manden med til diverse besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Stumpen

Lise skriver:

Ved den første var han kun med til scanninger + fødsel. Alt andet klarede jeg selv... Det passede rigtig dårligt med hans arbejde, og jeg havde ikke noget imod at tage afsted alene.

Denne gang deltager han lidt mere, da hans nuværende arbejde tillader det mere. Men det er nu mest for hans egen skyld - og han er da også hjerteligt velkommen, men jeg har ikke noget behov for at han er med ved læge og jordemoder..

Det er så lige omvendt her.. Ved den første var han nærmest med til alt hvad han kunne og anden gang kun scanninger, samtlige igangsættelses forsøg samt fødslen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Hjaltesmor

Ja, min mand var med til alt. Det var ikke noget, jeg spurgte ham om han ville. Da jeg engang forslog, at han ikke behøvede at tage med til en blodprøvetagning, kiggede han meget fornærmet på mig. Det kunne bestemt ikke komme på tale. Så ja, min mand var med til ALT.

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han er med til alt, og ville aldrig gå glip af det.

Man han arbejder jo også hjemmefra så han har mulighed for at tilrettelægge sin egen arbejdstid

Anmeld

25. november 2009

Ann-

han var ikke med til jm og lægebesøg men han var med til scanning hver 14. dag

Anmeld

25. november 2009

LinLin

Tvilling skriver:

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Min kæreste tager med til scanningerne (4 i alt) og fødsel. Læge og jordemoder tager jeg selv til - det er meget lidt interessant, synes jeg selv, så ingen grund til at slæbe ham med også!

Anmeld

25. november 2009

JustAnotherName

Min kæreste var med til alle skanningerne ...undtagen en enkelt MD-skanning, hvor han var forhindret i at kunne deltage.
Og han var med til det første lægebesøg, og alle gangene hos jordemoderen.

Men jeg tog alene til fødselsforberedelses-kursus, da jeg ventede vores første barn. Og alene til 35-ugers tjekket hos lægen.
Og alene til glukosebelasning (to gange) med vores andet barn.

Men ellers ja, så har han været med ind over stort set alt, hvad der vedrørte VORES graviditet!

Anmeld

25. november 2009

CAndersen

Tvilling skriver:

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Ja min mand er med til alt undtagen lægebesøgene.

Anmeld

25. november 2009

klmf

Hej

Jeg har det lidt sådan, at jordemoder og læge 'bare' er kontroller, som jeg går alene til og så bare kan referere fra - hvorimod scanninger er en fælles, speciel oplevelse, så der er han med. Lars har ikke brokket sig

Vi har været til fødselsforberedelse sammen, det var rigtig godt, kan klart anbefales. Tre gange var jeg afsted alene sammen med de andre gravide og så havde vi herrerne med to gange - de blev virkelig hevet med på banen, det var super godt og dejligt at høre nogle af deres overvejelser og hvordan de andre kommende fædre oplever det. 

Knus

Anmeld

25. november 2009

jillkolsbjerg

jep min kæreste er skam med til alt...efter hans eget valg, han vil ikke gå glip af noget...hehe.men det er skam dejligt at have ham med, og at hans arbejdstider gør at det kan lade sig gøre;-)

knus jill 21+1

Anmeld

25. november 2009

Ranarupta

Min kæreste skal med til alle besøg.

Det har vi valgt, da jeg tror at det hjælper ham til at forstå, hvad der sker i graviditeten. Og så fordi vi begge glæder os helt vildt!

Jeg har kunne mærke på kæresten, at det har været meget abstrakt for ham at forstå, at jeg er gravid. For han mærker jo ikke nogle forskelle på min krop. Han ser og hører "bare" om forandringerne og ikke mindst min kvalme/opkastninger... 

Desuden så synes jeg faktisk også, at det er noget, man bør være fælles om, da det her er et fælles "projekt".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.