bliver (for bornenes skyld? pengene? familien?)... Hvad mener I

Tiger Woods' wife Elin Nordegren may be considering a trip to Sweden. FOR PICS OF TIGER WOODS' ALLEGED MISTRESSES, CLICK IMAGE.Tiger Woods' silence after his accident and rumors swirling around Rachel Uchitel (below) is hurting the image of the world's No. 1 golfer.

Synes idioten ridder på bølgen af at have tilgang til lækre kællinger der vil have ham for pengenes og charmens skyld, det kan da næsten ikke være udseendet. Jeg synes ikke han er særlig pæn.

Han er jo bare det kan kalder en manwhore.

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Utroskab er utroskab, hvis de ikke har aftalt at han må knalde alle de kællinger (sorry mit franske) han har lyst til, så er det utroskab og utilgiveligt.

Så ville jeg bare søge om en FED skilsmisse og få kassen og et stort hus. - hvis jeg var hende der fru woods, som jeg ikke engang vidste hvad hed, før du skrev det

Anmeld

9. december 2009

Honningblomst

Det er så uinteressant som noget og virkelig sørgeligt at bruge medietid og plads på det i USA, tænker der må være en del vigtigere derover.

Om jeg kunne tilgive...tja, det ville i hvert fald være nemmere at bryde og gå fra en mand der er mange millionær... så kommer der da noget ud af det.

Knus Eva

Anmeld

10. december 2009

Dansker i England

Jeg fandt ud af i august sidste år, at min mand havde en anden ved siden af mig. Jeg "smed ham ud" af huset med det samme, og jeg havde absolut ingen lyst til nogensinde at se ham igen. Efter en uges tid kom vi på talefod igen, og vi forsøgte at give vores forhold en chance mere, men efter et par måneder, fandt jeg ud af, at jeg ikke kunne glemme det - det var altid i min bevidsthed, og derfor blev vi skilt. Her i foråret tog vi kontakt igen, og vi talte ud om det hele, og jeg har nu tilgivet ham (vi blev også gift igen). Det tog lang tid at få tilliden tilbage, men jeg stoler 100% på ham nu, og vi har det rigtig godt sammen.

Anmeld

10. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Det der undre mig mest her, er de star-fucker.... Det synes jeg er virkelig KLAMT!!!!

Fyren kan være den mest ubeskrivelige intet sigende person. Men lige så snart disse SFér finder ud af, han dyrker prof sport er de der med det samme.

Der er sagar en der har formådet at knep*e 17 ud af 20 spillere på en sæson    

hold da op! Hun maa da have noget af nogle historier at fortaelle borneboernene om ikke andet

Anmeld

10. december 2009

malou

Jeg synes bare han er et svin... længere er den ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.