Første mavebilleder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

dorthemus

with.love skriver:

Kvalmen er faktisk over, så nu er der bare trætheden, men har det faktisk skønt...

Hvad med dig er alt som det skal være og får su købt lidt ting eller venter du som jeg også på udsalget?

Jeg har stadi mega meget kvalme og kaster stadig op ...i går to gange  Men energien er tilbage selvom jeg da også godt kan mærke at jeg bliver hurtigere træt og må tit tage en morfar efter arbejde.

Jeg venter til januarudsalget...det er lidt småt med pengene i øjeblikket fordi jeg knokler med at få min klatgæld hist og her ud af verden inden junior kommer.

Men har dog fået købt en barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Taaark  Det har en af mine venner som er fotograf. Jeg vil rigtig gerne have at han skal tage nogle billeder af mig når jeg er længere henne..sådan nogle sort/hvide med fokus på maven og ansigtet halvt i skygge.

Ja, det er kanon sådan noget

Den slags model-mavebilleder er bedst omkring uge 30 Det blir smukt!!!

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Ja, det er kanon sådan noget

Den slags model-mavebilleder er bedst omkring uge 30 Det blir smukt!!!

Okay det vil jeg prøve at huske...ellers må du hjælpe mig

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Okay det vil jeg prøve at huske...ellers må du hjælpe mig

Helt sikkert der

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

det ligner formen på min bare min desværre er meget mindre

og jeg tror selv det er pige.. detvil scanningen vise her den 4. januar sjovt som vi følges ad selvom jeg er 15+0 i dag.

hvornår skal du til jordemoder første gang??

knus

Jeg var til jordmoder forrige tirsdag. Hun var rigtig sød og jeg skal gå hos hende på Frederiksberg Hospital, selvom jeg skal føde på Riget...og jeg kan også gå til fødselsforberedelse hos hende

Anmeld

8. december 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

Jeg har stadi mega meget kvalme og kaster stadig op ...i går to gange  Men energien er tilbage selvom jeg da også godt kan mærke at jeg bliver hurtigere træt og må tit tage en morfar efter arbejde.

Jeg venter til januarudsalget...det er lidt småt med pengene i øjeblikket fordi jeg knokler med at få min klatgæld hist og her ud af verden inden junior kommer.

Men har dog fået købt en barnevogn

Jeg har det på samme måde, vi skal også lige have styr på økonomien så vi er klar til den lille kommer. og januar udsalget.

Vi har også købt barnevogn, fandt en pæn brugt en til billige penge.

Anmeld

8. december 2009

dorthemus

with.love skriver:

Jeg har det på samme måde, vi skal også lige have styr på økonomien så vi er klar til den lille kommer. og januar udsalget.

Vi har også købt barnevogn, fandt en pæn brugt en til billige penge.

Det gjorde jeg også herinde på Baby.dk  Nu står den hos mor og far...lidt overtroisk er man vel altid

Anmeld

8. december 2009

LISBETH:-)

Ihhh Dorthe sikke nogen dejlige billeder. Du ser bare så lykkelig og meget smuk ud!!!!!!!

Glæder mig til at følge dig, gerne nogen flere mave billeder senere, det er altid sjovt at sammenligne når man selv er nogenlunde lige langt.

Jeg siger altså at du venter en pige, din mave ligner min på en prik i min første gravidtet :-) Jeg skal til scanning (tryghedsscanning) på fredag, og jeg håber håber håber at de kan se hvad det bliver - jeg kan lige som dig, næsten heller ikke vente. Jeg vil vide det NU!!!

Tak fordi du lige gjorde min dag lidt bedre, blev sku helt glad af at kigge på dine billeder.

Mange tanker fra Lisbeth 15+4

Anmeld

8. december 2009

smokin

dorthemus skriver:

Ihh tak  Og så fræk må du gerne være..jeg er 38 år

Det er jo vanvittigt :-)

Jeg håber jeg er ligeså lækker når jeg fylder 38 :-)

Anmeld

8. december 2009

smokin

lisbeth2910 skriver:

Ihhh Dorthe sikke nogen dejlige billeder. Du ser bare så lykkelig og meget smuk ud!!!!!!!

Glæder mig til at følge dig, gerne nogen flere mave billeder senere, det er altid sjovt at sammenligne når man selv er nogenlunde lige langt.

Jeg siger altså at du venter en pige, din mave ligner min på en prik i min første gravidtet :-) Jeg skal til scanning (tryghedsscanning) på fredag, og jeg håber håber håber at de kan se hvad det bliver - jeg kan lige som dig, næsten heller ikke vente. Jeg vil vide det NU!!!

Tak fordi du lige gjorde min dag lidt bedre, blev sku helt glad af at kigge på dine billeder.

Mange tanker fra Lisbeth 15+4

Måske et lidt dumt spørgsmål, men hvad er tryghedsscanning? Noget du selv betaler for? :-) Jeg glæder mig bare så meget til om 5 uger når vi skal til gennemscanning og håber håber håber at de kan fortælle mig om det er en dreng eller pige.

Jeg har dog læst om noget kønsscanning for 500 kr. er det, det du kalder tryghedsscanning, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.