økonomien til konfirmation ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

Winnie

wamse skriver:

nej han skal ikke betale noget, for han betalte for den store søn, hvor han ikke skulle have noget af mig, for jeg så skulle betale den lilles fest.

Jeg må vist høre kommunen omkring enkeltydelser

Et lille pip, for jeg ved hvor svært det kan være med ex'er, men hvis I har et ok forehold kunne du måske høre om han er villig til at hjælpe nu hvor du er kommet i knibe, for drenges skyld.

Held og lykke med det, for kan godt se at det er svært med dit budget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

6800

Holdte min 25 års fødselsdag for  ca 2000 kr, og der var 48 mennesker, lavede selv maden på 2 dage....menuen stod på små frikadeller, kalkunbryst fyldt med pikantost, flødekartofler og kartoffelsalat, stort salat buffet og en stor kage med MMF til dessert....drikkevare var fra tyskland, og min fest var jo en druk fest, hvilket en konfirmation jo ikke er, så du kan sikkert klare drikkevarene billigere end jeg kunne....

Folk var vilde med menuen, og jo var da stresset de par dage jeg skulle lave mad, men synes alligevel også det var super fedt at jeg kunne selv

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

wamse skriver:

Det er planen at jeg efter jul, går i gang med at købe tøjet.'

Ingen familie i nærheden, så jeg hænger selv på det. Selvom jeg ville kunne spare på at gøre det selv, så er det svært at finde pengene i den daglige økonomi, til at købe ind for. Har endda søgt om et svine-dyr kontantlån, men fik afslag.

Jeg skal af med bilen lige så snart jeg har fået en børnehaveplads, så jeg har den ikke som transportmiddel, hvis jeg selv skulle kunne handle ind og transportere maden + div. Min mors ide var også at vi kunne lave maden sammen, men det sagde hun også til barnedåbet, og der brændte hun mig af, så jeg stod med alt alene og en mand i spjældet.

Oki, det er sku da ikke fedt, så er det nok ikke lige hende man spørger næste gang man vil satse  på lidt hjælp.

Anmeld

21. november 2009

wamse

Winnie skriver:

Et lille pip, for jeg ved hvor svært det kan være med ex'er, men hvis I har et ok forehold kunne du måske høre om han er villig til at hjælpe nu hvor du er kommet i knibe, for drenges skyld.

Held og lykke med det, for kan godt se at det er svært med dit budget.

Han kunne ikke drømme om at hjælpe mig med det, desværre Det ligger ham meget fjernt, hvad der skulle være for vores søns skyld.

Anmeld

21. november 2009

wamse

Efter en god nats søvn, og med lidt mere mod på det hele, så er jeg nået frem til at jeg selv laver maden. Jeg laver skinke med flødekartofler og salat. desserten overvejer jeg indtil videre

drikkevarer bliver fra tyskland, men det havde hele tiden været planen.

Jeg håber at jeg kan få plads til dette i økonomien, da den vil være meget presset. Invitationerne laver jeg selv, det var også planen uanset hvor mange penge jeg havde, for sådan noget elsker jeg.

En gave får han ikke, altså festen må være gaven, for ellers hænger det slet ikke sammen. Lokalerne er lejet fra lørdag til og med søndag, så jeg kan lave maden i de lokaler. jeg satser på at kunne få en barnepige til Lærke hele lørdag, så jeg kan få roen til at lave mad og pynte op.

Anmeld

21. november 2009

Winnie

wamse skriver:

Han kunne ikke drømme om at hjælpe mig med det, desværre Det ligger ham meget fjernt, hvad der skulle være for vores søns skyld.

øv, det var ærgeligt  at faren er sådan.

Men det glæder mig at se at du har fået lidt mere mod i dag  super at du laver maden selv, flot

Jeg vil  for at du for barnepige til din datter om lørdagen.

Held og lykke med det hele

Anmeld

21. november 2009

wamse

Winnie skriver:

øv, det var ærgeligt  at faren er sådan.

Men det glæder mig at se at du har fået lidt mere mod i dag  super at du laver maden selv, flot

Jeg vil  for at du for barnepige til din datter om lørdagen.

Held og lykke med det hele

Mange tak skal du have

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

wamse skriver:

Mange tak skal du have

det lyder godt wamse, håber du får styr på det hele...

Anmeld

21. november 2009

wamse

mariamiss6 skriver:

det lyder godt wamse, håber du får styr på det hele...

Det skal nok gå, skal bare have solgt bilen, ellers er der ikke luft i den daglige økonomi, til at afholde konfirmationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.