manden med til diverse besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

LMM

Tvilling skriver:

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Hej

Min kæreste har kun været med til to scanninger, en hvor vi var bange for at der var noget galt og så til kønsscanning, han skal også med til 3d scanning. Men resten klare jeg selv, han har svært ved at få fri fra sit arbejde... men det rfint med mig, ringer til ham ligeså snart jeg er færdig o fortæller ham det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

CarinaSB

Min mand var os med til alt .. Pånær lige engang ved lægen .. Men der holdte han i kø i vejle og kunne ikk nå det

Anmeld

25. november 2009

Tvilling

Hej Piger Sikke forskellige holdninger der er. Så sidder lidt med en blandet fornemmelse, for ja det er KLART et fælles projekt, men synes samtidig også at vi er 2 der tager fra fra arbejde til en snak om kost osv er for mig lidt spild af tid. Men jeg har sagt han meget gerne må deltage hvis han har lyst. (Han er MEGET lidt god til sygehus) Men håber det kan ændre ved det, når han ser spunken første gang til NF, tror faktisk han kniber en tårer, sådan er han nemlig. Han græd da jeg fortalte ham de 2 streger. Følsomme Mænd er SÅ dejlige.

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tvilling skriver:

Hej

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Nææææ... ikke til det hele. Herhjemme var han med til nogen af JM besøgene, fordi det er vigtigt at JM kender dem der skal være med til fødslen, når man føder hjemme

Men ellers var han med til scanninger og de der ting.

Anmeld

25. november 2009

Maise

Tvilling skriver:

Hej

Knuz Tvilling 11+3

min kæreste var med til nf, md og første jordemoderkontrol. ellers ikke noget. han skal dog med til en scanning om 14 dage, men det er så også fordi vi får af vide der hvad dag jeg skal sættes igang og så er det jo rart vi begge er der til at stille spørgsmål og han ligesom oplever at være lidt med her op til fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.