tatoo hjælp:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

wamse

den ene på min overarm gjorde mindst ondt. men synes altså ikke det er så slemt generelt. Men det er jo individuelt. Her er et billede af den jeg fik lavet for 14 dage siden, og den er pænt stor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

hannetheis

jeg har en på skulderen og det syntes jeg ikke gjorde ret ondt.

Anmeld

8. december 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman

Som mange af de andre siger så er det individuelt. Det kommer meget an på ens smerteterksel.

Jeg har 2 tatoveringer, en på indersiden af håndleddet og en på lænden og en pircing i tungen. Jeg ville hellere få lavet 10 tatoveringer end jeg ville få lavet en pircing igen. Jeg tudede virkelig da jeg fik lavet min pircing.... .

Anmeld

8. december 2009

Muffinmus

Mamman skriver:

Som mange af de andre siger så er det individuelt. Det kommer meget an på ens smerteterksel.

Jeg har 2 tatoveringer, en på indersiden af håndleddet og en på lænden og en pircing i tungen. Jeg ville hellere få lavet 10 tatoveringer end jeg ville få lavet en pircing igen. Jeg tudede virkelig da jeg fik lavet min pircing.... .

Enig..

Det er meget forskelligt.

Jeg har 2 tattoos og inge af dem gjorde ondt synes jeg.

På ryggen... og har også haft en nalepiercing, gjorde heller ikke ondt. Har tungepiercing, den gjorde heller ikke odnt synes jeg, var bare ubehagelig

Få den lavet hvor du vil være aller gladest for den, og hav i mente at fordi du synes det er fedt at få den lavet hvor ALLE kan se den, er det ikke sikkert du vil være glad for det om 10 år samt at man skal tænke på sin arbejdssituation. Mange arbejdsgivere vil IKKE have folk med synlige tattoos. Andre igen er lige glade fordi det ikke betyder noget som sådan. Men vælg fornuftigt.

Anmeld

8. december 2009

Mimbi

Jeg har fået skrevet min søns navn på underarmen på inderside oppe ved albugen, kunne næsten ikke mærke det, sad og snakkede med min kusine mens jeg blev tattoveret så sagde tattovøren at han var færdig, troede næsten ikke at han allerede var færdig

Anmeld

8. december 2009

Ranarupta

Tullen85 skriver:

Jahh også det jeg mener med det er individuelt, tror ikke man kan sige et sted der gør mindst ondt. Jeg synes indersiden af håndledet var ret ondt :-D

Nej, der er vist ret stor forskel

Anmeld

8. december 2009

Ox.

Hejsa søde!

Tror du skal snakke med din SP om det er en god idé, for blækket går i blodet, eksempelvis skal folk der er bloddonore også i "karantæne" efter de har fået en tatovering ..

Men ellers for at svare på dit spørgsmål, jeg har selv 3 tatoveringer og synes ikke nogen af dem gjorde ondt, 1 på ryggen, 1 på lænden og 1 på balden hehe ... men den der gjorde mindst ondt var faktisk den på lænden

Knus!

Anmeld

8. december 2009

Sisley

Man må gerne blive tattooveret mens man ammer ifl. min tattovør.

Uanset hvor du vælger at få den lavet vil du kunne mærke det - det er en del af oplevelsen og jeg lover dig du bliver helt hooked! Jeg kan berolige dig med at huden hurtigt bliver lidt bedøvet. De steder hvor du har tynd hud, specielt lige over en knogle, kan du mærke det mest.

Sisley
18+2

Anmeld

8. december 2009

Turtles

Ville også klart anbefale dig at vælge et sted som du blir glad for, og ikke hvor det gør mindst ondt.

For ja det gør ondt, lige meget hvor du sætter den, men jeg syntes ikke det var slemt, det er til at holde ud.

Det er mere generene end det er smerte syntes jeg. Jeg har 2 en på siden af foden og en på siden af håndledet. Og skal da også ha en med min søns navn når han er kommet til verden

Og husk at du skal lave den for DIN skyld og ingen andres.

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

FlowerGirl skriver:

Altså man skal da ikke vælge at få lavet en tatto et sted BARE fordi det gør mindst ondt.. Det gør ondt ligegyldigt vor du får den lavet.. Men hvis jeg sagde at det slet ikke gør ondt på lilletåen, så ville du få den lavet der? Hmm...

Få den dog lavet der vor du synes at det er pænest, så er smerten da det mindste af det....

Hilsen FlowerGirl

Hvorfor så negativt svar? Sådan plejer vi altså ikke at skrive til hinanden herinde fordi man sppørger om noget, som nogle måske synes er banalt. Lad os da holde en pæn tone

Til trådstarter: Jeg synes du skal få den lavet et sted du synes det vil være rigtig pænt og hvor du aldrig vil fortryde den! Jeg har ikke selv fået en endnu, men vil gerne have mine børns navne på indersiden af håndledet. Tror alle steder gør smadder ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.