Særlige madvaner/andre vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

frk andreasen

Zette skriver:

Sprutånde kan jeg ikke holde ud om jeg er gravid eller ej. Det er simpelthen så klamt. Der får han sku ryggen HELE natten med vinduet åbent.

som sagt ud af min mund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Nybagt mor

Valsølilles appelsin juice - drak den i store mængder, og kunne slet ikke få nok. så en ret dyr fornøjelse, som kom da jeg var en 3 mdr henne og varede graviditeten ud...

Derudover var æbler og gedigen dansk mad også et stort hit!

Var enormt sulten under min graviditet, så endte med at tage 22 kg på. Her 3 uger efter fødslen er mange af dem dog allerede væk p.g.a. amningen.

Tilgengæld kunne jeg pludselig ikke drikke kaffe - og har ellers altid drukket mindst en 3-4 kopper dagligt.

Anmeld

27. november 2009

Snuffler25

Nybagt mor skriver:

Valsølilles appelsin juice - drak den i store mængder, og kunne slet ikke få nok. så en ret dyr fornøjelse, som kom da jeg var en 3 mdr henne og varede graviditeten ud...

Var enormt sulten under min graviditet, så endte med at tage 22 kg på. Her 3 uger efter fødslen er mange af dem dog allerede væk p.g.a. amningen.

Tilgengæld kunne jeg pludselig ikke drikke kaffe - og har ellers altid drukket mindst en 3-4 kopper dagligt.

Wow det var hurtigt de kg røg af dig igen?

Håber mine ekstra kg på mirakuløs  måde også bare forsvinder under amningen og gå-ture med barnevogn... Og gerne lidt ekstra kg også da for min skyld - har da lidt at give af hehe.

Anmeld

27. november 2009

Nybagt mor

Snuffler25 skriver:

Wow det var hurtigt de kg røg af dig igen?

Håber mine ekstra kg på mirakuløs  måde også bare forsvinder under amningen og gå-ture med barnevogn... Og gerne lidt ekstra kg også da for min skyld - har da lidt at give af hehe.

Nej nej - de er skam ikke røget alle kiloene - men mange af dem.

Har endnu ikke vejet mig, men vil skyde på at der er røget en 14-15 kg.

Så det er altså sandt når de siger at man taber sig ved at amme - for jeg har bestemt ikke spist specielt fedtfattigt.

Til gengæld har jeg så en meget sulten lille dreng (som har taget 1,5 kg på på 3 uger...) - så mon ikke det dét der gør det

Anmeld

3. december 2009

smokin

Nybagt mor skriver:

Jeg kan desværre ikke få så meget mad ned om aftenen og jeg deler mine måltider over dagen i mange efterhånden. Jeg får enten kvalme, eller somom jeg har spist en hel pizza og kun burde spise det halve - sådan en overdrevet mæthed. Til gengæld har jeg fået en underlig vane med at spise yoghurt omkring kl.22 -23, dårlig vane, men det hjælper mig til at blive træt når jeg skal i seng og føle mæthed. Ellers har jeg sådan en følelse af sult... ikke overdrevet, men den er der. og kiks er også et hit, især de der frugtkiks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.