Første mavebilleder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

dorthemus

marikka skriver:

Ja, jeg tør næsten ikke gætte, for min er mere rund (Hvis du forstår og jeg har ikke kønnet endnu. Får det på torsdag, så der skriver jeg mit bud, nemlig det modsatte af hvad jeg skal have hehe.

Hvorfor ikke få en kønsskanning? Jeg får en på torsdag jo, og skal så til MD skanning en uge efter, så jeg siger ikke på sygehuset at jeg har fået kønnet at vide, for jeg vil se om de siger det samme. Det synes jeg er lidt sjovt Og så koster det jo kun 500 kr. - God julegave at ønske sig

Ja mere rund tyder vist på piger..eller  Skriv endelig dit bud og pøj pøj med scanningerne...håber de er ens

Jeg venter med scanningen for vil også gerne have en 3D/4D scanning senere og vil helst ikke forstyrre den lille for meget.

Kram Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

dorthemus

Zette skriver:

Du er bare PISSE lækker 

hvor gammel er du? Hvis man må være så fræk at spørge.

Ihh tak  Og så fræk må du gerne være..jeg er 38 år

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

Hvor er du bare smuk søde  Der er virkelig sket noget siden jeg så dig! Glæder mig til at se maven live, så skal du bare se min store dunk *griner*

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor er du glødende smuk under din graviditet også!!

Knus Lene

Tak Lene  Håber snart det er din tur!!

Knus Dorthe

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

KaMa skriver:

Waaauv Dorthe - hvor ser du/I bare godt ud.

Helt perfekt mave

Jeg tænkte faktisk også DRENG  da jeg så billederne.

Nu må vi se.

PS: Jeg blev scannet i dag, mine æg var kun 7 mm - de skal op på 18-20 mm, så jeg tager lige et par dage ekstra på hormoner... med dertil hørende  -udbrud. Nej, jeg har det faktisk meget godt og synes bare at fremtiden er spændende...

Tak søde  Og tillykke med æggene..det lover godt, selvom de endnu er små. Bare vent, i næste uge sker det. Det  jeg på!

Knus Dorthe

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw skønne billeder

Hvem har taget dem?

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Isabeau skriver:

Altså selvfølgelig; rigtig fin mave, men også; FUCK, nogle gode billeder! Hvad for et kamera bruger du?

Og tillykke

Tak for de søde ord  Det er desværre ikke mit kamera, men en af mine venners. Han er fotograf og rigtig dygtig.

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Wauw skønne billeder

Hvem har taget dem?

Taaark  Det har en af mine venner som er fotograf. Jeg vil rigtig gerne have at han skal tage nogle billeder af mig når jeg er længere henne..sådan nogle sort/hvide med fokus på maven og ansigtet halvt i skygge.

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hvor er du bare smuk søde  Der er virkelig sket noget siden jeg så dig! Glæder mig til at se maven live, så skal du bare se min store dunk *griner*

Ja vi må snart ses igen...måske nu på onsdag?

Vil gerne se din drenge-dunk

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ja vi må snart ses igen...måske nu på onsdag?

Vil gerne se din drenge-dunk

Ja moren har stor mave og drengen i maven har stor mave - haha!

Onsdag kan jeg muligvis godt, vi skrives bare lige ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.