Altså Nikita er døbt fordi da jeg troede jeg skulle miste hende lovede mig selv at gøre alt hvad der stod i min magt for at det ikke skulle ske, så jeg bad til de højere magter, og idet jeg både tror på skæbnen, det åndelige, Gud (altså for mig er det den samme Gud/åndelige væsen i alle religionerne) ja alt hvad jeg kunne komme i tanke om, så blev hun døbt, og har jeg mulighed for at velsigne hende på en anden måde så gør jeg også det.. jeg har min egen version af tro.. og er så også konfirmeret, dog valgte jeg ikke at sige ja, som vi ellers skulle, da jeg ikke vidste hvad jeg egentlig troede på dengang..
Men jeg forstår så slet ikke jer der siger at i rent faktisk vil blive skuffet over hvis jeres børn går hen og bliver religiøse, altså med al sandsynlighed har et par af dem brug for et ståsted og håb, hvis religion eller en forening kan give dem det hvorfor er det så en skuffelse.. vil I også blive skuffet hvis det stemmer fuldstændig modsat jer eller vælger en udd./levevej langt fra jeres egne ideer om hvad et godt liv er.. altså undskyld - men det forstår jeg slet ikke.. min datter skal have muligheden for at udforske det hun vil, ellers vil jeg næppe føle mig som en bedre forældre end de der bliver skuffet over at deres søn eller datter har "valgt" at være homoseksuel.. og ja det kan godt sammenlignes i min verden.. 
Og nej dette er ikke ment som et surt indlæg, forstår det virkelig bare ikke 
Anmeld