nutche skriver:
jeg sad og ventede på at den her dukkede op...for jeg er meget enig.
når jeg læser det første indlæg fra trådstarter....så lyder det som om faderen stadig vil bidrage til husholdningen (har ikke læst hele tråden så beklager hvis jeg gentager nogen) og det er bare yderst vigtigt at han ikke gør det....at han ikke konstant er i hjemmet...ikke overnatter, ikke på nogen måde kan mistænkes for stadig at være en del af det faste inventar...for som eva skriver så kan det let virke som kommualt bedrag...hvilket mange kommuner er meget obs på lige for tiden.
så sørg for at alt hvad han betaler er dokumenteret. jeg har selv stået i en situation hvor en nabo beskyldte mig for at snyde...så ved hvor vigtigt det er.
mange hilsner
Lige præcis....faderen skal have egen lejlighed, have evt et værelse, eller i hvertfald legetøj til barnet, have samvær med barnet der, betale til moderen ogsom du skriver ikke bidrage, ikke være hos moderen dagligt, ikke have ting der, ikke spise der osv...altså mere end hvis det var en ven, som vel egentlig ikke er der mange gange om ugen.
Så man skal altså passe meget på...virkelig meget.
Og ønsker man at forblive kærester og være sammen meget, sove sammen, spise sammen og alt det...så skal man nok bare ikke søde alle de tilskud som gives til enlige, for så er der jo intet problem..
Knus Eva.
Anmeld