navngivning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

oo

NikitasMoar skriver:

Altså nu er den slet ikke myntet på dig Tjuhl overhovedet.. og det er jo slet ikke det jeg skriver om, i så fald har du ikke læst mit indlæg, tænker om vi to ikke skal lade den ligge her, for kan sagtens forklare hvad jeg mente, men tror ikke at du kommer til at læse mit indlæg anerledes når du tager mit udsagn sådan, det var jo bare ment som at der nok ville være en eller anden der mente jeg var helt fra den at mene som jeg gør - thats it!!

Jeg er da oprigtig ked af at du har det rigtig dårligt, og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du har det, er blot lidt ked af at du opfatter mit indlæg på den måde, for det var slet ikke meningen..  

hej du

den var slet ikke møntet på dig, men jeg kan godt se det er indviklet når jeg nu bruger dit udsagn...den var helt og holdent skrevet til Jill, som jeg følte var den der uddelte bøllebank i denne debat.

sorry

jeg har faktisk slet ikke læst dit indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

N&J

Tjuhl skriver:

hej du

den var slet ikke møntet på dig, men jeg kan godt se det er indviklet når jeg nu bruger dit udsagn...den var helt og holdent skrevet til Jill, som jeg følte var den der uddelte bøllebank i denne debat.

sorry

jeg har faktisk slet ikke læst dit indlæg

Okey jeg troede så du mente mig, siden du citerede mig.. så siger jeg da også undskyld.. og blander mig helt og adeles udenom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.