tatoo hjælp:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Isabeau

wamse skriver:

Hvor er den vildt fed, den med blomsterne Jeg bygger videre på min arm, så hele armen til sidst er fyldt med farverige tusser

Oz her Jeg har planer om et japansk tema med min geisha pige, blomster, en karpe (fisk) og andet lign. japansk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Isabeau

wamse skriver:

Hvor er den vildt fed, den med blomsterne Jeg bygger videre på min arm, så hele armen til sidst er fyldt med farverige tusser

Oz her Jeg har planer om et japansk tema med min geisha pige, blomster, en karpe (fisk) og andet lign. japansk

Anmeld

9. december 2009

wamse

Isabeau skriver:

det lyder vildt fedt, synes japanske er vildt flotte i farverne. Min idé er at fortsætte med de efeu på den anden side af armen, og så få mine børns navne flettet ind i det

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Isabeau skriver:

Morten Friis, en tatovør i Skagen Er også selv glade for dem. Min geisha pige mangler lidt farve, men venter til feb. hvor jeg er regner med at være færdig med og amme.

Sejt. Jeg glæder mig ti at se det, når det er færdig.

Og jeg sytnes det er mega fedt, at folk virkelig gør noget ud af det nu om dage, og vælger sin tatovør og vælger at det er noget de prioriterer og det ikke kun er klatter fra nyhavn

venter spændt på fortsættelsen

Jeg skal først tatoveres igen EFTER mit næste barn...

Anmeld

9. december 2009

Tina2

Isabeau skriver:

Er du vimmer, hvor er den flot! Har selv en samme sted, samt på overarmen. Syns´ heller ikke selv, det er så slemt at få lavet tatoveringer. Jeg syns´ det gør mere ondt at få taget en blodprøve :p

Er SÅ vild med den farvede du har:-) MEEEEEEEGA flot!!!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.