NF veloverstået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

dorthemus

frk andreasen skriver:

tillykke med en veloverstået nf scanning

knus tanja 22+5

som venter en lille dreng

Tak  Ja jeg ved jo endnu ikke hvad der gemmer sig i min mave, men har stærkt på fornemmelsen at der ligger en lille dreng med et stort ego i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

benthe :-)

tillykke med det gik godt søde
benthe

Anmeld

21. november 2009

dorthemus

benthe :-) skriver:

tillykke med det gik godt søde
benthe

Tak

Anmeld

21. november 2009

frk andreasen

dorthemus skriver:

Tak  Ja jeg ved jo endnu ikke hvad der gemmer sig i min mave, men har stærkt på fornemmelsen at der ligger en lille dreng med et stort ego i min mave

jeg fik også fornemmelsen af det var en dreng da jeg var til nf scanning.. jm kom med små antydninger sys vi.  og det var det så

det blir spændene og om din fornemmelse holder skik til md scanningen

knus tanja 22+6

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

frk andreasen skriver:

jeg fik også fornemmelsen af det var en dreng da jeg var til nf scanning.. jm kom med små antydninger sys vi.  og det var det så

det blir spændene og om din fornemmelse holder skik til md scanningen

knus tanja 22+6

Ja det blir lidt spændende  Ved ikke hvorfor, men har fra starten tænkt at det var en dreng...så havde jeg periode hvor jeg tænkte: pige og så en lang periode med  Og nu er vi tilbage ved drengen...men igen det er jo 50/50

Dorthe

Anmeld

22. november 2009

frk andreasen

dorthemus skriver:

Ja det blir lidt spændende  Ved ikke hvorfor, men har fra starten tænkt at det var en dreng...så havde jeg periode hvor jeg tænkte: pige og så en lang periode med  Og nu er vi tilbage ved drengen...men igen det er jo 50/50

Dorthe

det var præcis sådan jeg havde det. men martin har hele tiden sagt det blev en dreng og da jeg ventede jasmin sagde han hele tiden det blev en pige. så han har jo haft ret begge gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.