manden med til diverse besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Tvilling

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

memuffin

nej, min mand var også kun med til scanningerne og fødslen selvfølgelig... alt det andet klarede jeg selv da de har meget travt på hans arbejde...

Anmeld

25. november 2009

Tvilling

Ja det er også sådan lidt jeg har det. Nok om jeg skal have fri, men at vi er to....

Anmeld

25. november 2009

Unalisa

Tvilling skriver:

Hej

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

her er han med til alt og det er jeg virkelig glad for

Anmeld

25. november 2009

Lise

Ved den første var han kun med til scanninger + fødsel. Alt andet klarede jeg selv... Det passede rigtig dårligt med hans arbejde, og jeg havde ikke noget imod at tage afsted alene.

Denne gang deltager han lidt mere, da hans nuværende arbejde tillader det mere. Men det er nu mest for hans egen skyld - og han er da også hjerteligt velkommen, men jeg har ikke noget behov for at han er med ved læge og jordemoder..

Anmeld

25. november 2009

Svenne

Min jordemor sagde direkte, da jeg bestilte tid, at min kærste MEGET gerne måtte komme med. Man er jo to om det Og jeg er rigtig glad for, han er med.
Han er/skal selvfølgelig også med til scanningerne og fødslen - men lægebesøgene kan jeg godt klare selv.

Anmeld

25. november 2009

Tvilling

oki, dejligt... Det kan godt være det er mig der er forkert på den. Jeg er bare lidt . Hvad får manden ud af de første jordmor besøg. Jeg kan godt forstille mig når vi kommer længere hen i forhold til selv fødsels og forbedredelse at han gerne vil med. Lige nu vil han gerne med, men jeg synes bare det første her i december. Er unødvendigt. ...

Anmeld

25. november 2009

Janep

sidste gang var han med til ALT. men denne gang har han kun været med til de 2 af scanningerne.

jeg sys det er fint nok. hvis bare han er med til fødslen er jeg glad

Anmeld

25. november 2009

Tvilling

Hmm jeg snakker med ham når han vender hjem, så må han selv bestemme om han vil med eller ej. Tak for svarene

Knuz Tvilling 11+3

Anmeld

25. november 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Hej

Knuz Tvilling 11+3

Tjah, min kæreste er med til ALT lige fra blodprøver til telefon samtaler med min læge alt der har med graviditeten at gøre stort set 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.