hvad ville I koebe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Betteisen

Hej Camilla!

Vi må have gået på gym sammen. Er selv af årgang 1997, men jeg er totalt glemsom mht navne mm. Hvilke valgfag havde du i 3.g?? Havde selv idræt, biologi og engelsk.

MVH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

Nu ved jeg ikke om I snakker et bestemt mærke færdigblandet Mac n cheese, men ellers laver de det som tilbehør til burgere hos American O's her i DK. NICE burgere by the way!

Anmeld

8. december 2009

Millepus

anistu skriver:

Hej Camilla!

Vi må have gået på gym sammen. Er selv af årgang 1997, men jeg er totalt glemsom mht navne mm. Hvilke valgfag havde du i 3.g?? Havde selv idræt, biologi og engelsk.

MVH

Louise

Jeg er selv daarlige med navne, men jeg genkendte dig paa billedet. Jeg havde biologi sammen med Torben og idraet med Else.  Jeg tror vi var paa skitur til sammen. Var  det ikke dig der blev daarlig da du proevede snus, da vi ikke kunne faa oel?

Anmeld

9. december 2009

Betteisen

Hej igen!

LOL! Jeg glemmer ALDRIG den skitur.... FØJ hvor blev jeg bare syg af det skidt. Om jeg begriber, hvorfor nogen bare synes det er sjovt og godt... Puh ha. Sjældent har jeg været så dårlig.

Vi må have haft biologi sammen hvis du havde Torben på A niveau... Det var ski tider dengang .... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.