hvad ville I koebe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Millepus

lisbeth2910 skriver:

Play doh - der der modeller voks - f.eks den der hedder burger builder eller lign. det er meget billigere i USA end DK.

Og kraft dinner - mac & cheece det vil jeg MEEEEEGET gerne købe :-)

Lisbeth

Play-doh havde jeg slet ikke taenkt paa det var en god ide.

Jeg har foer hoert jeres diskussion om Mac &  cheese. Men jeg ved ikke om det bliver for dyrt hvis det skal sende med posten i DK. der er vel graenser for hvor meget folk vil betale for pasta.

Hvad betaler du normalt for det?

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Millepus

sarahb skriver:

jeg ville købe converse både baby og voksne. der r mange penge at sparre..
Så ville jeg købe christian audigier med hjem til børn.
sean john, lrg og rocca wear til baby/børn. Og timberland

Converse! Mener du de farvestraalende sko der var moderne i 80'erne? Skal det vaere sko eller stoevler og er der nogle farver der er mere moderne end andre?

Jeg kender ikke alle de maerker men jeg vil da se efter dem. Timberlands hovedkvarter ligger omkring et kvarter herfra og jeg har lige faaet en kupon paa 40% rabat. Er det baade toej og sko til boern? Jeg har allerede koebt en timberland fleecejakke, jeg havde planlagt at saelge paa trendsales.

Anmeld

3. december 2009

Millepus

MimseMajse skriver:

Hej...

Canada Goose jakker...de er selvfølgelig lidt dyre at købe, men de er vidst ret nemme at sælge...

MVH MimseMajsen "som vildt godt kunne tænke sig den canada goose jakke som Prinsesse Mary har, men hun har ikke råd..."

ja det er lidt flere penge end jeg vil bruge. Der er altid en chace for at man ikke kan komme af med den.

Men tak for svar.

Anmeld

3. december 2009

mariamiss6

Millepus skriver:

Nu er jeg ikke selv helt inde i alt det kagehalloej. Hvad er det for en engelsk hjemmside I bruger og hvad er det for nogle ting som er et hit der?

Camilla

http://www.cakecraftshop.co.uk/ - den engelske side

http://kagebutikken.dk/ - en dansk butik til sammenligning

plunger cutters. nogen af dem præger også.
som dem her http://kagebutikken.dk/picview.asp?pid=2157 (disse præger dog ikke)

jeg har ikke tjekket om de er billigere i england end i dk.... Men jeg ved at farver er billigere....

Anmeld

3. december 2009

LISBETH:-)

Millepus skriver:

Play-doh havde jeg slet ikke taenkt paa det var en god ide.

Jeg har foer hoert jeres diskussion om Mac &  cheese. Men jeg ved ikke om det bliver for dyrt hvis det skal sende med posten i DK. der er vel graenser for hvor meget folk vil betale for pasta.

Hvad betaler du normalt for det?

Camilla

Jeg kan ikke finde mac & cheese nogen steder - jeg opdagede det i 1993 da jeg boede 1 år i cananda :-) Jeg får det kun når nogen gamle venner i Cananda bærer over med mig, og sender mig nogen pakker  Jeg har kun kunne finde et sted på nettet hvor man kan bestille det, og det er ikke det rigtige, det er noget til microovnen og der skal jeg betale 81 usd for at få det sendt. Lidt i overkanten. Hvis du skulle få lyst betaler jeg gerne for at få sendt 5 pakker + selvfølgelig fortjeneste til dig.

Converse sko er jeg helt sikkert også med på!!! Og ja det er de der basket støvler fra 80'erne de er et kæmpe hit i DK både til børn og voksne. Jeg aftager gerne et par røde basket i størrelse 24 (de koster vist 250 kr. her hjemme)

Anmeld

3. december 2009

Mumto3

hvad med osh kosh? Det er ihvertfald meget billiger i usa

og så kunne jeg da godt tænke mig et sæt rivejern til min Kitchen Aid, hvis du er frisk på en handel?

Anmeld

3. december 2009

Mussen2

Exuviance hudpleje produkter - man kan derovre købe et mini-peeling-sæt, så man selv kan lave furgtsyre behandlinger derhjemme. det skal man ellers have gjort på klinikkerne

"Uskadeligt" Blæk til at tage aftryk af babys føder og hænder - har hørt man ike kan få det i Dk. Det tror jeg vil være et hit!

Ammetøj!

God rejse!

Anmeld

3. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Millepus skriver:

Hmm det havde jeg ikke taenkt paa. Ville du vaere interesseret i at koebe nogle hvis jeg kan goere det billigere end paa Ebay?Jeg ser du bor i Aalborg. Mine foraeldre bor i Frederikshavn.

Camilla

Ih,det ville jeg helt sikkertJeg mener sådan en kasse med 10 koster 4-5$,men med porto koster de en formue at bestille hjemJeg kender kun Twinkies,som jeg eeelsker,men jeg kunne også godt tænke mig at smage nogle af de andre.ISÆR,især,især de der SnowballsMen jeg vil helst ikke lave en bindende aftale når jeg ikke ved hvad det kommer til at koste...men hvis jeg ikke køber det hele,kan du helt sikkert sælge det herhjemme uden problemer.De gange jeg har googlet det kan jeg se,at interessen er meget stor,især fordi det er så dyrt at få fat i.

Min mands forældre er også fra Fr. havn og vi skal derop og bytte julegaver inden jul(selvfølgelig),så hvis du er hjemme inden da kan vi da finde ud af noget...

Anmeld

6. december 2009

Millepus

Pernilleh skriver:

Ih,det ville jeg helt sikkertJeg mener sådan en kasse med 10 koster 4-5$,men med porto koster de en formue at bestille hjemJeg kender kun Twinkies,som jeg eeelsker,men jeg kunne også godt tænke mig at smage nogle af de andre.ISÆR,især,især de der SnowballsMen jeg vil helst ikke lave en bindende aftale når jeg ikke ved hvad det kommer til at koste...men hvis jeg ikke køber det hele,kan du helt sikkert sælge det herhjemme uden problemer.De gange jeg har googlet det kan jeg se,at interessen er meget stor,især fordi det er så dyrt at få fat i.

Min mands forældre er også fra Fr. havn og vi skal derop og bytte julegaver inden jul(selvfølgelig),så hvis du er hjemme inden da kan vi da finde ud af noget...

Jeg ser lige hvad jeg kan finde og saa skriver jeg igen. Jeg tror ikke jeg ender med at braende inde med det da min mand elsker den slags ting,saa han skal nok faa det spist hvis du ikke vil have det. Jeg skriver lige naar jeg har faaet loebt.

Camilla

Anmeld

6. december 2009

Millepus

lisbeth2910 skriver:

Jeg kan ikke finde mac & cheese nogen steder - jeg opdagede det i 1993 da jeg boede 1 år i cananda :-) Jeg får det kun når nogen gamle venner i Cananda bærer over med mig, og sender mig nogen pakker  Jeg har kun kunne finde et sted på nettet hvor man kan bestille det, og det er ikke det rigtige, det er noget til microovnen og der skal jeg betale 81 usd for at få det sendt. Lidt i overkanten. Hvis du skulle få lyst betaler jeg gerne for at få sendt 5 pakker + selvfølgelig fortjeneste til dig.

Converse sko er jeg helt sikkert også med på!!! Og ja det er de der basket støvler fra 80'erne de er et kæmpe hit i DK både til børn og voksne. Jeg aftager gerne et par røde basket i størrelse 24 (de koster vist 250 kr. her hjemme)

Jeg ikke set de der converse til boern endnu, men jeg kigger lige videre.

Mht. Mac&Cheese. Hvilken slags er det du gerne vil have? Kraft har en Deluxe (pakken er lidt stoerre end den normale), Valveeta eller med forskellige temaer f.eks spiderman?

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.