lisbeth2910 skriver:
Ihhh Dorthe sikke nogen dejlige billeder. Du ser bare så lykkelig og meget smuk ud!!!!!!!
Glæder mig til at følge dig, gerne nogen flere mave billeder senere, det er altid sjovt at sammenligne når man selv er nogenlunde lige langt.
Jeg siger altså at du venter en pige, din mave ligner min på en prik i min første gravidtet :-) Jeg skal til scanning (tryghedsscanning) på fredag, og jeg håber håber håber at de kan se hvad det bliver - jeg kan lige som dig, næsten heller ikke vente. Jeg vil vide det NU!!!
Tak fordi du lige gjorde min dag lidt bedre, blev sku helt glad af at kigge på dine billeder.
Mange tanker fra Lisbeth 15+4
Hvor er det altså skønt at alt er godt hos dig også
Har du selv nogen fornemmelse af hvad der gemmer sig i din mave?? Er så spændt selv...den ene dag tror jeg det er en dreng, så en pige, så....gudskelov, at der kun er to valgmuligheder. Ellers blv jeg da helt skør...haha 
Jeg er også rigtig glad for billederne...har ikke noget kamera selv så da jeg fik gæster så var det bare om at springe til 
Glæder mig til gennemscanningen den 6. januar...endelig noget at glæde sig til i januar.
Pas på dig selv- glæder mig til at høre hvad det bliver på fredag.
Knus og kram Dorthe
Anmeld