Første mavebilleder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

dorthemus

benthe :-) skriver:

hvor ser du dejlige ud søde
benthe

Tak Benthe  Jeg håber snart det er din tur!

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

MorTilSnartFire <3

dorthemus skriver:

Sjovt...det første pigegæt

Tillykke med din egen graviditet

mange tak og tillykke til jer også

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

TAK Rosa Ja det er en ordentlig vom allerede..men jeg vejer nok også en hel del mere end dig

Sjovt, at du også tror det er en lille dreng...det gør alle!

Nu får vi se den 6. januar (forhåbentlig!!!)

Kh Dorthe

Jamen ja -  det er fordi jeg synes du bærer den meget flot foran, uden så meget flæskekant (som selvfølgelig også kan være smukt og frodigt)... Jeg fik jo også afvide at det lignede en drengemave, fordi man ikke kan se på mig bagfra at jeg er gravid, og det samme gælder for dig

Men 17.uge siger du? Så kan du jo faktisk få en kønsscanning nu...

Knus

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jamen ja -  det er fordi jeg synes du bærer den meget flot foran, uden så meget flæskekant (som selvfølgelig også kan være smukt og frodigt)... Jeg fik jo også afvide at det lignede en drengemave, fordi man ikke kan se på mig bagfra at jeg er gravid, og det samme gælder for dig

Men 17.uge siger du? Så kan du jo faktisk få en kønsscanning nu...

Knus

Ihh tak for roserne...har faktisk også kun (og meget overraskende) taget 2,4 kg på

Ja, men jeg venter til MD´en - tør sgu ikke før

Håber du er glad igen (forstå mig ret)  Kom til at tænke på alle de drengemødre der begejstret fortæller om sønner der forguder deres mødre...dét kommer din lille dreng også til

Knus Dorthe

Anmeld

7. december 2009

N&J

dorthemus skriver:

De er taget idag, hvor jeg nu er fulde 16 uger henne

Altså selvom jeg udemærket kan se hvad alle andre siger.. så syntes jeg altså at din mave starter langt nede og fylder jeg godt til.. så jeg tror altså den gemmer på en lille/stor pige.. jeg tog heller ikke på så det kunne ses bagfra, men min mave startede langt nede og fyldte godt til.. så nu må vi se..  du får lige en lille julesmiley til din lille baby.. og selvfølgelig også dig

Anmeld

7. december 2009

starsofheaven

sikke nogle dejlige billeder Smukt!

Anmeld

7. december 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

De er taget idag, hvor jeg nu er fulde 16 uger henne

Hvor ser du fantastisk ud...  Min mave lader vente på sig, men har heller ikke taget på endnu, så er faktisk ok tilfreds..

Anmeld

7. december 2009

Vidunderligeunger

det ligner formen på min bare min desværre er meget mindre

og jeg tror selv det er pige.. detvil scanningen vise her den 4. januar sjovt som vi følges ad selvom jeg er 15+0 i dag.

hvornår skal du til jordemoder første gang??

knus

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

.

Super gode billede især dit grine billede....SMuk smil men også smuk mave.....

Fedt...

Mega tillykke med ingangen af uge 17 uger nu..

Mvh Henriette 38+0 Og kom så uddd

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ja, jeg tør næsten ikke gætte, for min er mere rund (Hvis du forstår og jeg har ikke kønnet endnu. Får det på torsdag, så der skriver jeg mit bud, nemlig det modsatte af hvad jeg skal have hehe.

Hvorfor ikke få en kønsskanning? Jeg får en på torsdag jo, og skal så til MD skanning en uge efter, så jeg siger ikke på sygehuset at jeg har fået kønnet at vide, for jeg vil se om de siger det samme. Det synes jeg er lidt sjovt Og så koster det jo kun 500 kr. - God julegave at ønske sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.