hvad ville I koebe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Millepus

Jeg skal hjem til Danmark til Jul, og jeg plejer at koebe ting her i USA og saelge dem paa  Trendsales naar jeg kommer til Danmark. Jeg plejer at finde ting jeg kan tjene lidt paa, men hvor koeberen ogsaa faar en god handel. Jeg har foer solgt Crocs, Ralph Lauren og Levis.

Har I nogle ideer om hvad der kunne vaere en god ide at koebe med den her gang? Hvad ville I koebe?

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Fenris

hej- jeg ved ikke om du kender dem og jeg kan ikke huske navnet på mærket, men der findes nogle baby tæpper i Usa som er vildt bløde og mange får dem som barselsgaver eller til deres baby showers....De sælges med et stort fint bånd rundt om og fås i alle pastel farver...De er super lækre og meget bløde (måske macys har dem?)

Jeg ved ikke om det kun er tøj du vil købe men ellers er Ole Henriksen hudpleje en del billigere der og det kunne du også tjene på

Sig endelig til når du har noget lækkert til salg

-anita

Anmeld

1. december 2009

mariamiss6

Millepus skriver:

Jeg skal hjem til Danmark til Jul, og jeg plejer at koebe ting her i USA og saelge dem paa  Trendsales naar jeg kommer til Danmark. Jeg plejer at finde ting jeg kan tjene lidt paa, men hvor koeberen ogsaa faar en god handel. Jeg har foer solgt Crocs, Ralph Lauren og Levis.

Har I nogle ideer om hvad der kunne vaere en god ide at koebe med den her gang? Hvad ville I koebe?

Camilla

kageting ?????? hehe de skal bare være billigere end hvis man selv handlede det over for ekempel den engelske side som mange her inde bruger.....

Anmeld

1. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Twinkies,Ho,ho`s,Ding Dong`s...alle Hostess kager!Jeg elsker dem.Plejer at bestille hjem i dyre domme fra Ebay

Anmeld

2. december 2009

LISBETH:-)

Play doh - der der modeller voks - f.eks den der hedder burger builder eller lign. det er meget billigere i USA end DK.

Og kraft dinner - mac & cheece det vil jeg MEEEEEGET gerne købe :-)

Lisbeth

Anmeld

2. december 2009

sarahb

jeg ville købe converse både baby og voksne. der r mange penge at sparre..
Så ville jeg købe christian audigier med hjem til børn.
sean john, lrg og rocca wear til baby/børn. Og timberland

Anmeld

2. december 2009

MM1987

Hej...

Canada Goose jakker...de er selvfølgelig lidt dyre at købe, men de er vidst ret nemme at sælge...

MVH MimseMajsen "som vildt godt kunne tænke sig den canada goose jakke som Prinsesse Mary har, men hun har ikke råd..."

Anmeld

3. december 2009

Millepus

Apples skriver:

hej- jeg ved ikke om du kender dem og jeg kan ikke huske navnet på mærket, men der findes nogle baby tæpper i Usa som er vildt bløde og mange får dem som barselsgaver eller til deres baby showers....De sælges med et stort fint bånd rundt om og fås i alle pastel farver...De er super lækre og meget bløde (måske macys har dem?)

Jeg ved ikke om det kun er tøj du vil købe men ellers er Ole Henriksen hudpleje en del billigere der og det kunne du også tjene på

Sig endelig til når du har noget lækkert til salg

-anita

Jeg ved ikke lige hvad det e for nogle taepper du snakker om, men jeg vil da kigge efter dem.

Ole henriksen, det var en god ide hvis jeg kan finde det paa tilbud.

Tak for svar

Camilla

Anmeld

3. december 2009

Millepus

mariamiss6 skriver:

kageting ?????? hehe de skal bare være billigere end hvis man selv handlede det over for ekempel den engelske side som mange her inde bruger.....

Nu er jeg ikke selv helt inde i alt det kagehalloej. Hvad er det for en engelsk hjemmside I bruger og hvad er det for nogle ting som er et hit der?

Camilla

Anmeld

3. december 2009

Millepus

Pernilleh skriver:

Twinkies,Ho,ho`s,Ding Dong`s...alle Hostess kager!Jeg elsker dem.Plejer at bestille hjem i dyre domme fra Ebay

Hmm det havde jeg ikke taenkt paa. Ville du vaere interesseret i at koebe nogle hvis jeg kan goere det billigere end paa Ebay?Jeg ser du bor i Aalborg. Mine foraeldre bor i Frederikshavn.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.