Strækmærker VS. ingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. november 2009

malou

Hej tøser.

Inspireret af anden tråd... kunne jeg godt tænke mig at høre om I har fået strækmærker selvom I har smurt Jeres flotte maver?? Man siger jo det intet hjælper og intet er bevist... men jeg smurte min mave hver eneste dag, så tit som muligt med en fed creme med oliven olie i og har ikke et eneste stræk mærke. Så hvad er jeres erfaringer I? hjælper det at smører maveskinnet eller??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Lise

Så svarer jeg også lige her. Jeg smurte første gang med Matas Mavecreme + mandelolie, og fik ingen strækmærker.

Smører denne gang kun med mandelolie, og har stadig ingen strækmærker.

Om det er olien der gør det, kan jeg af gode grunde ikke sige noget om. Men det gode er i hvert fald at der endnu ikke er nogen strækmærker på min mave.

Anmeld

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg smurte med fed creme og den der olie fra Weleda flere gange dagligt.... og i uge 37 kom mærkerne :0(

Anmeld

30. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har i ingen af mine graviditeter brugt speciel creme til maven, bare smurt den med almindelig lotion efter badet som jeg altid gør. Og jeg fik ikke et eneste strækmærke nogen af gangene.

Jeg må indrømme at jeg tror ikke på alle de der fine (og dyre!!) cremer.

Anmeld

30. november 2009

maria_wlt

Det vil aldrig skade at smøre sin mave.. Men det er bevidst gang på gang, at hvis det er guds vilje at vi får dem, så FÅR vi dem lige meget hvad..

En creme KAN ikke forhindre at hud ødelægget på den måde strækmærker gør.

Det er også genietisk betinget om vi kvinder får dem.

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

Jeg smurte slet ikke maven med noget creme.. Tror ikke på alt det der...

Jeg har ikke strækmærker på maven... Men der imod barmen....

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Jeg har ikke skyggen af et strækmærke og gjorde absolut ingenting for at undgå det. Jeg har hørt (ved godt der er mange skrøner ), at det handler om hvor elastisk ens hud er fx folk der dyrker motion vil ofte have mindre risiko for strækmærker da huden er vandt til at muskler udvider/arbejder med huden. Dermed kan man vel også have elastisk hud i generne og bare være heldig.Ved dog ikke helt om jeg køber den med diverse cremer og olier, men måske, da er jo ikke rigtig nogle der kan finde ud af helt præcis hvordan og hvem der undgår dem .

Anmeld

30. november 2009

Lone Jakobsen

Rikke skriver:

Jeg har i ingen af mine graviditeter brugt speciel creme til maven, bare smurt den med almindelig lotion efter badet som jeg altid gør. Og jeg fik ikke et eneste strækmærke nogen af gangene.

Jeg må indrømme at jeg tror ikke på alle de der fine (og dyre!!) cremer.

det samme her.

prøvede at købe lækker creme ved den første....men ved de andre brugte jeg bare alm. creme....når jeg huskede det, og fik ingen strækmærker.

Anmeld

30. november 2009

Berg

Ingen strækmærker på maven, selvom jeg ikke smurte maven med andet end en almindelig bodylotion i ny og næ.

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Jeg smurgte os min og troet os jeg ikke fik nogen men 4 dage efter jeg havet født fik jeg strækmærker :-(

Jeg tror ikke på de creamer jeg kender flere der smørger sig og får mærker og kender flere der ikke gør noget og har ingen mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.