manden med til diverse besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

TbCp

Tvilling skriver:

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

Min mand var med til første jordmoder besøg og så til scanninger, vi fik en del ekstra scanninger.
Men resten tog jeg selv afsted til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Unalisa

Tvilling skriver:

oki, dejligt... Det kan godt være det er mig der er forkert på den. Jeg er bare lidt . Hvad får manden ud af de første jordmor besøg. Jeg kan godt forstille mig når vi kommer længere hen i forhold til selv fødsels og forbedredelse at han gerne vil med. Lige nu vil han gerne med, men jeg synes bare det første her i december. Er unødvendigt. ...

jeg synes han får lige så meget ud af den 1.jordm som du gøre, vi kvinder glæde os nærmest til alt jordmoder og lægebesøg, og sådan synes jeg mændende har det----- det er godt hvis mænd kommer også med til forskellige ting, hvis de kan selvf...

Anmeld

25. november 2009

SaNiNa

Min var med hvis han kunne, tror kun det er et jordemoder besøg og så et mødre om misdannelse + en gang hos lægen.

Anmeld

25. november 2009

frk andreasen

Tvilling skriver:

Hej

Vil bare hører om det er mig der er helt forkert på den.??

Da jeg var ved special læge i dag, kørte min veninde mig. Og der så jeg at mange gravide havde deres mænd med. Så er mit spørgsmål er jeres bedre halvdel med til ALT. Jeg havde ideén om NF og MD scanning, og så selvfølgelig fødsel. Sådanne alm jordmor besøg og kontrol ved lægen, er jeres mænd med til det??

Knuz Tvilling 11+3

nej min kæreste er kun med til scanningerne og fødslen. alt det andet er unødvendig sys vi, men han må da gerne komme med hvis han får lyst

knus tanja 23+3

Anmeld

25. november 2009

frk andreasen

men 1 gang jeg var gravid var han med til alt, undtagen 1 jordmoder besøg som han ikke kunne få fri til.

knus

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Ved den første var manden med til scanning og fødsel. Ingen af os så nogen grund til at han skulle med til mere. Jeg tror ikke det bliver anderledes denne gang - kan ikke se hvorfor han skal med

Anmeld

25. november 2009

DK

Kirstines far var med til 1. jdm besøg og scanninger. Derudover var han med en gang senere til jdm. besøg med fædre, hvor vi besøgte fødegangen og den slags. Jeg gik til jdm. i gruppe, så der var der jo ingen der havde mænd med. Det var jeg så glad for, det var dejligt at kunne spørge om ting, man måske ikke lige synes partneren skal høre noget om, og tale med de andre gravide!

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
Limya skriver:

jeg synes han får lige så meget ud af den 1.jordm som du gøre, vi kvinder glæde os nærmest til alt jordmoder og lægebesøg, og sådan synes jeg mændende har det----- det er godt hvis mænd kommer også med til forskellige ting, hvis de kan selvf...

Jeg vil nu ikke ligefrem sige at jeg glæder mig til alle de besøg. For mig er det "bare" en del af at være gravid og ikke videre ophisende. Faktisk har det kun været scaningerne jeg har set frem til - og det samme gælder denne gang

Anmeld

25. november 2009

Rikkemor89

Min kæreste er oss med til alt, undtagen igår til md skanningen, men det var fordi han ikk kunne få fri (:

Anmeld

25. november 2009

luckas-mor

min kæreste har været med til stortset alt udentaget den ene lægeundersøgelse.. ellers er han altid med og det er jeg rigtig glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.