hvad ville I koebe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Stine85

Millepus skriver:

Jeg skal hjem til Danmark til Jul, og jeg plejer at koebe ting her i USA og saelge dem paa  Trendsales naar jeg kommer til Danmark. Jeg plejer at finde ting jeg kan tjene lidt paa, men hvor koeberen ogsaa faar en god handel. Jeg har foer solgt Crocs, Ralph Lauren og Levis.

Har I nogle ideer om hvad der kunne vaere en god ide at koebe med den her gang? Hvad ville I koebe?

Camilla

Hvad med Disney Couture smykker???

De er temmelig in lige nu, og man kan stadig ikke få dem i DK

Der er ganske få der har til salg på TS, men ikke mange....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Millepus

Stine85 skriver:

Hvad med Disney Couture smykker???

De er temmelig in lige nu, og man kan stadig ikke få dem i DK

Der er ganske få der har til salg på TS, men ikke mange....

dem har jeg aldrig hoert om foer, men dem vil jeg se efter.

Tak for ideen

Camilla

Anmeld

6. december 2009

Betteisen

Hejsa!

Ikke dårligt sådan at få muligheden for at shoppe og sælge videre med fortjeneste. Jeg har selv importeret Skagen ure, der oftest kan købes til under halv pris i USA. Har tjent på dem trods det jeg skulle betale 25% i moms samt fortoldningsgebyr og fragt oveni:-) De var rimelig nemme, at sælge videre.

MVH

Louise

Anmeld

6. december 2009

Millepus

anistu skriver:

Hejsa!

Ikke dårligt sådan at få muligheden for at shoppe og sælge videre med fortjeneste. Jeg har selv importeret Skagen ure, der oftest kan købes til under halv pris i USA. Har tjent på dem trods det jeg skulle betale 25% i moms samt fortoldningsgebyr og fragt oveni:-) De var rimelig nemme, at sælge videre.

MVH

Louise

Hej Louise

Vi har da vist gaaet paa gymnasiet sammen.

Fr.havn 1997 jeg gik i v-klassen

Camilla

Anmeld

7. december 2009

LISBETH:-)

Millepus skriver:

Jeg ikke set de der converse til boern endnu, men jeg kigger lige videre.

Mht. Mac&Cheese. Hvilken slags er det du gerne vil have? Kraft har en Deluxe (pakken er lidt stoerre end den normale), Valveeta eller med forskellige temaer f.eks spiderman?

Camilla

øhhhh det skal bare være de ganske alm. eller er lige glad bare det er med ganske alm. mac & cheese smag :-)

Anmeld

7. december 2009

anna-jonas

Jaaaaa.......................Ed Hardy merchandise. Det koster ikke en nikkel over there..........................men det gør det sørme her.

Mette

Anmeld

7. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Stofbleer/genbrugsbleer!!!

Hvis du skulle støde på nogle af disse, må du gerne sige til

http://www.lizziesrealnappies.co.uk/index.cfm/advice/Products.Details/product_id/332/subject/bumgenius_v3_onesize_nappy_moonbeam

Anmeld

7. december 2009

anna-jonas

Millepus skriver:

Jeg ved ikke lige hvad det e for nogle taepper du snakker om, men jeg vil da kigge efter dem.

Ole henriksen, det var en god ide hvis jeg kan finde det paa tilbud.

Tak for svar

Camilla

Jeg ville nok være int. i nogle Ole H. produkter......................shampoo, balsam, body lotion, ansigtscreme.

Mette

Anmeld

7. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Millepus skriver:

Jeg ser lige hvad jeg kan finde og saa skriver jeg igen. Jeg tror ikke jeg ender med at braende inde med det da min mand elsker den slags ting,saa han skal nok faa det spist hvis du ikke vil have det. Jeg skriver lige naar jeg har faaet loebt.

Camilla

Det er bare super,1000 tak

Anmeld

7. december 2009

Stine85

Millepus skriver:

dem har jeg aldrig hoert om foer, men dem vil jeg se efter.

Tak for ideen

Camilla

Det er rigtig fine fmykker til voksne

Har selv et par halskæder i kikkerten jeg skal se om jeg kan skaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.