Strækmærker VS. ingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

Muffinmus

det har INGEN effekt overhovedet at smøre sig....kun hvis man har MEGET ru hud vil de evt afhjælpe en smule. Men det er gang på gang dementeret at det har en effekt at smøre sig ind i div cremmer. Man kan gøre det for at få det rat, men glem det med at det hjælper.

Problemet ligger i at strækmærker bristninger i UNDERHUDEN, og der er desværre ingen cremer der går ind i underhuden og derfor er det tåbeligt at bruge penge på dyre cremer. Cremer trænger kun ned i det aller yderste lag og har derfor absolut ingen gavnlig effekt på underhuden. Man kan få idt bagefter der kan trække det lidt sammen, men det er kun ofr få det virker og kun i minimalt omfang.

Men man kan gøre det for hyggens skyld

Maria- der fik strækmærker den dag hun lå med lede veer og hvis mor i øvrigt INGEN fik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Ann-

hele min krop er fyldt med strækmærker.. de kom bare mylrende frem..

jeg købte en dyr creme i matas, men der poppede stadig mærker frem, så det var 400kr spildt..

min mor har født 3 børn, og har ingen strækmærker det samme med min søster der har en dreng.

Anmeld

30. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Ingen strækmærker overhovedet. Og smurte den kun en gang i mellem med alm crem, så den kunne følge med i at vokse.

Anmeld

30. november 2009

frk andreasen

fik ingen første gang

har ikke fået nogle endnu

har bare brugt alm lotion når jeg har været i bad

knus tanja 24+1

Anmeld

30. november 2009

N&J

Ja så kan jeg jo så vælge at svare her.. jeg smurte min mave hver dag, og har en meget elastisk hud, alligevel endte jeg med et arsenal af strækmærker, som i øvrigt også ligner dem min mor fik da hun ventede mig, min søster har også fået dog i mindre omfang (men hun er også 6 år yngre, så jeg tror det er der den ligger) men ved det ikke.. jeg smurte kun fordi at jeg havde læst at babyen kunne mærke ens bevægelser.. 

Anmeld

30. november 2009

Lærke90

som jeg skrev i det andet indlæg har jeg fået at vide at det er ens underhud som er afgørende.

Jeg smurte min mave, men fik strækmærker alligevel

Anmeld

30. november 2009

MOR-til-2

jeg smurte lår mave og lænd med hvedekims olie fra urtekram, vær aften i begge mine 2 graviditeter og med det flotte resultat = Ingen strækmærker

Anmeld

30. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg ventede min datter for 5 år siden brugte jeg fra 4.uge Vichy's forebyggende creme mod strækmærker. Brugte den indtil uge 40+3, hvor jeg fødte, hvilket resulterede i 0 strækmærker og det der ligner. Jeg vil nødig prale for meget, men man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde været gravid i 40 uger, og have båret rundt på en kæmpe mave Nu er jeg gravid med nummer 2, og har endnu engang været en tur forbi apoteket efter nødagtig samme creme.... Er nu i10.uge, og har stadig ingen strækmærker, på trods af at maven allerede er blevet temmelig stor

Kan bestemt ANBEFALE cremen fra Vichy - den koster intet mindre end 159.- hvilket efter min mening er meget billigt

Anmeld

30. november 2009

Tina2

Smurte med mandelolie hver dag og de sidste 6-7 uger flere gange om dagen... Men nu siges det jo at være arveligt, så aner ikke om det hjælper, men det hjalp mig lidt psykisk, jeg var meget nervøs for at få et ordentligt læs, da jeg havde kæmpe mave og stor vægtøgning begge gange, men har ikke et eneste, så har bare et samarbejdsvilligt maveskind:-)

Min mor har heller ingen og både min bror og jeg var store da vi blev født og hun tog også temmelig meget på....

Anmeld

30. november 2009

moller84

Smurte ikke med noget, og fik ingen mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.