tatoo hjælp:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

BimBamBusse

Ansemusen skriver:

Hvorfor så negativt svar? Sådan plejer vi altså ikke at skrive til hinanden herinde fordi man sppørger om noget, som nogle måske synes er banalt. Lad os da holde en pæn tone

Til trådstarter: Jeg synes du skal få den lavet et sted du synes det vil være rigtig pænt og hvor du aldrig vil fortryde den! Jeg har ikke selv fået en endnu, men vil gerne have mine børns navne på indersiden af håndledet. Tror alle steder gør smadder ondt!

det var absolut ikke for at lyde negativ!! Sorry hvis det alligevel kom sådan ud....

ville bare sige at jeg synes at hun skal få lavet den der vor hun synes det er pænest!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Monski

jeg har 2, den ene gjorde slet ikke ondt - øverst i ryggen, den anden gjorde sindsygt ondt - lige over buksekanten foran.
Alle jeg kender der har fået lavet tatovering over buksekanten synes det gjorde rigtig ondt.

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

ihh jeg vil også gerne have mine sønners navne, men kan ikke finde ud af hvor det skal stå?

jeg har en på lænden og en mellem skulderbladene, syntes ikke det var så smertefuldt som jeg troede..

har en veninde som har en ovenpå foden hvor hendes søns navn står, det ser faktisk pænt ud..

knus

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

FlowerGirl skriver:

det var absolut ikke for at lyde negativ!! Sorry hvis det alligevel kom sådan ud....

ville bare sige at jeg synes at hun skal få lavet den der vor hun synes det er pænest!!!

Sådan opfattede jeg det bare, men så er der jo ingen ko på isen

Anmeld

8. december 2009

N1

Jeg har en foran, lige over buksekanten, og jeg synes på ingen måder det gjorde ondt  jeg synes mere det kildede

Og så har jeg en på indesiden af håndledet, og heller ikke denne gjorde ondt... MEN PAS PÅ!!  man bliver helt bidt af det!

Anmeld

9. december 2009

Isabeau

wamse skriver:

den ene på min overarm gjorde mindst ondt. men synes altså ikke det er så slemt generelt. Men det er jo individuelt. Her er et billede af den jeg fik lavet for 14 dage siden, og den er pænt stor.

Er du vimmer, hvor er den flot! Har selv en samme sted, samt på overarmen. Syns´ heller ikke selv, det er så slemt at få lavet tatoveringer. Jeg syns´ det gør mere ondt at få taget en blodprøve :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det handler ikke om, hvorvidt det gør ondt eller ej, dete r abre en smerte man skal igennem, for at få sin tatoo. Man skal vælge hvor det er pænt.

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Isabeau skriver:

Er du vimmer, hvor er den flot! Har selv en samme sted, samt på overarmen. Syns´ heller ikke selv, det er så slemt at få lavet tatoveringer. Jeg syns´ det gør mere ondt at få taget en blodprøve :p

Holddafest hvor er det flot

Det har taget lang tid at lave. Hvem har lavet det ?

Anmeld

9. december 2009

wamse

Isabeau skriver:

Hvor er den vildt fed, den med blomsterne Jeg bygger videre på min arm, så hele armen til sidst er fyldt med farverige tusser

Anmeld

9. december 2009

Isabeau

Zafir skriver:

Holddafest hvor er det flot

Det har taget lang tid at lave. Hvem har lavet det ?

Morten Friis, en tatovør i Skagen Er også selv glade for dem. Min geisha pige mangler lidt farve, men venter til feb. hvor jeg er regner med at være færdig med og amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.