NF veloverstået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. november 2009

dorthemus

Hej piger

Så kom dagen hvor jeg skulle til NF scanning på Riget - pyhh det var nogle nervepirrende uger at vente i

Min veninde, Christina, var med og det var dejligt at hun var der og kunne dele den store oplevelse det var at se den lille   Og sygeplejersken var rigtig sød og tog sig god tid og flyttede rundt på scanneren for at få en masse gode vinkler.

Og sikke en aktiv lille prutfis der ligger i min mave - en rigtig lille linselus  Den duvede rundt, vinkede, og rullede rundt....på et tidspunkt lå den med hovedet nedad og så med ryggen mod "kameraet" og moonede...hehe

Jeg fik en masse gode billeder....et af dem viste den med benene oppe og så sagde min veninde, at så måtte det da klart være en dreng som den lå dér så mageligt med benene oppe

Min termin blev rykket tre dage frem så nu hedder den 23. maj og Baby er 7,5 cm lang

Mine tal er også fine og hedder 1:2475....pyhhh gudskelov!!

Alt i alt en meget stor oplevelse og glæder mig allerede til MD-scanningen 

Knus

Dorthe 13 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

oo

Tillykke!!! hvor er det dog stort, når man har fulgt dig fra pre-inseminering

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

Tillykke!!! hvor er det dog stort, når man har fulgt dig fra pre-inseminering

Tak  Det er også dejligt at have dig/de andre på Baby, at dele det største i mit liv med

Anmeld

19. november 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

Hej piger

Så kom dagen hvor jeg skulle til NF scanning på Riget - pyhh det var nogle nervepirrende uger at vente i

Min veninde, Christina, var med og det var dejligt at hun var der og kunne dele den store oplevelse det var at se den lille   Og sygeplejersken var rigtig sød og tog sig god tid og flyttede rundt på scanneren for at få en masse gode vinkler.

Og sikke en aktiv lille prutfis der ligger i min mave - en rigtig lille linselus  Den duvede rundt, vinkede, og rullede rundt....på et tidspunkt lå den med hovedet nedad og så med ryggen mod "kameraet" og moonede...hehe

Jeg fik en masse gode billeder....et af dem viste den med benene oppe og så sagde min veninde, at så måtte det da klart være en dreng som den lå dér så mageligt med benene oppe

Min termin blev rykket tre dage frem så nu hedder den 23. maj og Baby er 7,5 cm lang

Knus

Dorthe 13 + 4

Hvor er det dejligt at høre, glæder mig også til 2 dec. hvor det bliver min tur.

Tillykke med at alt var som det skulle.

Kæmpe

Anmeld

19. november 2009

qp

dorthemus skriver:

Hej piger

Knus

Dorthe 13 + 4

Det må have været en fantastisk oplevelse for dig...  Jeg husker ihvertfald hvordan jeg selv havde det efter første scanning...

Tillykke med en rigtig livlig spire.... dejligt, at høre h*n har det godt inde i maven....

Kh qp

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

with.love skriver:

Hvor er det dejligt at høre, glæder mig også til 2 dec. hvor det bliver min tur.

Tillykke med at alt var som det skulle.

Kæmpe

Tak og du skal endelig glæde dig...det er SÅ STORT

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

qp skriver:

Det må have været en fantastisk oplevelse for dig...  Jeg husker ihvertfald hvordan jeg selv havde det efter første scanning...

Tillykke med en rigtig livlig spire.... dejligt, at høre h*n har det godt inde i maven....

Kh qp

Tak skal du have

Anmeld

19. november 2009

N&J

Hvor fantastisk at høre... så flyver tiden bare afsted og pludselig så er det MD og så sparker den lille.. er rigtig glad på dine vejne..

Knuz fra Jane

Anmeld

19. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tillykke med veloverstået nakkefoldsscanning.

Indtil videre det største øjeblik i mit liv. Skal du også have kønnet af vide når det kan lade sig gøre?

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Hvor fantastisk at høre... så flyver tiden bare afsted og pludselig så er det MD og så sparker den lille.. er rigtig glad på dine vejne..

Knuz fra Jane

Tak søde Glæder mig også!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.