tatoo hjælp:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nogen der kan fortælle miig hvor det gør minst ondt og få det lavet vil gerne ha skrevet min søns navn et sted nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Sees

Elias`s mor!<3 skriver:

nogen der kan fortælle miig hvor det gør minst ondt og få det lavet vil gerne ha skrevet min søns navn et sted nemlig

Jeg har 4 tattoo's og jeg må indrømme at kun den ene af dem har gjort ondt, og det var den i buksekanten - Altså dernede ved lysken.
Men jeg tror mere at smerten kom af at jeg ikke kunne se hvad han lavede - Altså jeg havde ikke kontrol over situationen.

Men ellers har jeg hørt at det gør herre nas på ribbenene

Anmeld

8. december 2009

Mikkelmusen

Du bør ikke vælge at få tattoo ud fra hvor det gør mindst ondt, men der hvor du vil blive mest glad for den. Alle steder gør ondt, og har man besluttet sig for at få en tattoo, må man også være afklaret med at det gør ondt.

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

min bror har fået lavet hen over maven...og omkring navlen sku det være virkelig smertefuldt.... så ikke der du skal ha den lavet

Anmeld

8. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

tror i det ville gør grimt på min anklen

Anmeld

8. december 2009

BimBamBusse

Elias`s mor!<3 skriver:

Altså man skal da ikke vælge at få lavet en tatto et sted BARE fordi det gør mindst ondt.. Det gør ondt ligegyldigt vor du får den lavet.. Men hvis jeg sagde at det slet ikke gør ondt på lilletåen, så ville du få den lavet der? Hmm...

Få den dog lavet der vor du synes at det er pænest, så er smerten da det mindste af det....

Hilsen FlowerGirl

Anmeld

8. december 2009

BimBamBusse

Og så må du forresten ikke tatoveres hvis du ammer.....

Anmeld

8. december 2009

SHERO

Jeg synes ikke foden var så slem, men andre synes det er mega smertefuldt. Tror det er meget individuelt! men tror ikke det gør så ondt på skulderen, bare sådan en idé jeg har... :-D

Jeg har selv på foden, indersiden af foden, op af begge ben og på underarmen, og synes bestemt foden var det der var mindst smertefuldt... :-)

Anmeld

8. december 2009

Ranarupta

Tullen85 skriver:

Jeg synes ikke foden var så slem, men andre synes det er mega smertefuldt. Tror det er meget individuelt! men tror ikke det gør så ondt på skulderen, bare sådan en idé jeg har... :-D

Jeg har selv på foden, indersiden af foden, op af begge ben og på underarmen, og synes bestemt foden var det der var mindst smertefuldt... :-)

Puuuh, jeg synes at min på foden gjorde mega-nuller-naller... 

Men den jeg har inde på håndleddet gjorde ikke ondt.

Anmeld

8. december 2009

SHERO

Ranarupta skriver:

Puuuh, jeg synes at min på foden gjorde mega-nuller-naller... 

Men den jeg har inde på håndleddet gjorde ikke ondt.

Jahh også det jeg mener med det er individuelt, tror ikke man kan sige et sted der gør mindst ondt. Jeg synes indersiden af håndledet var ret ondt :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.